Маршрути > Идеи
Оптимизацията на автобусните линии
wolf_rusi:
Автобусните линии, които според мен имат нужда от подобряване за момента са следните:
A21-22 - за мен става огромно объркване с различните дестинации
А44 - пак същото... Но, там поне има табели
А65 - :D На първо време удължаване до НБУ, така курсът ще 30 минути. Интервалът на движение става 35 мин.
A75 - На първо време стягане на разписанието. Сега курсът е 32мин, но интервалът на движение 50 :crazy:
А76 - дублаж с ТБ8, но 8цата не може да компенсира с безумния си интервал
А280 - би било хубаво да е до ЦГС - през паметника Левски - удължава се курсът с 15 мин. - така курсът 78мин. с почивката - 90мин. Така интервалът става 10мин. делник и 15 мин. празник
А294 - със сегашният си интервал е ненужен. Би било хубаво да обикаля като през МС Г.М.Димитров като ринг мол буса до Студентски град - курс 35 мин. - 45 с почивка - при сегашните 2 коли ще има интервал от 23 мин.
А113 и А314 - грехота е общо 7 коли делник. Най-добре А113 да се махме :P
А505 - Пътува си празен... По-добре да не пътува :D .
А306 - Хмм :D Да си стои засега. То, като свърши концесията СА ще си я махне :D :P
А70 - Айде да му сложим още една кола празник и предпразник. :) Интервалът ще падне от 3часа на 1ч 30мин :fan:
А93 - На летни да станат 2 коли, зимни остават 3. Предлагам да има по 2 курса (сутрин и вечер) до болницата.
А67 - Трагедия! С тези разписания... Задължително делник 6 коли (2 с връщане), а празник 3 целодневни. Сега празник автобусът е на 45минути! :eek:
А117 - Делник: 2ра кола да прави още 2 курса, 4та - още един курс по-рано преди включването следобед. Празник и предпразник тази 3та кола резерва ли е... никаква работа не върши.. или да се удължи още малко или да се реже :D
А86 - празник и предпразник да станат 5 целодневни (т.е. събота +0,5, неделя +1)
А285 - нещо не ми се вижда много рентабилен... :D :P
А204 - В тези автобусчета е АД!!! :devil: Редовният номер на "Карат С" е да пуснат автобуси с климатик, но който климатика не работи. Не се диша с тези 2 прозорчета. Задължително: дълги автобуси, за предпочитане луксозни като лимузини :laugh: . (С климатик, сауна, душ кабина, басейн за лятото и папагал ара :D :D :D) Като оставим майтапа настрана, необходим е интервал делник: 4,5 м. пик / 6 извън пик и 6,5 празник/предпразник. Курс: 95 мин каране и 15 почивка - 110 минути.
В момента почивката на курс от 95 минути каране е едва 7 минути :help:
Сега заради задръстванията, повечето шофьори не успяват да почиват повече от 2-3 минути и тръгват направо на Гоце Делчев :(
Необходими коли:
Делник - 24 коли пик / 18 коли извънпик
Празник/ предпразник - 16 коли, а не някакви си 6 като сега ;)
А64 - НДК-Хладилника; Курс + 10; Интервалът се увеличава с по 3 мин минути... нищо не е :D
vasko:
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---A21-22 - за мен става огромно объркване с различните дестинации
--- End quote ---
Напълно подкрепям. Според мен, трябва да се премахне тази глупост с двойния номер... :crazy:
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---А44 - пак същото... Но, там поне има табели
--- End quote ---
Доколкото знам, А44 остана само с направлението до с. Иваняне. Останалите направления се удължиха до София за сметка на закрития А43 и получиха други номера.
Не би трябвало да има обърквания.
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---А65 - :D На първо време удължаване до НБУ, така курсът ще 30 минути. Интервалът на движение става 35 мин.
--- End quote ---
Изобщо тази линия има ли достатъчно пътници, които да оправдават съществуването и?
Аз съм се возил няколко пъти от любопитство и съм бил или сам в автобуса или с 2-3 души...
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---А76 - дублаж с ТБ8, но 8цата не може да компенсира с безумния си интервал
--- End quote ---
Не разбирам предложението.
Според мен, А76 е една от най-важните автобусни линии на София и би трябвало да си остане както си е сега.
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---А204
Като оставим майтапа настрана, необходим е интервал делник: 4,5 м. пик / 6 извън пик и 6,5 празник/предпразник. Курс: 95 мин каране и 15 почивка - 110 минути.
--- End quote ---
:eek: :eek: :eek:
За час пик съм съгласен, но за извън пик и предпразник/празник - в никакъв случай! Какви са тия 6/6,5 минути? :eek:
Може би 10-12 минути извън пик и 12-15 - предпразник/празник. ;)
--- Quote from: wolf_rusi on 05.09.2015, 19:21:46 ---А280 - би било хубаво да е до ЦГС - през паметника Левски - удължава се курсът с 15 мин. - така курсът 78мин. с почивката - 90мин. Така интервалът става 10мин. делник и 15 мин. празник
--- End quote ---
Ако идеята е да има връзка между Студентски град и Централна гара (надявам се, че това означава горното съкращение), то сега тя се осъществява от А413. ;)
lion_sofiq:
Като цяло не е лошо да има повече от един автобус, който да прави директна връзка от Ц.гара със Студентски град, а и А280 минава през по-голяма част от Студ.град. Макар, че пътуването с А280 може би ще е по-дълго от това с това с А413 (поради големите задръствания при бул Г.М. Димитров особено). Всичко зависи от пътникопотока, който би генерирал новият А280, предполагам че ще има в който той ще е голям, а и ще облекчи частично пътникопотока по 213 например. Проблемът е, че се получава дублиране с ТБ11 - от 4.ти километър чак до Сточна гара.
Иначе А93 и А66 трябва да се подсилят съответно с 2 и 1 коли, дори и през лятото. Хората по тези линии са много, почти винаги рейса по А93 е претъпкан. А66 е малко по-празен, но впредвид дългия път, е недопустимо да има правостоящи там.
wolf_rusi:
До Васко. :arrow:
1. 65 в момента няма никакви пътници :rolleyes: // Затова до НБУ би било в пъти по-добре!
2. За А76, имах в предвид, че трябва или 8цата да се сгъсти или 76 да се сгъсти.
3. Возил ли си се в 204? ;)
4. За удължаването на А280 до Централна гара пътуването се ужължава само с 8 минути до гарата. Това ще е супер удобен автобус. Много по-бърз от обикалящия А413. Така например от Плиска до гарата ще се стига за 16 минути, вместо сегашните 23 мин. на А213 ;)
До Лъв София :D
А280 ще стига от ЦГС до студетската поликлиника за 31 мин. в пик, за сравнение А413 стига за 35мин. в пик ;) А за ТБ11 - належащо е да се удължи А280 до ЦГ. ТБ11 одавна е безмислен :D :P Може да го резнем до Авиацията :D
За 93 и аз това съм написал +1 кола лятото. Зимата 4 коли са много. Обичайно 93 е с 3 коли на 20 мин. За 66 е по-сложно...
lion_sofiq:
Рязваме ТБ11 и част от колите му се използват за намаляване на интервала на ТБ8 - линията е претъпкана в пик, а интервалът и е доста голям.
Иначе няма да е лошо да се добавят 1-2 коли за А1, поне за уикенда - автобусите по линията са претъпкани събота и неделя и положението е по-зле дори и от А204 (а това е трудно постижимо :D)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version