Да, жълтите 260.50 в Благоевград са бившите на Плама. Дори си личеше отстрани къде са били на Плама стикерите. Били са три броя, от които два отиват сетне в Благоевград, а третият - в Сливен(Динамо или ЗММ), сега е възстановен знаете къде. След отварянето на унгарско-австрийската граница за свободно преминаване унгарското правителство забранява за известно време износа за СССР, така всякакви жълти съветски 260 и 280 са продадени къде ли не - в Унгария, Румъния, у нас....От лятото на 87а за СССР се произвеждат паралелно двата варианта - 280.33 и 280.64 - с летящите врати, като има и с жълти врати, и слонова кост. И в Пловдив имаше от последните. Доколкото знам, всички жълти 280 след 88-а са купени с валута от предприятия - в Пловдив от КЦМ, в Кърджали от ОЦЗ, в Бургас от Нефтохим (те си вземат и бая междуградски оранжево-бели съветски 256) и Океански Риболов, в Стара Загора от Агробиохим. 4те тролея във Враца са купени от Химко. Всички варненски жълти са дарение от Сочи, имали са и 85та, и 88а година производство, познават се по лайсната.