Метро > Метродиаметър 3

Метродиаметър 3 - обща тема

(1/383) > >>

etnies:
Дет се вика имаме си три метродимаетъра по проект, редно е да има тема и за третия   Дано да сме живи и здрави да го видим построен....
Строителството на третия метродиаметър е под въпрос. И все пак около района на гара Подуене има изградени 100 метра тунели плюс част от метростанция с вход подлеза през гарата. Самия подлез е неипозлван от години и преминаването му е само за търсачите на силни усещания. По противоречиви данни в района на подлеза на НДК са изградени и части за станцията от третия диаметър с вход подлезите на тролейбусната спирка. Някой да разполага сповече данни?

maniak:
ами освен това, че тунел за метро може да се използва за трамвайно трасе, но обратното - не, друго нямам какво да казвам. на времето хората са знаели какво трябва да бъде. сега гледат да претупат нещата. няма да се учудя, ако под ндкІ има и ндкІІ.
за мен трети диаметър трябва да е с метро, без трамваи, под земята, с интервал от 5-7 мин, 4 вагонни състави, може на light metro, като бъде изцяло автоматично. всички останали идеи са за мен безсмислени, скъпи и временни

ivan krastev:
И аз съм на мнение , че МД3 трябва да е автоматизиран и в ценъра да е подземен , а в краините квартали надземен !

boleroto:
Единствено може да е надземно по Ботевградско, но според мен станциите от трети диаметър са избрани ей така наслуки, трябва да се има предвид, че по влаковата линия, която минава покрай Левски може да се пусне градка железница след време, така че трябва да има станция на това кръстовище, която да осъщесвява връзката.
Според баща ми, като се строили НДК са пуснали и тунели в посока руски паметник и Попа, ако това е така, то това обяснява защо на В. Левски, малко преди Попа има вентилационни инсталации, при положение, че там няма действаща подземна инфраструктура...
А за Подуене... обиколих съответният подлез, но не видях входовете за самата станция, както са тези в подлеза на Хемус. Може да са ги зазидали като хората.. не знам, но едно е сигурно - трасето на ТМ 22 ще бъде заето от метрото, а и още по-добре ще е ако още от сега Враждебна се включи в плановете за трети диаметър, като отделянето за депото ще се развие както на Сливница... отбивката и от нея продължават тунелите за към Враждебна...

После, интересно ми е в каква крива ще впишат метрото, за да завие на Руски паметник... там ще е доста деликатен и остър завой, освен, ако не го разположат в станция, която е доста дълбокичко и да е под сградите... май друг начин няма...

Но когато трети диаметър се завърши, София остава без два исторически трамвая - 5 и 22. Дали ще запазят трамвайното трасе по Цар Борис ІІІ...

Братоев бешпе казвал нещо, че щели първо да направят Враждебна-Подуене, после Подуене-НДк и последен щял да бъде пробега към Княжево.

difian:
Не знам дали са ви попадали поправките на чистак новия ни ОУП, но там нещата се развиват така, че М1 минава под пистите и се слива с М3, като и двата отпрашват за Кремиковци...   Зарад таз простотия да затрият комбината ще направят и воден канал там...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version