Метро > Метродиаметър 3
Скоростен трамвай под пл. Александър I (бивш Батенберг)
Repcho:
Проект за леко метро готвят в общинската фирма "Метрополитен". Нарича се леко, защото в голямата си част се движи над земята, обясни шефът на метрото Стоян Братоев. Влакчетата ще влизат под земята само в центъра. Трасето ще покрива третия метродеаметър на железницата. Мотрисите ще тръгват от кв. Княжево и ще се движат до Руски паметник на открито или в тунел от плексиглас, както е в посока "Младост". При паметника ще влизат под земята и ще излизат пак отгоре след бул. "Дондуков".
ozzy:
--- Quote from: Repcho ---Проект за леко метро готвят в общинската фирма "Метрополитен". Нарича се леко, защото в голямата си част се движи над земята, обясни шефът на метрото Стоян Братоев. Влакчетата ще влизат под земята само в центъра. Трасето ще покрива третия метродеаметър на железницата. Мотрисите ще тръгват от кв. Княжево и ще се движат до Руски паметник на открито или в тунел от плексиглас, както е в посока "Младост". При паметника ще влизат под земята и ще излизат пак отгоре след бул. "Дондуков".
--- End quote ---
Това е добра идея, но пак има доста кръстовища, които трябва се преодолеят подземно или надземно
greg:
--- Quote from: Repcho ---Проект за леко метро готвят в общинската фирма "Метрополитен". Нарича се леко, защото в голямата си част се движи над земята, обясни шефът на метрото Стоян Братоев. Влакчетата ще влизат под земята само в центъра. Трасето ще покрива третия метродеаметър на железницата. Мотрисите ще тръгват от кв. Княжево и ще се движат до Руски паметник на открито или в тунел от плексиглас, както е в посока "Младост". При паметника ще влизат под земята и ще излизат пак отгоре след бул. "Дондуков".
--- End quote ---
Желанието за за поредно харчене на пари за проекти (почти неосъществими) май се вижда тук. Тук просто се доразвива идеята за тунел от Дондуков до Македония. Действително това е най-късият път североизток-югозапад, но да проектираш трети тунел под двата метродиаметъра, дори под сгради, едва ли е най-разумното нещо. Такъв тунел трябва да е на достатъчна дълбочина (20-30 м) и едва ли някой би се наел да пресметне колко ще струва, а и как технически ще се изгради.
Ненапразно винаги през годините идейните проекти за трети диаметър никога не са били под Македония-Дондуков.
--- Quote from: maniak ---.........има различни нива подземна инфраструктура - канали, кабелни шахти и т.н, което (приложено към 3 диаметър, който ще бъде най-дълбок!) означава, че нивото на релсите ще е на - 50м под земята
--- End quote ---
Да има подземна инфраструктура, но чак пък 50 м!!!!!!!
blagun:
--- Quote from: greg ---Ненапразно винаги през годините идейните проекти за трети диаметър никога не са били под Македония-Дондуков.
--- End quote ---
То и няма много смисъл да е оттам. Първоначалният замисъл на МД3 е с много по-хубав маршрут: Руски паметник-НДК-СУ-Пам.Левски. Иначе метромрежата става асиметрична, и то набутана в по-некомуникационната част на центъра - северозападната. В южната ще е една единствена МС - НДК.
Не виждам какъв е проблемът до Руски паметник или Пирогов да го изпълнят надземно, после подземно до НДК-СУ-гара Подуене и оттам - пак надземно?
Май напоследък, колкото по-бавно върви метрото и поръчките за нови трамваи, толкова повече се бълват всякакви проекти - леко метро Надежда-Костинброд, Ес-бан по жп линиите, трамвай по южния ринг... Ако всичко можеше да се осъществи - добре, но в случая като че ли имаме липса на перспектива за МГТ в София.
А иначе югозападът има нужда не само от метролиния (лека или тежка) до Княжево, а и до Овча купел.
zlatin:
Дано идеите за този трети метродиаметър да не се осъществят, а строителството му да пропадне. Звучи абсурдно това, което е предложено.
Аз като гледам обаче, то и втори диаметър няма да има, какво са тръгнали за трети да мислят. И то с подобни цени. Трябват им няколко милиарда евро за всичко, не 200 млн.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version