Метро > Метродиаметър 3

Има ли изградени участъци от МД3 от времето на СОЦа?

(1/5) > >>

boleroto:
На схемите се вижда - трудно се забелязва, като го гледаш от ниво терен, но отгоре е ясно, че тунела на Подуене има два ръкава, което неизбежно довежда до три логически извода:
- метротунела е изнесен от трасето на автотунела;
- метротунела се разделя на две направления - Ботевградско шосе и Хаджи Димитър;
- автотунела се разделя на две направления, но подобни индикации няма, тъй като детелината не предполага подобно разделение...


difian:
За това ли говориш! От Боян Магесник се вижда и съм се чудел защо го има това и то под такъв ъгъл спрямо другото празно бетонирано място. Но то си е на нивото на плочата на моста на жп надлеза, т.е. надземно, а не подземно. Отделно, тунелът от Ботевградско към Слатина е пак там и наклонът за изкачване трябва да е голям. По ръба на жп моста има някакви коридори и рампи като за пешеходци, недоизградени разбира се. Та си мисля, че може и да е пешеходен подлез към площад Пирдоп.

KRUPA:
Има и четвърти вариант - метротунела да се отделя от автомобилния в посока Хаджи Димитър и да свива по 'Владимир Вазов' до 'Враждебна' и бъдещата Северна тангента...    :D

Това на базик. Мисля, че наземните особености на терените зарязани от десетилетия, не са повод за изграждане на сериозна транспортна философия.

difian:
Сега не му е времето да бием път да проверим на място, но тази снимка от нета е доста показателна. Различават се двете бетонни плочи, които визира болерото. Като се вгледаме, неминуемо ще заключим, че не е таван на тунел.

boleroto:

--- Quote from: difian on 08.04.2010, 21:48:24 ---Сега не му е времето да бием път да проверим на място, но тази снимка от нета е доста показателна. Различават се двете бетонни плочи, които визира болерото. Като се вгледаме, неминуемо ще заключим, че не е таван на тунел.


--- End quote ---

Само казвам какво съм видял, но не е и изключено да има предвидено подобно отклонение...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version