Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 56
1
Е те 73 го удължиха още лятото на 23та до Младост 1 и след като спряха 5цата просто го продължиха с 2 спирки до Младост 2. Но ако ще се скъсява трябва да е с решение на сос, защото до Младост 1 си е перманентно удължен.

2
Сещам се за доста булеварди, където ограничението е 50, но това не ги спасява от задръстванията...
Да оставим задръстванията настрани, не ги спасява и от каране с превишена скорост. По България, Цариградско и околовръстното ограничението е 70-80 и повечето коли да кажем го спазват и са малко тези с повече, не че не се случва, но споделям наблюдения. По черни връх, Малинов, Климент Охридски, Каблешков и множество други булеварди, по правилник ограничението трябва да е 50, но със сигурност нито на Черни връх, нито на Малинов това ограничение се спазва (сега наслагаха уж камери и в тези участъци се спазва, но след преминаване на камерата пак се кара като бесен), за другите споменати булеварди също не се спазва много ограничението и го казвам, защото имам редовен поглед над тях. Даже бих казал, че на булевардите с ограничение 50 повече се нарушава ограничението и има повече предпоставки за ПТП, отколкото на България, Цариградско и околовръстното.
В кръга на шегата, както един британски водещ каза (Джеръми Кларксън) скоростта не е тази, която убива, а мигновеното спиране е фаталното.

3
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 14.03.2025, 21:32:17 »
Едно време става дума за далечната 2006 бях пътувал до Залцбург с влак. БДЖ нощно направление София-Белград, като на сръбската столица трябваше да сменим с пътуване в купе до Виена. За жалост на Калотина сърбите забавиха влака, защото тогава (а май и още е така), линията не беше електрифицирана, и за 15-20 минути изпуснахме купето до Виена. Съответно направихме предстой в Белград до вечерта и отново в спален влак до Виена. По спомен някъде по обед или преди обед се пристига във Виена и от там с бърз влак до Залцбург, който мисля, че и продължаваше към Мюнхен, който е на някъде 150 километра от австрийския град. В Залцбург бяхме към 2 или 3 часа следобед, като пътуването беше в един много хубав влак, може би беше като нашите Дезира, които тъкмо пристигаха в България. Та някъде към 4-5 следобед ще си там.

4
В другия форум казаха, че е прекратена процедурата за втората 8ца влакове на Шкода, поради участието само на един участник. Дано отменят това решение и докарат още 8 шкоди, че не е ясно първите русичи колко ще го избутат без модернизация или капитален ремонт, а капитален ремонт не знам дали могат да правят в Обеля. В Москва със сигурност вече се оглеждат дали да ги пращат на ремонт или да бракуват русич.

5
Не са 360, а 310 и ми се струват малко за съчленен (под предвид, че кенефситито е 320, а е късо), Цариградско едвам го катерят.

Дизеловите ютонги са с по-добро парно и с по-добър климатик (като са изрядни)
Не знам мощността им, но със сигурност не катерят Яворов едвам. Просто имат разтеглени разписания и се влачат. Аз съм се возил е Ман по 280 и той точно в участъка полиграфическия до Яворов се движеше в най-лява лента и изпреварваше всичко по пътя си. Така че въобще не са слаби автобусите, а просто имат кофти разписания. А за ютонг, да съгласен съм те са с най-добро парно и може би климатик.

6
2005, 2006, 3105 , 3110 - Нощ на звездите
Първите реклами на МАН 2014
На тези нали неможаха да им лепят реклами?
Минаха 10 години и съответно и гаранциите им и нуждата от реклама на фонда. И като цяло може да се слагат реклами.

7
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 13.02.2025, 00:41:33 »
Тъкмо щях да питам кое е особеното и аз ли нещо пропускам, предвид че преди си бяха така. Освен, може би, да има предвид, че вече е късно да е все още с така предница и е трябвало да е "фейслифта". Но като цяло не виждам нищо необичайно. Между другото освен 701 някой остана ли с подобна предница или всички минаха "модернизация"

8
E имаме и Сименс, каф и алстом като западни производители, а отделно и Шкода. Предвид цената, може да се допусне, че е възможно участието на западните фирми, но нагласената поръчка сигурно е за къси песове, каквито един или два има в Калининград (за който иска да види как изглеждат).

9
Е все пак марката на колата е показателна. Даже не се изненадвам, че е точно тази марка.

10
За дрона
Ами може и шпионски да е........... От другата страна е летище "Враждебна" - военна зона със забранен достъп.
Прав си, но на "Враждебна" всеки път като летиш с цивилна авиация може да видиш с какви военни единици на транспортната авиация разполагаме. Към края на пистата стоят 2 спартана и правителствените самолети и толкова, нищо секретно не, предвид че са го направили да е част от цивилно летище. По-скоро радарите на военните са по-важните.

11
Четейки изискванията в поръчката, то пак ми намирисва, че е писана за песа, но ще разберем с времето какво ще стане. Както се казва по-добре те, отколкото нищо. Пък и вече в сервизите им свикнаха, така че да си действат с тях.

12
Вече стана известно, че ще се поръчват нови 20 трамвая за 1009мм, за това пускам тема с линк към обществената поръчка. Дължината на трамваите е приблизително колкото на 6-осните българки трамваи и с прогнозна стойност 80 милиона.

https://app.eop.bg/today/406652

13
И аз това си мислех от известно време, но може би няма пари, а Братоев нищо и не казва в интервютата си освен за Сименсите.

14
Да не забравим и пародията, че бяха обещали да обновят и 30 тролейбуса с водородна клетка по проекта.

15
И не мога да разбера защо е това удобства като НТ така да се противопоставят едно на друго като нямат нищо общо.
Дебатът беше започнат от Григорова и Контрера по този начин. Не може нощен, щото нямало да има дневен. Ми аз казвам по-добре да няма безполезни линии и да има нощен, отколкото обратното.

16
Такива автобуси са с 2 предназначения, или селските линии, които имат масово спирки "по желание", или по експресни линии с малко спирки. 3 и 1 като линии според мен биха били подходящи предвид колко са натоварени. Смислени биха били и за х 9 и 10, въпреки че те не са сред най-натоватените. Ако се пусне така очакваната х84, може би и там ще са полезни. Но и Пейчев е прав, че трябват малко спирки с концентрация на хората на няколко от тях

17
Ако съм честен темата си е подходяща, дори и да не е за места в София или пък само тук. Случвало ми се е да ползвам уейз и да ме прекарва през абсурдни маршрути, или пък на Гугъл мапс да ме набута някъде и тн. Та идеята е тук, не толкова как да стигнем до А до Б, а по-скоро как би било най-подходящо. Да приемем, че сме се фокусирали върху пътуване с ГТ, но според мен може да обсъждаме и как да се избягват задръствания тук и подобни. Или примерно ето давам идея от НИМ до да кажем окръжна болница, приложенията ще дадат пътуване с 304, но на нас не ни се чака 1 час уикенда и за това ще се качим, примерно, на 63 по България до някъде или 61 и после ще се прекачим на друг автобус, например 204 и тн. Това според мен е идеята на тази тема.

18
Терзиев с камъните на Карлос патрЕота Контрера по неговата глава бие. То не бе лоби да докарат двуетажните бараки, не бе чудо. И сега 2те линии по, които се ползват са неползвани, защото на никого не му се прави обиколка на центъра, предвид, че този автобус минава веднъж на час, като на Сливница има 2 автобуса в същата посока и доста по-редовни. Да видим какви ще са аргументите на този кубински патриот, за да защити безсмислените си линии. Ако запазят х43, а махнат нощния, то това ще е повече от ясно, че е лобистки решение в полза на смрадливите бакшиши. Ако трябва пеша ще се прибирам от другия край на София, но на бакшиш повече пари не давам.

19
Ако се вярва на мнения от "небостъргачния" форум, то мостът на Въртопо в момента е в трагично състояние и заради това влаковете там се влачат с 10 километра. От снимките за мен изглежда, че този мост не е предвиден за толкова голямо натоварване, каквото е в момента. Сравнително основен булевард, плюс допълнително наливани бетонни конструкции за метрото, плюс 100-тонни влакове на 3-4 минути в пик.

20
А задавали ли сте си въпроса какво правим, когато Корекомите 1416, 1827, 1118 и 2004 затворят?
Тогава изведнъж сервизите в гаражите почват да проявяват компетентност и ще държат оригинални седалки на склад. Или опцията е още един от турските да се е разкапал до тогава и пак да има свободни седалки. Но все пак нали по думите на някои хора само Ман са боклук и само те се развалят, а останалите автобуси никога не стоят в сервиза.

Pages: [1] 2 3 ... 56