Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 187
1
Да си купиш друга кола с такъв номер и да го прехвърлиш на твоята.

2
Тези Е-та в Благоевград до къде стигнаха....И при тях май имаше някоя пропусната серия...
Като се замисля, само ММ са пропуснали.
Мисля някои от серия Н беше... НВ или НК. Далече са ми, на другия край на БеГе-то, ама бях в оня край като смениха от Бл на Е
Точно ММ пропуснаха, В момента са на НН, пък може вече и НР да почнаха. По другия край може и да не се мяркат често, но по софийско актуалните серии на Перник, Кюстендил и Благоевград се забелязват веднага.

3
И аз помня как на Ситаро се дивяхме само по снимки от Европа и изведнъж - чисто новия му тогава фейслифт каца в София, а си минаха почти 20 години от тогава...

4
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 16.02.2025, 21:51:18 »
Изглед от Банишора, на преден план е "подп. Калитин". На мястото на тези къщички поне от 25 години е автокъща Трансграфика. Според източника снимката е 1980-та година, което с оглед на присъствието на Икарус и Зиу не е вярно. По това време капацитетът на гараж надежда недостатъчен ли е бил, та тролейбуси са гарирарали по улицата?

5
като гледам на жълтите З-то и тройката са абсолютно еднакви :rolleyes:

6
Вие очаквахте ли нещо по-различно? За нови автобуси не се обелва и дума, една стара кочина се самоунищожи онзи ден, а ние чакаме да се поемат линиите на МТК. По-рано от 6-8 месеца никой производител няма да достави нови автобуси, освен БМЦ евентуално.

7
Така е, в Земляне никой няма да се занимава да търси стъкло, направо ще заварят ламарина  :laugh: 9035 пък не е с оригиналения си климатик, но поне са го сменили, стария или се е скапал, или е бил слаб за тамошния климат, но по-вероятно първото.

8
Още преди сигурно година бях пратил снимки от новото им работно място в Мароко, до колкото знам се движат в Фес, Тетуан и Танжер, като някой бройки във Фес бяха абсолютно скандални, ето този например  :crazy:
Според мен 18хх изглеждат по-скандално.

9
94-та.

10
КН****ТВ и Т****Н добавени към таблицата със стари серии: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rDfSCLb-6kCTVO9hUyS6vjtVYtkAmylSdZDhx14BM3c/edit?usp=sharing
Серии И и Ч на жълтите номера и ЛК, ПБ, ТВ на белите има за всеки областен код отпреди 1992 г. Трябва или да не се споменават в таблицата, или да влизат във всички областни кодове. Ясно е, че 35 години по-късно не могат да се намерят фотодоказателства за всички области, но всички те са съществували някога.
Не е включена последната жълта серия в София С **** БГ. БВ и БГ бяха първите серии с вехти коли от автокъщите в Германия, Австрия и Нидерландия.
Историческите сведения из интернет сочат, че АС и АТ са двете последни жълти софийски серии, т.е БВ и БГ са преди тях и са може би в периода 90-91г., но това не е на сто процента достоверно. Но аз например бях пускал снимка тук на Цецо Елвиса с е един Опел Калибра, който изглеждаше като да е чисто нов на снимката С хххх АС.

11
ВР хххх НА е серия от средата не 90-те, между АА и АВ, единствената досега с Нх. Мой роднина имаше една червена Мазда 323 с такъв номер. Различие в шрифтовете през годините определено също има, а и сякаш машините, на които са печатани не са били много прецизни. Вижте например при номера Р 0715 АА колко е крива седмицата, а при С 8881 СК каква разлика има К-то с другите символи. При А 8868 А едната осмица също като че ли е малко по-нависоко, а при РА 7285 двойката пък е по-ниско. Това съм го забелязвал и при черните номера.

12
Този номер е чиста бутафория, не е ли очевидно?

13
А кога номерата за мотоциклети стават от елипсовидни - квадратни? От С хххх К имаше имаше и двата вида.

14
Че то в Канада кило сирене Фета е 16-17 долара, канадски, кашкавалът и той е от тоя порядък. А чувам, че една баница в софийска баничарница е 2.50 - 3 лева. Това значи две баници с боза 8 лева! В същото време кебапчетата и кюфтетата са 1.50 - два лева. Значи по-евтино са две кюфтета с питка и лютеница....И сетне в България нещата се оправяли, всичко било супер. Те като уж се вдигали заплатите, и цените се вдигат, и то в прогресия...
И напоследък попадам на видеа на хора от Торонто, Монреал и др. чужденци които се местят в София защото им е много по изгодно. Е да не е същото ама казват реално има всичко като там. Хвалят се как наем на хубав тристаен апартамент в центъра на София напълно обзаведен е към 1000 долара а при тях за същото нещо плащат 5-6 000. И тука живеят в центъра на София в хубав имот като царе.

Или как между Монреал и Ню Йорк останал само един влак на денонощие другите били спрени.
Освен прословутата Алина, украинка или някаква подобна беше, с родители емигранти, за кои други "канадци" знаеш да са се установили тук? Щото по принцип и тя е толкова канадка, колкото и аз.

15
Тук е момента за въпроса, ако ТА,ТВ = товарен автомобил, ЛК (по-късно заменена в София от ЛС, от която май са издадени много малко номера) = лека кола, какво означава серията ПБ?

16
Интересно в Ямбол 90-те са регистрани двойно повече коли, от колкото в Кърджали и Търговище.

17
Да, съгласен съм че зоните са прекалено евтини, щом са пълни, но нещата няма да се оправят с ограничения и наказателни мерки. Просто ГТ и другите алтернативни форми на придвижване трябва да станат достатъчно привлекателни. В момента абсолютно всички, без значение как се придвижват са еднакво наказани и неглижирани - и автоталибаните заради лошата инфстрактура, липсата на паркинги и лошо управление на трафика, и пешеходците заради скапаните тротоари и ГТ, и велосепедистите също. В резултат всички водят някаква война помежду си, без да осъзнават, че СО реално не я грижа за никой от тях.

18
Май май един репортаж от Господарите и проверка от прокуратура и европейската комисия ще им се отрази отрезвително на старозагорци. То е ясно, че не им бяха нужни нито толкова електрички, нито каквито и да било още автобуси и тролейбуси. Тук си става въпрос за чисто тенденциозни злоупотреби. 10 годишни автобуси Евро 6 със всички необходими екстри никъде няма да оставят на произвола на съдбата. Да не говорим, че не са зъхвърлени от вчера, т.е. нямали са и 10 години...

19
Най-вероятно ще е СС, карат по алгоритъма на Враца.

20
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 05.01.2025, 15:58:48 »
Skoda 110 R на бензиностанция в България през лятото на 1986г., на път за Турция. Автор и притежател: Jirka Čipera.
Какво беше Шкода, и в какво се превърна. Глобална, успешна и богата автомобилна марка, но с изтърбушена от VW душа...
И какви водачи имаше навремето, не като сега...  :rolleyes: :P И сами си зареждат, сега повечето не могат сами да заредят, чакат бензинджия....

Като се сетя как на една бензиностанция една кифла се въртя 5 минути, понеже бензинджията го нямаше и накрая се качи и си тръгна :laugh:

Pages: [1] 2 3 ... 187