Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 58
1
Метросъстави / Škoda 21 MT (Škoda Sofia)
« on: 05.11.2025, 22:55:32 »
Смятам, че е време да се започне отделна тема за влаковете шкода с идването на новите вагони.
Ако модераторите преценят да я изтрият или модифицират. От това, което видях в интернет знам номерат на 2 от вагоните, другите ще са предположение или ще ги оставя празни.
8 боря влакове Шкода
А хх        4003-8002-9002-4004
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх
А хх        4ххх-8ххх-8ххх-4ххх

2
Някой би ли обяснил каква е разликата между СПТО и „Софекострой“.
СПТО се управлява директно от кмета, като той си назначава директори там. Софекострой е подчинено на СОС и съответно като ЦГМ и другите общински дружества му се назначават директори от СОС. Та борбата според мен е Терзиев да овладее събирането на боклука чрез СПТО, че да не могат от сос да му пречат с решения, с които не е съгласен.

3
Пусната е нова поръчка за 8+8 влакове за депо Обеля, най-вероятно пак Шкода.

4
Успех на колегата и дано мандатът му бъде успешен.

5
Автобуси / Re: MTK (7173-7195 нечетни)
« on: 29.09.2025, 19:45:08 »
Има ли снимки да се запознаем с новите попълнения?

6
Добре, че монтираха просторите, за да предотвратят такива случаи!

7
Един въпрос. Какво беше отношението към тези автобуси в Русия? Как се възприемаха от обществото и как ги оценяваха?

8
От Шкода са създали отделна страница на сайта си, посветена на влаковете за софийското метро. На страницата може да се видят рендъри на салона и две снимки от изпитанията на влаковете(отвън). За огромно мое разочарование салоните са изпълнени с пластмасови седалки без тапицерия, но поне са запазени екраните в салона, като на влаковете във Варшава.
И да, който каза, че ще се разочаровам ако отида да се возя на шкодите във Варшава и после видя пластмасовите седалки за нас беше прав. В момента съм разочарован, а определено варшавските шкоди с тапицираните седалки бяха доста комфортни.
https://www.skodagroup.com/reference/metro-sofia

9
Наистина е абсолютно нагласена работа. Но най-важното - тия верно ли се гласят да докарват 20-годишни милионници и то цели 45? Тая кочина автотранспорта що не вземат да се самозакрият и най-сетне да сложат край на мъките  :angry:
Не 45, а цели 52, като добавим и любимите ни милионници от Берлин на 2 етажа. Иначе то е ясно какво ще дойде още от сега. Да се разрови човек и ще види Марио и контрира какво бяха качили 2023 преди изборите, като "примерни" опции за ПС 2ра ръка. Общо взето беше: двуетажни-МАН ДД, единични и съчленени Мерцедеси от Австрия.

10
На ТБ3 не знам защо всички му вдигат мерника, като това е една доста полезна линия, ако не беше през половин час. Ако нещо се дублираше при тролейбусите в Младост, то това беше 5 и 8, които бяха безсмислени. 8 винаги беше празен, защото по маршрута си винаги имаше един редовен тролей пред него. До кьошетата беше пакетно с 5, който обираше пътниците преди него, а после 2 и 9 вършеха тази работа. Ако случайно решат да го върнат на стария маршрут, буквално ще е безсмислен. Единственото, ако толкова много хора им пречи, че от Цариградско ходят 3 тролея на север, то по-скоро 11 да го пуснат към ВМА, 8 да си остане основен обслужващ тролейбус на Сточна и отделно и 6, който беше удължен и останалото да си е, както е.
Иначе откакто се помня 88 винаги в бил зле като разписания. Преди 20 и повече години с майка ми като ходихме от Лозенец до 43ти блок в Младост (всеки уикенд), винаги си спомням, че се изреждаха сума ти 120 по Вапцаров, докато не дойде един грохнал 88, който даже беше и тъпкан. Та моите наблюдения са били, че 88 винаги е бил зле към разписания. Явно сега е още по-зле. ТМ21 не знам как стои положението, но всъщност така и не ползвам трамваи от 4ти парк, освен инцидентно, така че няма как да коментирам.

11
Аз не разбрах защо Агентът е писал, че върви към договор. Най-малкото СОС трябва да отпусне пари за първа вноска преди това.
В бюджета е предвидено финансиране, уж. Това включваше и още няколко проекта, но не помня кои, май тролейбусите и електробусите.

12
Съжалявам за пропуска, но кой ще е изпълнителят?
Единственият кандидат. Една фирма чешки инженери, които уж са бивши служители на инекон.

13
В Младост този парк го “изграждат” от 10 години вече.
Реални строителни дейности няма.
Кой е този парк, че не мога да се сетя? Нещо около метростанция Балан ли трябва да е или другаде?

14
В страницата на Тринмо във Фейсбук са качили снимка на първия ни готов метросъстав от Шкода на път за тестове. Надяваме се възможно най-скоро да приключат тестовете и да идва в София на проби.

15
Е за тези линии даже бих казал, че се радвам, че ще отидат в частник, че общината и без това им издъхва на тях. Иначе Ваня Григорова ще се окаже права, че се върви към поетапното концесиониране на транспорта, но по неочакван начин.

16
единият даже е на 24 години…
Е ако има автобус на 24 години, то как е допусната тази оферта? Ако този автобус е на 24 години, то би трябвало да е евро 3 в най-добрия случай, което тотално не отговаря на изискванията в ОП за евро 6. Това би следвало да доведе до отстраняване на участника. Звучи като тотално безумие и добре, че не е продължила, въпреки че тя щеше да не отговаря на закона и без това.

17
Зареждане по средата на маршрута никъде и никога не бива да се допуска...
Е нали и 73 и (1)84, когато беше през Тех парк, зареждат(ха) на зарядната там, което си е баш посредата на маршрутите. 73, когато са жеги или големи студове зарежда, а 84 май винаги си зареждаше там. Така че не е нечувано, ама като се поръчват такива работи, защото някой наш човек ги внася ще сме си така. И пак по-добре това, отколкото тези на големи батерии, които не си изкарват и смяната.

18
По темата: Твоето пребиваване навън в полунощ е административно нарушение. Неговата заплаха към теб е престъпление.
То даже административната отговорност се понася не от нарушителя в този случай (да кажем непълнолетно лице), а от неговите родители/попечители, защото те носят отговорността за това непълнолетно лице.

19
ТМ 21 е временна линия, която е разкрата с решение на зам.-кмета по транспорт, като обосновката беше строителството на метрото. Така че никакви решения на сос не трябват за закриването на 21. 15 вече си е друга тема, тя си е редовна линия и според мен си е сравнително популярна, така че тя може да си стои.

20
3623 на 305, ако не е необичайно, то нека се изтрие.

Pages: [1] 2 3 ... 58