Маршрути > Идеи
Оптимизация на трамвайните маршрути
T_4:
Докладът е приет на транспортна комисия, така че на печелившите - "честито". За мен това е чертане по картата без влагане на достатъчен анализ. Още с възстановяването на трасето между гарата и Триъгълника след строителството на МД2 стана ясно, че която и линия да ходи до надлез Надежда, то тя няма да е ефективна. Навремето питах защо се възстановява обръщалото и ми беше отговорено, че трябвало да се върне завареното положение (всички знаем, че това не стана по Ломско, Черни връх, в Дървеница и тн) - накратко, при налично обръщало по ул. "Струга", няма смисъл от линия до надлеза, да не говорим за две линии до София-Север.
Дали ще са две линии до гарата или една обединена, няма особена разлика, но се надявам новата линия да е на около 15 минути, за да не се влоши обслужването на Захарна Фабрика. Вероятно щеше да е по-добре ТМ1 да се закрие, ТМ3 да се движи до гарата и ТМ6 да се подсили. В момента ТМ1 е доста нарядко и ми се вижда по-смислено да се търси прекачване между ТМ6 и ТМ27 за желаещите връзка с Халите и Лъвов мост, особено предвид, че билетът важи за поне 30 минути.
По време на заседанието се говореше са подсилване на ТМ5, защото била претоварена. В този ред на мисли е хубаво да се види как се справя ТМ15, защото аз все още имам резерви към нея.
fafan:
--- Quote from: T_4 on 13.11.2024, 01:18:02 ---
По време на заседанието се говореше са подсилване на ТМ5, защото била претоварена. В този ред на мисли е хубаво да се види как се справя ТМ15, защото аз все още имам резерви към нея.
--- End quote ---
Вече достатъчно впечатления на водачи по тм15 се писаха, така че може да се каже че не се справя хич. Като повечето "нововъведения" в трамвайните маршрути за последната година беше реализирана некадърно и резултатите и са никакви.
Ilian:
Ако я бяха пуснали с конски каруци, щеше да е още по-непродуктивна. Няма как да поеме пропорционален дял от пътникопотока на 4 и 5 с най-занемарения и мърляв подвижен състав.
V.Peichev:
На почти тройно по-голям при това не кратен интервал ТМ 15 с единични вагони няма как да подпомага ефективно ТМ 5. ТМ 4 подпомага по-ефективно делник между Никола Петков и Македония. :rolleyes:
Mammoth:
Има достатъчно пътници от Македония до Бъкстон, но тук като чета се прави анализ по хейта в социалните мрежи който се лее на килограм. Та явно и космическа совалка да се пусне, пак ще има недоволни, така че...
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version