Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 56
1
Столичен електротранспорт се е задействал по още една процедура и е пуснал ОП за електробуси стил хигерите. Като поръчката е разделена на обособени позиции за 12-метрови и 18-метрови електробуси.
https://app.eop.bg/today/388121

2
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 06.04.2025, 15:37:35 »
Какъв е поводът? И отделно май 809 беше ходил на Хладилника след "модернизацията му".

3
Е то беше по някакво приблизително еднакво време. Все пак до Дървеница 9 ходи половин година до 1 година, тогава и (1999) българските ги спряха през гората и докараха и пляките. Така закърпиха положението и върнаха 9 двупосочно през Хемус, 14 стана с маршрут надлез Надежда хладилника, а не безумието, което беше известно време журналист и хладилника и 2 тръгна в състави, мисля че даже смесено пляки и Т6ци към Дървеница. Тогава разбира се дойдоха и 17те нови Т6ци също и положението сравнително се закърпи.

4
Двойни чешки по едно време имаше и по 10 някъде 2013-2014 преди да почнат да ровят за метростанция Витоша. Иначе двойни чешки ежедневно и многократно имаше до януари 2004, когато линия 2 се движеше до Дървеница, то даже тогава в гората минаваха 2 линии, 2 и 14, но сега като минава само една линия и било много да се движат състави. Даже преди година се говореше, че пак ще пускат двойки ама се отказаха, уж им пречило, че няма огледало на Вишнева, но дали е така никой не казва.

5
Очаквано в търга за 20 метрови трамваи е подадена само една оферта. Офертата е на вече добре познатия нам производител -песа. Предполагам ще участват с калининградския си модел. Нищо чудно и изненадващо все пак.

6
https://app.eop.bg/today/367349
Днес СЕ са пуснали поръчка за 40 нови 18м тролейбуса, дано е успешна и да имаме още нови тролейбуси за покриването на нови линии на СА с екологичен транспорт .

7
Е те 73 го удължиха още лятото на 23та до Младост 1 и след като спряха 5цата просто го продължиха с 2 спирки до Младост 2. Но ако ще се скъсява трябва да е с решение на сос, защото до Младост 1 си е перманентно удължен.

8
Сещам се за доста булеварди, където ограничението е 50, но това не ги спасява от задръстванията...
Да оставим задръстванията настрани, не ги спасява и от каране с превишена скорост. По България, Цариградско и околовръстното ограничението е 70-80 и повечето коли да кажем го спазват и са малко тези с повече, не че не се случва, но споделям наблюдения. По черни връх, Малинов, Климент Охридски, Каблешков и множество други булеварди, по правилник ограничението трябва да е 50, но със сигурност нито на Черни връх, нито на Малинов това ограничение се спазва (сега наслагаха уж камери и в тези участъци се спазва, но след преминаване на камерата пак се кара като бесен), за другите споменати булеварди също не се спазва много ограничението и го казвам, защото имам редовен поглед над тях. Даже бих казал, че на булевардите с ограничение 50 повече се нарушава ограничението и има повече предпоставки за ПТП, отколкото на България, Цариградско и околовръстното.
В кръга на шегата, както един британски водещ каза (Джеръми Кларксън) скоростта не е тази, която убива, а мигновеното спиране е фаталното.

9
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 14.03.2025, 21:32:17 »
Едно време става дума за далечната 2006 бях пътувал до Залцбург с влак. БДЖ нощно направление София-Белград, като на сръбската столица трябваше да сменим с пътуване в купе до Виена. За жалост на Калотина сърбите забавиха влака, защото тогава (а май и още е така), линията не беше електрифицирана, и за 15-20 минути изпуснахме купето до Виена. Съответно направихме предстой в Белград до вечерта и отново в спален влак до Виена. По спомен някъде по обед или преди обед се пристига във Виена и от там с бърз влак до Залцбург, който мисля, че и продължаваше към Мюнхен, който е на някъде 150 километра от австрийския град. В Залцбург бяхме към 2 или 3 часа следобед, като пътуването беше в един много хубав влак, може би беше като нашите Дезира, които тъкмо пристигаха в България. Та някъде към 4-5 следобед ще си там.

10
В другия форум казаха, че е прекратена процедурата за втората 8ца влакове на Шкода, поради участието само на един участник. Дано отменят това решение и докарат още 8 шкоди, че не е ясно първите русичи колко ще го избутат без модернизация или капитален ремонт, а капитален ремонт не знам дали могат да правят в Обеля. В Москва със сигурност вече се оглеждат дали да ги пращат на ремонт или да бракуват русич.

11
Не са 360, а 310 и ми се струват малко за съчленен (под предвид, че кенефситито е 320, а е късо), Цариградско едвам го катерят.

Дизеловите ютонги са с по-добро парно и с по-добър климатик (като са изрядни)
Не знам мощността им, но със сигурност не катерят Яворов едвам. Просто имат разтеглени разписания и се влачат. Аз съм се возил е Ман по 280 и той точно в участъка полиграфическия до Яворов се движеше в най-лява лента и изпреварваше всичко по пътя си. Така че въобще не са слаби автобусите, а просто имат кофти разписания. А за ютонг, да съгласен съм те са с най-добро парно и може би климатик.

12
2005, 2006, 3105 , 3110 - Нощ на звездите
Първите реклами на МАН 2014
На тези нали неможаха да им лепят реклами?
Минаха 10 години и съответно и гаранциите им и нуждата от реклама на фонда. И като цяло може да се слагат реклами.

13
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 13.02.2025, 00:41:33 »
Тъкмо щях да питам кое е особеното и аз ли нещо пропускам, предвид че преди си бяха така. Освен, може би, да има предвид, че вече е късно да е все още с така предница и е трябвало да е "фейслифта". Но като цяло не виждам нищо необичайно. Между другото освен 701 някой остана ли с подобна предница или всички минаха "модернизация"

14
E имаме и Сименс, каф и алстом като западни производители, а отделно и Шкода. Предвид цената, може да се допусне, че е възможно участието на западните фирми, но нагласената поръчка сигурно е за къси песове, каквито един или два има в Калининград (за който иска да види как изглеждат).

15
Е все пак марката на колата е показателна. Даже не се изненадвам, че е точно тази марка.

16
За дрона
Ами може и шпионски да е........... От другата страна е летище "Враждебна" - военна зона със забранен достъп.
Прав си, но на "Враждебна" всеки път като летиш с цивилна авиация може да видиш с какви военни единици на транспортната авиация разполагаме. Към края на пистата стоят 2 спартана и правителствените самолети и толкова, нищо секретно не, предвид че са го направили да е част от цивилно летище. По-скоро радарите на военните са по-важните.

17
Четейки изискванията в поръчката, то пак ми намирисва, че е писана за песа, но ще разберем с времето какво ще стане. Както се казва по-добре те, отколкото нищо. Пък и вече в сервизите им свикнаха, така че да си действат с тях.

18
Вече стана известно, че ще се поръчват нови 20 трамвая за 1009мм, за това пускам тема с линк към обществената поръчка. Дължината на трамваите е приблизително колкото на 6-осните българки трамваи и с прогнозна стойност 80 милиона.

https://app.eop.bg/today/406652

19
И аз това си мислех от известно време, но може би няма пари, а Братоев нищо и не казва в интервютата си освен за Сименсите.

20
Да не забравим и пародията, че бяха обещали да обновят и 30 тролейбуса с водородна клетка по проекта.

Pages: [1] 2 3 ... 56