Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - turboto96

Pages: [1] 2 3 ... 12
1
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 07.04.2025, 17:51:23 »
Автобус 3615 на линия 88.

Вероятно по наряд с минимум още 2 къси (газов китаец 3666 мисля и газово БМЦ) + 88/7ма е открита, точно м/у двата къси. Нещата с тази линия не вървят на добре.

2
3406 си доработва от нощна смяна на 88/6 та

3
3018- 88/6

4
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 01.02.2025, 21:56:38 »



2505 - 120 Днес явно е шарения в СГТ
2161 (бивш земляк) - 94
Да наречеш 2161 бивш земляк си е обида за Конектото :D. И 2059 беше на 94.
2505 беше на мястото на 2006 естествено :laugh:

[/quote]
2161 (бивш земляк) - 94
Грешка.

Дам, прави сте, объркан с 2171, моя грешка!

5
2505 - 120 Днес явно е шарения в СГТ
2171 (бивш земляк) - 94

6
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 29.01.2025, 07:12:12 »
Добро утро, нещо пропускам или инцидентно. 3618 - 184 , пардон и с дружбенско про-сити се разминахме пак по 184

7
2028 - 94 в момента мина покрай мен, и при натиск на спирачките, от среден мост се чува покъртително стържене. Предполагам и затова шофьора спираше внимателно и спиркознака на спирка Читалище Добри Чинтулов, остана при съчленението. Дано го приберат преждевременно преди да е станала някоя беля.

8
1620 - 184

9
3407 - 413 в допълнение, 2 ри пореден ден, разкъсаната пикова кола на 88, е оставена открита.
Явно в гараж Дружба бедстват сериозно.

10
ТМ20 няма как да върти на Обиколна. Там се обръща посоката с Sка. можеше поне 20ТМ да го пратят до кръстовището на ул.Обиколна и Бул. Копенхаген
Да извинявам се, не съм се изразил коректно, имах впредвид точно автобус 20ТМ. :)

11
Не съм сигурен, до колко този вариант с пенделите би вършил работа в момента.
Днес минах по Искърско шосе, и ми направи впечатление, че се възползват от преустановеното движение, за да окастрят джунглата по релсите, и около нея.
В участъка от разклона за летището до гара Искър, на много места по линията имаше отрязани клони и храсталаци. Затова може би най-добре, ТМ20 да бе удължен до обиколна наистина.
 

12
Газова тухла на А9, и електрическа цигла (3014) на А10

13
1222 - 184

14
ТМ 22 на 24 минути след 20 ч когато е лято и хората са навън е наистина гениално.
Оказва се че и по-зле може....с поредното ново разписание има интервали от 30 и дори 40 минути след 20 ч.....изглежда в ЦГМ наистина искат да откажат възможно най-много хора от ГТ.

Явно новата власт, се опитва да уеднакви стандартите, за да няма голяма разлика с другите (по-малки, населени места), така вместо те да ни гонят по качество и честота, е къде, къде по-лесно ние да паднем до тяхното ниво. Очаквам догодина даже, да спрат транспорта след 20часа, като в малките градове, а през уикендите всички линии да пряват по около 10тина курса на ден само.
Така няма да има дискриминация между София и останалата част на страната. (надявам се, се хваща иронията...)

15
3011 - 70

16
3014 - 67-10та кола, интересно дали ще отиде той на 69 след това.

17
И към всички аварирали днес, без начение марка и цвят; 3312-88 с аварийната на Дружба, по Бул. Г.М.Димитров, посока винарско, около 18:45
 

18
ПТП с автобус на Арда тур и такси, на завоя на ул. Никола Габровски, при гара Пайнер.
Движението е спряно двупосочно и опесъчават.
Има 10тина блокирани коли на транспорта, които изчакват.
Предполагам линии: 88, 94 и 102 са с временно променен маршрут.
Имам и снимки, но нямам време в момента да ги обработя за да ги кача.

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 08.05.2024, 09:33:16 »
Като гледам, на Дружба скоростнно трябва да коригират табелите за София север, не Централна гара...

20
Отбиването до Терминал 1 отнема само 2-3 минути не е безмислено докато е действащ. :rolleyes:

В пик, не е само 2-3 мин, а може и до 12 да стигне, или поне на мен до толкова ми е отнемало, около 17:00 - 17:30/45 всеки ден различно, и това най-вече, за да стигне и направи десния завой от ул.Продан Таракчиев към Терминала.
 Това е поради задръстването по източна тангента, и маталитета на шофьорите да затапват цялото кръстовище, когато видимо няма как да преминат без да останат в него след края на тяхната фаза.

Pages: [1] 2 3 ... 12