Маршрути > Идеи

А 72

(1/68) > >>

bgpower:
Здравейте,

мисля, че има нужда от отделна тема за най-проблематичния Автобус в София. Представям на Вашето внимание маршрутът на рейса, като с оглед неговата незасегнатост от метрото, проблемът с него трябва да бъде решен. Главните фактори в неговото движение са задръстванията по Бул. Евлоги Георгиев, както и дължината на маршрута му.

Бъдейки една от малкото връзки на Източните квартали на София директно с центъра, мисля коментар по маршрута мо при Плиска може да бъде чисто козметичен.

Остава частта след НДК по посока Красна поляна?Как бихте приели предложение 72 да се движи направо по Бул. Славейков и покрай Пирогов да свива по ЦБ3 и след това на дясно по Несторов надолу по стария маршрут?Смятате ли, че той там ще може да компенсира време - ще се освободи поне от задръстваниято при ВВМИ!

Маршрут:

от ХОТЕЛ ПЛИСКА
2 мин. до БУЛ. ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД
3 мин. до УЛ. ГЕО МИЛЕВ (72)
4 мин. до ЗАЛА ФЕСТИВАЛНА
6 мин. до УЛ. КАЛИМАНЦИ (72)
7 мин. до УЛ. АТАНАС УЗУНОВ
9 мин. до ЧИТАЛИЩЕ ОТЕЦ ПАИСИЙ
11 мин. до УЛ. ВЕЛЧО АТАНАСОВ
13 мин. до ГАРА ПОДУЯНЕ
14 мин. до УЛ. ОБОРИЩЕ
15 - 16 мин. до УЛ. ЧЕРКОВНА
16 - 17 мин. до УЧИЛИЩЕ АНТИМ І
18 мин. до ВОЕННА АКАДЕМИЯ
20 - 21 мин. до ПЛ. ОРЛОВ МОСТ
23 - 24 мин. до УЛ. ГРАФ ИГНАТИЕВ
25 - 26 мин. до УЛ. 6-ТИ СЕПТЕМВРИ
27 - 28 мин. до БУЛ. ЧЕРНИ ВРЪХ
29 - 30 мин. до БУЛ. ВИТОША
30 - 32 мин. до ВТОРА ХИРУРГИЯ
33 - 34 мин. до МЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ
34 - 36 мин. до ВВМИ
36 - 38 мин. до БУЛ. ЦАР БОРИС ІІІ (63,72,74,604)
38 - 41 мин. до УЛ. ГЮЕШЕВО
39 - 42 мин. до БУЛ. ВЪЗКРЕСЕНИЕ
41 - 45 мин. до БУЛ. ВАРДАР
43 - 47 мин. до УЛ. ПРОФ. ВАЙГАНД
44 - 48 мин. до УЛ. РИШКИ ПРОХОД

blagun:

--- Quote from: bgpower ---Как бихте приели предложение 72 да се движи направо по Бул. Славейков и покрай Пирогов да свива по ЦБ3 и след това на дясно по Несторов надолу по стария маршрут?Смятате ли, че той там ще може да компенсира време - ще се освободи поне от задръстваниято при ВВМИ!
--- End quote ---
Ще пести време и още как! Вярно е, че Александровска болница и ВВМИ са важни спирки, но там спира А604, която дублира А72 до Орлов мост. Но в този случай върху А604 ще падне допълнителна тежест и е добре да вървят съчленени автобуси по нея.

Друг вариант е да се разменят А72 и 604 в Красна поляна - вместо 72 да ходи 604 (със съответно прехвърляне на автобуси от 72 към 604 или възстановяване на "съчленения статус" на А604). А72 върви по Прага, вдясно по Акад.Гешов, вдясно по локалното на ЦБ3, почивката на Пирогов се съкращава, ако има закъснение, нататък но Константин Иречек до Александровска вляво по Прага и вдясно по Пенчо Славейков. А604 продължава по бул.Акад.Гешов направо към Красна поляна. Предимствата са, че А72 може да компенсира закъснения в кръга до болниците, а А604 - по бул.България (горна част) и Цариградско шосе.

Каквото и да се направи, ясно е че причините за сегашното състояние не са само обективни. По Евлоги Георгиев вървят А76, 204 и 604, но оплакванията за А72 са многократно повече от тези за другите линии. Защо за А9 няма толкова много оплаквания - нали и тя минава през задръствания на Орлов мост, Гурко и СУ, а къде в Гео Милев да гони разписанието?

borosport:
Каквото и разместване да се прави ако ще и с една спирка 604 да взема от маршрута на 72 задължителни са както казва Благун съчленените автобуси.Дори и сега доста хора от НДК се прехвърлят на някой от автобусите в посока Плиска.Мине ли обаче 604 на мястото на 72 в Красна поляна всички ще се качват на него.В момента в натоварените часове е абсолютно физически невъзможно да се качи и един пътник повече.редовно остават хора по спирките въпреки че автобусите се движат по разписание и на 6-7 минути.Просто няма как да се удължава тази линия.Дори в момента си плаче за съчленени автобуси.Просто е ад сутрин, обед и вечер.Всеки ден я ползвам,повярвайте не преувеличавам.
 Каквото  и да се прави обаче трябват съчленени автобуси,но има и още един момент в момента А604 е единствения от източната част на София, който прави директна връзка със Пирогов и заради това тарпосаха БМЦ-тата с ниския под по тази линия за да са по-удобни за хората с увреждания,което обаче е така единствено когато автобусите са празни.

Dragon:
За 72 не виждам как е възможно да минават съчленени автобуси през Редута.

blagun:

--- Quote from: Dragon ---За 72 не виждам как е възможно да минават съчленени автобуси през Редута.
--- End quote ---
И в двата варианта имах предвид А604, а не А72. Макар че през 80-те имаше кратък период, през който А72 се обслужваше от Икаруси.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version