Author Topic: Изграждане на участък Военна Академия- Асен Йорданов  (Read 48514 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
Каква ще е идеята на тоя пробив от Цариградско - да не би случайно да има нещо запланувано в локалното посока Младост - примерно да се затвори едностранно. Защото той е удобен, ама
Идеята е тези, които живеят между Въртопо и Св.Анна и излизат в посока Пловдив, да не трябва да го правят с пълно завъртане на Винарово колело.
« Last Edit: 05.12.2023, 17:17:23 by blagun »

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Идеята е тези, които живеят между Въртопо и Св.Анна и излизат в посока Пловдив, да не трябва да го правят с пълно завъртане на Винарово колело или през OMV.
Значи това ще се явява все едно продължение на Димитър Моллов и ще позволява включване в Цариградско?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
Мислех, че ще има единствено включване от локалното към главното платно. За обратното недоумявам за какво се прави. Толкова години са свикнали да минават през Винарово колело. Сега ще им създадат вредни навици, тъй като при отворено двупосочно локално това означава или опасно влизане, или още един светофар. Освен ако е за по-лесен подход на тежката строителна техника към обекта. Вероятно OMV имат възражения това да става през бензиностанцията. А светофарът създава и друг проблем - чакащите да напълнят дясната лента на главното платно и да пречат на захода на автобусите към спирката.
« Last Edit: 05.12.2023, 17:21:29 by blagun »

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
ОМВ би трябвало да е отворено само откъм Цариградско, а входа и изхода към локалното да са затворени, защото те ще водят право в изкопа на станцията.  :D

това означава или опасно влизане, или още един светофар.

Нов светофар вече има.
« Last Edit: 05.12.2023, 18:03:20 by Neronov »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
ОМВ би трябвало да е отворено само откъм Цариградско, а входа и изхода към локалното да са затворени, защото те ще водят право в изкопа на станцията.  :D
Ясно, че към локалното няма как да е отворено за конвенционалния трафик. Исках да кажа, че надали ще се ползва за вход или изход към строителния обект.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile

Нов светофар вече има.
А новите показания наистина ли са тези - и как от тази нова лента ще се прави десен завой към Цариградско - няма грам плавност - то е под прав ъгъл

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile

Нов светофар вече има.
А новите показания наистина ли са тези - и как от тази нова лента ще се прави десен завой към Цариградско - няма грам плавност - то е под прав ъгъл

Вече е с променен ъгъл- станало е като обратен завой, ще може единствено да се излиза към Цариградско, влизане към локалното няма да е възможно.
« Last Edit: 09.12.2023, 22:00:47 by Neronov »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
При това положение има ли шанс ТБ5 да запази маршрута си с къси Шкоди или стръмнината след Серафим Сливенски е непреодолима?
« Last Edit: 09.12.2023, 21:21:51 by blagun »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11351
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
При ремонта на Цариградско море, Шкодите изкачваха Алея Яворов на дизел, та това ли ще ги спре. Обходното трасе е около 600 метра, точно колкото временното по Григор Начевич.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Така като гледам е доста вероятно да се запази тб5 с обходен маршрут, което е супер. А тази нова чупка за излизане към Цариградско изглежда твърде добре

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Не вярвам да запазят тб 5 по Серафим Сливенски с къси Шкоди. Все пак на дизел са тромави и трудно ще изкачат баира, а и това не е промяна за ден-два, а поне за 3 години.
73 на електробуси е достатъчен, ако изобщо и те успеят да минат от там. Имат и вариант да пуснат електробус 5ТБ от Младост 2 през Серафим Сливенски до Авиация със зареждане на тех парк.
« Last Edit: 10.12.2023, 00:32:15 by Neronov »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4170
    • View Profile
Имат и вариант да пуснат електробус 5ТБ от Младост 2 през Серафим Сливенски до Авиация със зареждане на тех парк.

Дори не е необходимо след направата на новия пробив да ходят до Площад на авиацията! Могат да зареждат и в Младост! Това съм го предложил по-назад в темата, но тогава не предполагах, че се подготвя такава връзка на локалното с централното платна.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18023
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вече е с променен ъгъл- станало е като обратен завой, ще може единствено да се излиза към Цариградско, влизане към локалното няма да е възможно.
Оригиналните гранитни бордюри наоколо ли се метлеят или са изчезнали? След три години дано се върнат, а да не останем на второкачествените циментови боклуци....

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
Имат и вариант да пуснат електробус 5ТБ от Младост 2 през Серафим Сливенски до Авиация със зареждане на тех парк.

Дори не е необходимо след направата на новия пробив да ходят до Площад на авиацията! Могат да зареждат и в Младост! Това съм го предложил по-назад в темата, но тогава не предполагах, че се подготвя такава връзка на локалното с централното платна.
Може да зарежда, но в Младост 1, а маршрутът,  който трябва да замества, е до Младост 2. На Винарово колело ще прави връзки и с други линии - 84/184, ТБ 4 и 11 и А280 - в една посока.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4170
    • View Profile
С 84/184 може да се прави връзка и на Окръжна. Плюс това всички тук ми обясняват колко са големи задръстванията на Винарово колело и как няма смисъл да се губи време там като прекачванията за 1-2 спирки не са никакъв проблем при настоящата система за таксуване !

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16483
    • View Profile
    • Email
С 84/184 може да се прави връзка и на Окръжна.
Очевидно по време на изграждането в посока център 84/184 ще вървят по главното платно и оттам не е особено добра връзката.
Но необслужването на Младост 2 е решаващо в случая и нямо нищо, което да замени скъсения тролей 5.
Разбира се, възможно е заместителят да не е електробус, а автобус, но надали Електрото с кеф ще се лиши от пробег.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11351
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Очевидно по време на изграждането в посока център 84/184 ще вървят по главното платно и оттам не е особено добра връзката.
...

Защо да е очевидно. Възможно е в посока център да минават от локалното платно наляво по Йерусалим, надясно по Митрополит Серафим и покрай болницата да си продължат по маршрута. Така ще могат при нужда да ползват зарядната станция на Тех парка и ще покрият напълно официалния маршрут.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Може 73 да се удължи до Младост 2 - с 5-6 минути двупосочен курс допълнително се компенсира поне частично ТБ 5.  :rolleyes: За 84/184 е спорно дали е смислено да се провират по Митрополит Серафим - очертават се задръствания, зарядната станция София Тех парк се ползва рядко, спирката до нея в локалното се обслужва от ТБ 3 и съкратения ТБ 5.  :rolleyes:
« Last Edit: 11.12.2023, 17:21:58 by V.Peichev »

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Защо да е очевидно. Възможно е в посока център да минават от локалното платно наляво по Йерусалим, надясно по Митрополит Серафим и покрай болницата да си продължат по маршрута. Така ще могат при нужда да ползват зарядната станция на Тех парка и ще покрият напълно официалния маршрут.
Това упражнение с обиколката покрай болницата няма ли да удължава много маршрута им. То ако ще ги прекарваме от там да ги качим до обръщалото на тролея

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Удължението на 84/184 е около километър в посока Гурко, по-сериозен проблем са вероятните задръствания по Митрополит Серафим.  :rolleyes: