Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mizchiev_Dev

Pages: [1] 2 3 ... 18
1
По 1 може на курсовете до Кокалянско Ханче.

2
За съжаление по този булевард нищо друго освен каране с под 20км/ч не може да спаси положението за момента от смут в пътниците. Писах на под постовете на дадени общински съветници да дойдат и да се повозят по 204 и да разберат за какво става въпрос.... По този булевард ни се разбиха и чисто новите тролеи (1603-1632), е бяха нови едно време сега са на по 14 години. Не защитавам водача по абсолютно никакъв начин, просто този булевард е за спешно частично затваряне на поне едното платно в отсечката от МС Дружба до ул. Димитър Пешев за основен ремонт и после другото платно, и за краен етап може да се остави другата част от булеварда, която според лични наблюдения не е толкова зле колкото горепосочената.

ПС. Със сигурност бул. Климент Охридски е по-зле от колкото Цветан Лазаров и не отричам, че и двата трябва да се затворят за ремонт.

Относно разписанията съм съгласен че на доста места трябва да са затегнати точно като 204, но пък трябва и да се взима впредвид и пътната обстановка, а не да се гледа по карта.

3
Има някакъв Икарус по тб.4. Не можах да го розпозная по-точно.

Изпратено от моят SM-A546B с помощта на Tapatalk
2703 - В момента е посока Хаджи Димитър

4
"Иван Вазов" е квартал на югозапад от НДК и до Южен Парк, в статията е сгрешено и трябва да е "от Хаджи Димитър" към "Левски"

5
За Х84 можеее и да се съглася, но глупостта метрото да не се движи уикенда може би е най-голямата простотия, която можеше да се предложи!!!! Има хора, който сме на работа през уикенда и метрото ни е удобно, това че на някой си не му е кеф метрото да се движи уикенда може да го д***.

И какви са тези странни кръгови линии отиващи пак в Младост, но не и в Дружба?

6
Много ми е чудно тези ресурси от Н3 и Н4 пак ли ще отидат за линии, нямащи нищо общо с маршрутите на закритите нощни? Предполагам 46, Тази измислена линия до някъде си след Сливница?

Вече е правено с 384 и 75, закриха 384 и прехвърлиха ресурсите по 75, вместо по 404, 204, 304, 84, 184, тб4 и др.

7
С М3 ми се налага да пътувам или всеки ден, или през ден. Понякога, успоредно с това пътувам и с М1/М4.
Съгласен съм, че метрото по М3 е бавно и, че автобусът го конкурира (което на първо четене е скандално). Но ако се замислите, в цивилизованият свят не е по-различно.
Наскоро в Мюнхен ми се наложи да пътувам с техните U-Bahn и S-Bahn и не беше по-приятно, даже обратното. Влакът не само, че е тромав, а и пътниците понякога са неадекватни и пречат на вратите да се затворят. Безопасността не е по-добра.
Намирам за изключително добро решението М3 да има съответните преградни врати и мерки за безопасност! Да няма шанс някой да падне от перона.

И макар М3 да е гордостта на тъпунгерите от ГЕРБ, определено е имало и има какво да се желае.

Ако приемем, че днес ГТ се движи с делничното разписание, някой може ли да ми обясни логиката ТБ3 да се движи делник в час пик на 27 минути, а А78 - на 25 минути?
За щастие не ми се налагаше да чакам толкова, но друг път ще си бюджетирам такси или ще мисля друга схема. Добре, че ТБ1 е по-редовен и ме спаси от такова чакане.

Според мен е по-логично на 78 да се движат сола, но на малко по-къс интервал (до/под 20 минути в час пик примерно), отколкото съчленени, но на по-голям!
Тази линия и без друго е с относително слаб пътникопоток.
С такива интервали няма и как да имаш по-силен и си стават въздуховози по естествен път.
Същото важи и за ТБ3.

213 с новото разписание също е доста разчекнат.
Тези гимнастики може да бъдат оправдани с липсата на шофьори, но ако продължават дълго, със сигурност ще изгонят много пътници от ГТ с изключение на най-ниската прослойка/класа в града. И ще останат само 2-3 по-силни линии от калибъра на 76 и 204.
И ако трябва да избираш между наземен транспорт и метрото, пак ще се окаже по-добра опция метрото, включително и заради интервалите.
Освен в събота и неделя, в късните часове, нямаш влак на интервал от над 13 минути.
204 днес очевидно не беше в делнично разписание също... Не искам да използвам грозни думи и за това ще се въздържа от допълнителен коментар основно интервала на основна транс-квартална линия, която е една от най-натоварените в града. 304 ептем пък сякаш го нямаше...

8
Дано се разминем с тази фирма! Иначе Т6А2 и Т6Б5 може и да не ги видим повече....

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 19.12.2024, 14:23:18 »
В Дружба 2 по бул. Проф. Цветан Лазаров могат и на МАН-овете да им паднат ремаркетата, защото този булевард е за ремонт до основи, та чак и под основите всичко трябва да се смени.

10
Н3 и Н4 се закриват. Няма водачи.
Н1 и Н2 ще се движат само в петък и събота.
  Транспортна комисия в момента.
Бива ли такова нещо!!!!! Айде стига правихте услуги на другите квартали и съсипвахте други!!!! АМАН! Дано поне ресурса от Н4 отиде по 204 или 404, иначе ще се откажа от София...

11
Изтрити теми / Re: Видеа(трамваи)
« on: 15.12.2024, 18:08:53 »
Тъкмо писах същото, г-н Агент :) Нека тази тема се изтрие.

12
Има ли я някъде качена освен фейсбук, че не мога да я намеря? Ще бъде интересен спомен да има такава снимка, защото освен ако не се измести спирката можем само да си мечтаем за МАН по 604.

13
A3 отива на Гурко.
Quote
Считано от 04:30 часа на 07.12.2024 г., експериментално за срок от 6 (шест) месеца, маршрутът на автобусна линия № 3 се удължава до ул. „Ген. Гурко“  както следва:

в посока ул. „Ген. Гурко“: от с. Долни Пасарел по действащия маршрут до спирка „УМБАЛ Св. Анна“, направо по бул. „Цариградско шосе“, наляво по бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ и надясно по ул. „Ген. Гурко“ до спирка с код 2601 „Ул. Ген. Гурко“, съществуваща за автобусни линии № 84 и 184 - крайна

в посока с. Долни Пасарел: от спирка с код 2601 „Ул. Ген. Гурко“ надясно по бул. „Васил Левски“ до спирка с код 1903 „Ул. Ген. Гурко“ – начална, бул. „Васил Левски“, надясно по бул. „Цар Освободител“ и от площад „Орлов мост“ направо по бул. „Цариградско шосе“ по маршрута до с. Долни Пасарел

В променения участък автобусите ще спират двупосочно на спирки „Хотел Плиска“, „Площад Орлов мост“ и ул. „Ген. Гурко“.

 За линията се закриват спирки:

с код 2795 „София Тех парк“

двупосочна с кодове 1257 и 1260 „Площад на авиацията“

двупосочна с кодове 2615 и 2616 „Спортна зала Арена Армеец“

двупосочна с кодове 1151 и 1155 „СК ЦСКА“

двупосочна с кодове 0052 и 0053 „Автостанция Гео Милев“.



ТМ3 се връща до Орландовци
Quote
Считано от 04:30 часа на 07.12.2024 г. маршрутът на трамвайна линия № 3 се възстановява до кв. Орландовци както следва (в посока кв. Орландовци): от гара Захарна фабрика по действащия маршрут до кръстовище бул. „Христо Ботев“/бул. „Княгиня Мария Луиза“ (Централна гара), надясно по бул. „Княгиня Мария Луиза“, наляво по ул. „Козлодуй“, наляво по ул. „Каменоделска“ и наляво по бул. „1-ва българска армия“ до трамвайно ухо „Орландовци“ (крайна станция на трамвайни линии № 4 и 18) двупосочно.

Мотрисите ще спират на съществуващите трамвайни спирки по маршрута.

На кръстовище бул. „Княгиня Мария Луиза“/ул. „Козлодуй“:

мотрисите спират на двупосочната спирка с кодове 2000 и 2001 „Ул. Козлодуй“ на ул. „Козлодуй“ за трамвайни линии № 4 и 18

мотрисите не спират на двупосочната трамвайна спирка с кодове 2002 и 2003 „Ул. Козлодуй“ на бул. „Княгиня Мария Луиза“ за трамвайни линии № 1, 12 и 27

За линията се закриват спирки:

двупосочна с кодове 1254 и 1255 „Пета градска болница“

двупосочна с кодове 1775 и 1776 „Триъгълника“

двупосочна с кодове 0374 и 0375 „Модна къща Агресия“

двупосочна с кодове 9476 и 0477 „Гара София север“

14
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 03.12.2024, 16:04:30 »
Няма достъп до съдържанието. Има ли как да се качи в ютуб примерно? Не всички имаме достъп до тази група.

15
По бул. Копенхаген и към Джъмбото по ул. Обиколна трябва или 1 линия на 10 минути или 2 линии на по 20 минути ( сегашен вариант ) със синхрон поне в едната посока, единствено идеята за 304 не ми се струва толкова абсурдна колкото другите, може вместо по ул. Обиколна да слиза до Цветан Лазаров и от там към гаража, а 404 вместо до гаража може да се прати до Джъмбо.

В една друга вселена можеше и да имаме 384 по ул. Обиколна да кръжи между Дружба 1 и 2.

16
...
Всички варианти са абсурдни и не трябва да се позволява да се разгледат дори! 88 можеше да не се пипа до завършването на бул. Копенхаген ( вярно няма много хора след МС Искърско Шосе ), 404 е абсурдна промяна и дефакто правят лека размяна по старата част на ул. Обиколна -> 404 за 304 до МС ИЕЦ, нищо че 404 още в Дружба 2 е пълен, 304 трябваше от да слиза чаак долу до бул. Проф. Цветан Лазаров и оттам по 204, а можеше и до Гаража, а 404 да го оставят да върти при тролея. 204 да не смеят да го пипат освен ако не е за сгъстяване.

17
В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.
Пропищели са и от премахването на 404 от Дружба 2 и пращането му в квартал Димитър Миленков.
Който някой някога някъде е споменал че нещо такова ще се прави няма си и на представа, че Дружба 2 я оставят единствено и само на 204, който е адски нередовен, препълнен и НЯМА ВРЪЗКА С МЛАДОСТ както с 88, С ЦГ както 404, а 404 осъществява тази връзка и за части от Дружба 1. За тб4 няма и да споменавам, я го има, я не, я мине преди 204 посока Дружба 2, я мине след 204 посока ЦентърО

Абсурдни промени.

18
Интересно за 220, харесва ми че няма да държат и 288 и да се дублират на 100%, тази линия ще е доста успешна като 73. Определено има нужда от нея!

19
2915 - тб4

20
Тролеите с автоматично свалящи/вдигащи се пръти и сериозни ултракондензи могат да се ползват:
1. За автобусни линии - съществуващи или нови, минаващи големи участъци под ККМ
2. За удължени ТБ линии или варианти на ТБ линии.

Тук трябва да се изяснят параметрите:
- колко може да изкара на ултракондензи спрямо движение с ККМ?
- какви промени трябва да настъпят с ККМ с оглед на появилите се по-големи консуматори?

ККМ в София не е много развита, даже в Русе и Плевен има повече маршрути. Така че изборите не са много.

По точка 1 се анонсираха номера като 74 и 204. Но 74 и в момента се обслужва от електротранспорт. А 204 губи най-ценното си качество - бързината, ако започне да слиза на Винарово колело и локалното на Цариградско и да спира на всяка керемидка. Люлинските 309 и 310 изглеждат идеалните кандидати. Автобус 404, ако дружбенският участък + Сливница му стигат за зареждане. Автобус 94, ако В.Левски, Нансен и Черни връх са му достатъчни (нали ще има поръчка и за съчленени все пак?)

По точка 2. Варианти:
- нова линия от Орлов мост (или ТБ3 удължена) по петицата до Младост-2 и нататък - към Младост 3 и Екпериментален.
- удължение на ТМ8 и/или 11 от Лъвов мост до Централна гара
- линия от Левски - Владимир Вазов - Александър Екзарх - гара Подуяне (или Черковна) - Шипченски проход - Дружба 1 или 2.
За 404 може да се наложи изграждане на съвсем малко ККМ когато се отделя от мрежата по Лазаров и се включва обратно, между Кауфланд Слатина и Сточна гара разстоянието е 6,3км и около Гарата и от ул. Обиколна до АП Дружба няма ККМ и се получават към 11км без ККМ, Ако се изгради мрежа около Гарата и към АП Дружба няма да има пречки според мен 404 да мине с тези тролейбуси  :help:

Ако има нещо, което не е ОК може да се изтрие/редактира поста, нямам проблем с това :Д

Pages: [1] 2 3 ... 18