Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно ...
Не мога да повярвам какво чета в транспортен форум... Ти чуваш ли се какви ги приказваш?
Ами започни да вярваш - едно е да четеш, друго е да разбираш прочетеното! Разбирам колко нереално ви звучи това, което казвам, поне към момента, но ако не се вземат мерки за облекчаване натовареността на водачите СЕГА, след няколко години ще се стигне точно до ситуации, казани в предишния пост - просто няма да има кой да кара - а от там насетне ще намалее цялата транспортна задача - ще отпадат курсове, цели коли, линии дори...

при такова положение е без значение колко нови автобуса или трамвая ще се купят и с какви пари ще се купят ако физически няма да има кой да ги управлява. Затова е по-правилно да се режат разходи от ненужни пера и да се насочват същите към критичните нужди за да има някакъв транспорт изобщо, отколкото да оставим цялата система да се разпадне, но в момента на разпад да си имаме GPS-и, нивомери, говорещи автобуси, табла и други алабализми от този род, които изсмукват пари от системата към приближени фирми, но реално не вършат почти никаква работа.
МТС обаче, типично по български, съвсем скоро ще се опита да гаси предстоящия пожар с бензин като свали изискванията за професионална книжка неофициално по настояване на "бранша" (липсвали им кадри, защо ли?!), а официално позовавайки се някаква си евродиректива, с която законова промяна ще дадат право на 18-годишни да придобиват директно професионалните категории - C, CE и D без изискване за възраст и стаж. Ако и това стане факт, предвид ежедневната ситуация по българските пътищата, тази тема едва ли ще събере тоновете оплаквания, които ще се провокират ежедневно