Маршрути > Идеи

Оптимизация на трамвайните маршрути

<< < (471/534) > >>

xr1st0:
Някога мислено ли е за промяна в крайната спирка на тм7- или до колело Надежда, или за удължаване на маршрута по хан Кубрат. Защото това обръщало там в нищото е доста куцо, а видимо има интерес.

Chezare:
ТМ 7 едно време продължаваше по Ломско шосе до Връбница. Спряха го заради метрото.

V.Peichev:
Принципно има смисъл от обособено трамвайно трасе по Хан Кубрат - сравнително редкият 285 и още по-редкият 26 от никъде за никъде не са адекватен транспорт за района и времепътуването от Обеля и Връбница до Централна гара ще е значително по-малко в сравнение с това през Бели Дунав и Рожен, но след демонтажа на трасето по Силянов и Царевец ще е значително по-трудно и скъпо да се свърже със съществуващото по Лютиче.  :rolleyes: Сегашната крайна спирка на ТМ 7 не е съвсем в нищото - в пешеходна достъпност има немалко къщи и блокове в кв. Триъгълника и около Хан Кубрат. :rolleyes:

xr1st0:
Факт че има живеещи, но забелязвам, че и хора от надежда и връбница го ползват, което мисля че оправдава изграждане на трасе по хан Кубрат с включване към обръщалото в надежда 6. За продължение по Ломско шосе дублажа с метрото ще срещне противници

V.Peichev:
 По Ломско шосе няма възможност за обособяване на трамвайно трасе, на съвместено ще е твърде бавен и неефективен. 86 принципно е достатъчен за наземен транспорт по Ломско шосе, от трамвай има нужда по Хан Кубрат, където има и реална възможност за обособяване на трасето.   :rolleyes:
 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version