Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Ако спреш на жълто рискуваш да ти влязат в багажника.
Зависи какво точно имаш предвид под „спиране на жълто“. Разбира се, че ще ти влязат в багажника ако не си предвидим в движението и спирането си. Не се изискват кой знае какви познания, за да ти стане ясно, че ако си пъргав шофьор, който демонстрира правилна ориентация в движението и създава сигурност на останалите шофьори зад себе си, да си кажат този знае какво прави, неговата лента е печеливша, ако това се случи веднъж същите тези шофьори ще са много по-склонни да се съобразят след два светофара, когато решиш да спазиш стриктно сигнала, въпреки че би могъл да се измъкнеш. Със сигурност обаче е абсолютно неправилно да караш по този начин. Като цяло това е най-сложната ситуация в градското каране, когато си в бавна колона, но се движиш с една достатъчно уверена скорост за втора предавка и те засече светофар по такъв начин. В такава ситуация винаги рискуваш някой зад теб да не може да спре, защото ти самият не искаш да спираш, но секунда по-късно решаваш да го направиш, когато обаче моментът е отминал и вече не е безопасно и си оставил впечатление на задните, че ще преминеш тоест евентуално първият зад теб също ще се шмугне на червено или ще удължи спирането с една кола разстояние да стоп линията. В моя случай тук се случи същото. Първо се поколебах, след това си казах добре, бавен съм, ще спазя сигнала, но нямах нито достатъчно време, за да осигуря правилно спиране, нито безопасна дистанция спрямо колата зад мен, която наистина беше на косъм да ме блъсне.
2
Железопътен транспорт / Re: Локомотиви
« Last post by Ivo on Today at 23:46:44 »
Не знам какво е, но по-скоро залагам на лоши метеорологични условия. В района на Сливен, Карнобат и Стралджа духа ураганен вятър с виелица. Случва се, събаря клони, събаря мрежата и оттам закъснения. В прогнозата за времето си предупредиха да не се пътува че ще са лоши условията, та всеки сам си преценява, или най-малкото да си носи храна и да се облече добре като за планина ако стане авария и се увисне някъде.

Случват се аварии. В далеч по-развити държави при лошо време се случват часове закъснения и отменени влакове. И все пак при лошо време най-добре човек да тръгне с влак, ако стане авария да си изчака няколко часа, отколото с автомобил да се забиеш в някоя преспа или канавка, или да увиснеш зад завъртял се тир часове.
3
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by 04Boris22 on Today at 23:13:03 »
Екстра си, и аз ще кача малко, само да не възразяваш :D
Плашилището на 204 от днес :crazy:



1137, първо на 304, а после на 111:






3408 на 213:



2751 на 5:



и 2504 на 5:

4
Моето виждане е , че в София трябва да си нагъл, толерантен, но в същото време и дисциплиниран шофьор. Ако спреш на жълто рискуваш да ти влязат в багажника . Ако се движиш бавно , сиреч в ограничението същата работа. Та ,по-добре да минеш на червено и да се огледаш , а не на зелено и да си като кон с капаци , току виж някой дрогиран , пиян или разсеян да те помете. На нас война не ни трябва , ние сами се очистваме .
Та като шофирате , имайте едно наум. Не знаете кой пиян, кой дрогиран...
5
Да, в конкретния случай съм съгласен, че ситуацията не е толкова сложна. Визирах изхода към Скобелев. Това обаче не значи, че кръстовището е добре решено.
Ще кажа също, че всякакви индивиди взеха шофьорска книжка , което е плашещо .
Идеята на шофьорската книжка е точно това - да може да я вземе всеки що-годе адекватен човек, за да се придвижва в ежедневието си. Не е проблемът във взимането, а в обучението и начина на мислене на голяма част от притежателите.
Quote
Водачът е 43 набор , което е отделен въпрос до колко пълноценен водач е .
Баща ми е 42-ри и си беше слаб шофьор и като много по-млад. Те просто са се учили и са придобивали навиците си в обстановка с няколко пъти по-слабо движение. Далеч по-млади водачи, но каращи основно на село блокират по същия начин в големия град. Даже си имат нарицателно - "Неделни шофьори". Те обаче са неизбежна част от пейзажа и колкото и да са досадни, няма как да изчезнат и за всички е най-добре останалите просто да се съобразяват с това доколкото е възможно.
На зелено , със предимство и с очите на 6 преминавам и гледам да не ме очистят.
Открил си правилното поведение на пътя. Обратното би било по-притеснително.
6
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Last post by Whatnow14 on Today at 22:19:53 »
1616 след ОР се с сдобил с, изненада, шести различен вид осветление от останалите, силно е, но без да дразни очите като 1623, на нещо като кръгчета в рамките на лампите
7
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by Kukicha on Today at 22:06:58 »
Реших и аз да почвам да качвам тук :D

3304 - 204:


3703 - 604:
8
Така - автомобила се движи в кръговото и напуска колелото към бул.Христо Ботев. https://www.google.com/maps/@42.6922235,23.310836,3a,75y,70.4h,77.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_skRfYIIPOUE3-wI0SaFkg!2e0!7i16384!8i8192 - ТУК имаме знак , за преминаващ трамвай , знак Б1 и светлинен индикатор за трамвая. Трамвая преминава тролейбусните изолатори и вече автомобила му е в мъртва точка , и да иска не го вижда. Водачът е 43 набор , което е отделен въпрос до колко пълноценен водач е . Та така - наврял се е без да се огледа , получил си го е .
Ще кажа също, че всякакви индивиди взеха шофьорска книжка , което е плашещо . На зелено , със предимство и с очите на 6 преминавам и гледам да не ме очистят.
9
Ако беше прочел и мнението над моето, може би щеше да схванеш какво точно съм коментирал.
Това е начина.
Грешна логика. Този начин действа в природата - животните, като се опарят, се научават... ако оцелеят.

А ако някъде има чести проблеми, значи има системен проблем. Както се каза, сигнализацията започва да работи далеч преди да мине трамваят, след релсите има и пешеходна пътека и в тъмното, в час пик, катастрофите са повече от очаквани и бил казал косвено предизвикани от неудачната организация на движението. Аз дори не бих обвинявал шофьорите, че станали жертва на случайна комбинация от съвсем нормални обстоятелства.
Pages: [1] 2 3 ... 10