Маршрути > Идеи
Оптимизация на трамвайните маршрути
bozhido:
Замислих се, че с ремонта на бул. Стамболийски от бул. Константин Величков до Западен парк би могло да се използва момента за добавяне на трета релса в участъка, за да се балансират трамвайните маршрути.
Ако се създаде смесено теснорелсово и нормалнорелсово трасе до обръщалото в Западен парк, би могло тм10 да стане нормалнорелсов с маршрут от Западен парк -> наляво по К. Величков -> надясно по Пиротска с тм22 до паметника Левски. Така тм3 ще се пренасочи от пл. Македония до Хладилника на мястото на сегашния тм10. Ако връзката Стамболийски - Ц. Гара е важна, може да се разкрие тм19 от автост. Овча купел -> надясно по А. Стамболийски и до Гарата.
Така се възстановява една стара и използвана връзка на тм10 с бул. Дондуков, като се решава и проблемът с маршрута на тм3, който не е атрактивен за Захарна фабрика.
blagun:
Откъде нормалнорелсови трамваи за нова линия? "Спасителите" оставят нормалнорелсовите на изживяване. Нито един нов трамвай, само съмнителен ремонт.
bahner:
По-скоро се мисли в посока на добавянето на трета релса между Ботев и Младежки театър, за да се изпозлва трасето на 20 и 22 от тесните трамваи. Дългосрочно трябва да се върви към едно междурелсие, което да е тясното. Иначе първата поръчка за нови трамваи, която обаче пропадна, беше точно за 1435 мм.
fafan:
--- Quote from: bahner on 07.01.2025, 12:50:53 ---По-скоро се мисли в посока на добавянето на трета релса между Ботев и Младежки театър, за да се изпозлва трасето на 20 и 22 от тесните трамваи. Дългосрочно трябва да се върви към едно междурелсие, което да е тясното. Иначе първата поръчка за нови трамваи, която обаче пропадна, беше точно за 1435 мм.
--- End quote ---
Може би трябва първо да се помисли за по-простички неща като например как да спрат да пропадат поръчките и тогава да се върнем на мислене по такива сложни теми като къде да се слагат трети релси?
radk0_99:
--- Quote from: fafan on 07.01.2025, 14:00:02 ---Може би трябва първо да се помисли за по-простички неща като например как да спрат да пропадат поръчките и тогава да се върнем на мислене по такива сложни теми като къде да се слагат трети релси?
--- End quote ---
И да се мисли по посока да се докарат до адекватна експлоатация линиите в предаварийно състояние. Но идеята за трирелсия също не трябва да са само в рамките на мокрите мечти
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version