Реално, чрез преместване на станцията в западния край на моста растоянието до товарната тангента е същото, като това, ако станцията е от другия край на моста. Освен това, мостът не е симетричен и откъм Витиня и Бесарабия заходът до най-високата точка е по-къс, отколкото от изток - откъм Левски - Г. Преди моста - около ул. Витиня и ул. Бесарабия е равно и има около 170 метра растояние, което може да се ползва за метростанция. Оттатък моста реално станция може да се построи на кръстовището с Поп Груйо, като източния вестибюл е на кръстовището, а западния по-към моста или почти до централното място на комплекса, където съм разположил следващата станция по трасето. Тоест, с това изместване ще се обслужва добре Товарната тангента, но същевременно ще се обслужат и блоковете източно от стадион "Г.Аспарухов" източните блокове на Ст.Караджа, както и промишлената зона.