Маршрути > Идеи

А 260

(1/23) > >>

lok45111:
Вчера докато чаках автобус 5ТМ на спирката на "Автогара Овча Купел" в посока към Руски паметник станах свидетел на следния сценарии. Чакането ми продължи около 50 мин, заради задръстванията и пакетното движение на 5ТМ(но това е друга тема). Та спирката беше пълна с хора, някои чакащи 260. Минаха се 40 мин. и такъв не дойде. За сметка на това в обратна посока положението беше далеч по интересно. Минаха общо 5 коли, от които трите се движеха ето така:

Ivo:
Според мен трябва да се направи някаква организация, при такива ситуации, например от Горна Баня към София първият от няколкото събрали се автобуса отива директно на Красно Село, вторият на Овча Купел, 3-тият на Горнобански път а 4-тият започва да събира хората. Иначе 260 е хубава линия, единствената останала експресна автобусна линия в София. Проблем са много задръствания напоследък по иначе бързият булевард Цар Борис ІІІ. Трябва да се помисли, от дясната страна,посока Горнобански път да се направи дмупосочна автобусна лента, и автобус 260 да стане наистина експресен. Както сега Кнажево, така и Горна Баня да има бърза връзка със София.

lok45111:
Че е хубава линия, хубава е, но както сам каза, задръстванията не прощават на никого. Освен това липсата на адекватна организация също си казва думата. ДА не говориме, че след 40 - 50 минутно чакане се събират огромни тълпи и автобусите се ПРЕТЪПКВАТ. Ставал съм свидетел на такива батални сцени, в които в едно ВМС се тъпчат като сардини докато автобуса не се наклони на една страна.

NiGhtPiSH:
260 е прекрасна линия, но смятам, че се нуждае от съчленени нископодови автобуси и да минават по локалното на ЦБ3 като и двете се ремонтират основно и се положи настилка за тежко движение и локалните да са BUS ленти.

lok45111:
И най - вече се нуждае от GPS, защото сега положението е отчайващо. При наличие на GPS от ЦДП ще могат да преорганизират движението на закъснелите коли и по този начин ще се намали значително висенето по спирките в чакане на автобус.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version