Метро > Метродиаметър 1
Изграждане на разклонението до Околовръстен път
(1/1)
fafan:
Две от най-големите компании ще строят двете метростанции към „Люлин“
"Общо седем участници са заявили желание в поръчката за разширяването на първата метролиния в посока „Люлин“ с още две станции. Търгът за инженеринг с прогнозна стойност от 142 млн. лв. без ДДС бе стартиран през април от „Метрополитен“. Прави впечатление, че две от най-големите компании с опит в строителството на подземната градска железница – „Джи Пи Груп“ и „Трейс Груп Холд“ – са обединили сили в консорциум и участват заедно в поръчката.
Ценовите предложения на участниците все още не са отворени, а в Регистъра за обществени поръчки липсва информация за датата, когато трябва това да се случи.
Припомняме, че процедурата бе разделена в две обособени позиции за всяка от двете станции. Прогнозната стойност при първата, която ще е в района на „Околовръстен път“, бе в размер на 68 млн. лв. без ДДС. За инженеринга на втората, която ще бъде след съществуващата станция „Люлин“, заложените средства бяха в размер на 74 млн. лв. без ДДС.
Кои са кандидатите?
Две компании и два консорциума са подали заявления за участие за инженеринга на метростанцията в района на „Околовръстен път“. Това са:
Обединение „Метро Билд Люлин“, с участници „Джи Пи Груп“, „Трейс Груп Холд“ и „ЧВМ Консулт“;
Обединение ДЗЗД „Метро Люлин Запад“, с участник „Геострой;
„БС Конструкция“ АД;
„Монолит София“ АД.
При втората обособена позиция участват три консорциума. Те са:
ДЗЗД „Метро Люлин“, с участници „Обонато Билд“, „Геострой“, „Смарт Билд Дигитал“;
ДЗЗД „Метро Люлин 2024“, с участници „Джи Пи Груп“ и „Трейс Груп Холд“;
Обединение „Метролиния 1 – 2024“, с участници „Монолит София“ и „Х.С.С.“
По проект е заложено разстоянието между станциите да е 2 км и се очаква да обслужват около 30 хил. пътници от първите три микрорайона на „Люлин“."
https://www.economic.bg/bg/a/view/jasni-sa-kompaniite-koito-iskat-da-strojat-dvete-metrostancii-v-posoka-lulin
New_Passenger:
Разклонението след Бизнес парка също е до Околовръстния път, така че можем да говорим за две разклонения до Околовръстния.
Новото интервю на Братоев (отпреди една седмица): https://www.24chasa.bg/mneniya/article/19596940
fafan:
--- Quote from: New_Passenger on 05.01.2025, 12:15:16 ---Новото интервю на Братоев (отпреди една седмица): https://www.24chasa.bg/mneniya/article/19596940
--- End quote ---
Братоев мели все едни и същи работи, не се отказва от Симеоновския лифт (сигурно не е и разбрал че не работи вече).
New_Passenger:
--- Quote from: fafan on 05.01.2025, 13:05:17 ---Братоев мели все едни и същи работи, не се отказва от Симеоновския лифт (сигурно не е и разбрал че не работи вече).
--- End quote ---
Това му е работата, дневния ред. За метро до Сатурн ли искаш да разказва?
Какъв е този хейт срещу Симеоновския лифт? Да, в момента не работи, но Братоев загатна че може да има нов лифт въз основа на старото трасе със станция по-близо до Околовръстното. Там е предвидена новата автогара Юг, както и буферен паркинг.
RADOCVET:
Това са все неща, които не зависят от него. И докато няма гаранции че ще се случат, едва ли има смисъл да се говори за най-скъпоструващото и непреместваемо в тази посока съоръжение.
Navigation
[0] Message Index
Go to full version