Е да:
Наистина е тъпо как ни правеха на наивници, защото в крайна сметка точно трасето през Батенберг влезна в окончателния ОУП.
Още по-тъпото е, че явно нещата са предрешени отдавна и всичките тези "проучвания за пътникопотоци", уж дискусии и т.н. целят единствено обработката и манипулиране на общественото мнение, колкото да се създаде привидност от необходими проучвания, за да се приеме техния вариант.
Нещата, май, заприличаха на македонския израз: "Виж да си помислиш... и отговора да е: ДА"
А най-слабият момент в техните "анализи" е: дават най-евтиния само като строителство вариант (и това в крайна сметка ще е критерият), но всички премълчават правени ли са проучвания кой е най-ефективният при експлоатация вариант?
Защото тук влиза и цена на закупуване на подвижен състав, цена на поддръжка при експлоатация, ще има ли нужната икономия , при положение, че ще се използват част от уличните трасета (и реално стесняване платната) и т.н.
С една дума цялостната ефективност далеч не се ограничава до първоначалното (евтино) строителство.