Author Topic: Горното токоснемане по МД 3  (Read 8322 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15647
    • View Profile
    • Email
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #20 on: 13.11.2015, 07:18:42 »
При горно токоснемане депото е по-проходимо и безопасно за работещия в него персонал, иначе всички коловози трябва да са изолирани коридори.
Въпреки че се надяваме да не се случи, но при горно токоснемане може да се изпълни пресичане на едно ниво: примерно на завоя от Вл.Вазов към Левски. Вярно, че е тъпо решение, но винаги могат да се оправдаят с недостиг на средства (по същия начин, по който след 10 построени метростанции на 11-тата намалиха дължината и с това предопределиха завинаги максималната дължина на съставите).

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 983
    • View Profile
    • Email
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #21 on: 13.11.2015, 17:36:37 »
по същия начин, по който след 10 построени метростанции на 11-тата намалиха дължината и с това предопределиха завинаги максималната дължина на съставите
За коя станция става въпрос и кои са били построените?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10342
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #22 on: 13.11.2015, 18:47:21 »
МС СУ.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6866
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #23 on: 13.11.2015, 23:53:44 »
Което между другото е беше много по-фатално за нашето метро, от това какво е токоснемането.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3369
    • View Profile
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #24 on: 26.08.2020, 23:05:06 »
Бях прав, че горното токоснемане изключително много загрозява интериора на метростанциите по МД3.  :/

Както коментирахме и по-назад в тази тема, контактна релса има предимство от гледна точка на енергоефективност. И затова всъщност МД3 е изпълнен не с класическа въздушно-контактна мрежа, ами с РЕЛСА :eek:, която много се набива на очи.

Носещите елементи на тази трета релса са грозни и още повече влошават интериора. Освен това са монтирани така, че на десетки места пробиват декоративни компоненти на станцията.  :neznam:
« Last Edit: 26.08.2020, 23:09:46 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4658
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #25 on: 26.08.2020, 23:08:14 »
Изпълнението с релса (по-точно кух алуминиев профил) не е за енергоефективност, а за да се спести сложно окачване и опъване на проводниците в тунелите. Извън тунела е нормален проводник.
Намаляването на електрическите загуби, което все пак е факт, е на заден план.
« Last Edit: 26.08.2020, 23:09:59 by bdz43r »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2260
    • View Profile
Re: Горното токоснемане по МД 3
« Reply #26 on: 26.08.2020, 23:13:41 »
И на мен ми направи впечатление, че се загрозява интериора, ама какво да се прави...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.