Метро > Метродиаметри

Идеи за бъдещо развитие на метрото

(1/381) > >>

bgpower:
Здравейте,

подзаглавието малко подвежда, но всъщност идеята ми е - смятате ли Метродиаметрите на София(засега само 1 и 2 са общо взето определени откъв маршрут) са правилно избрани?Т.е. смятате ли, че можеше да се попроменят диаметрите и какво бижте предложили вие?

За мен лично 1ви Зиаметър е доста оптимален като маршрут. От втория засега не съм особено убеден - посоката Хладилника много не я разбирам. Знае ли се засега нещо за 3ти диаметър?А по-нататък?

Balkanton:
Май по-добре беше, ако метрото минаваше под "Цариградско шосе", а не под "Драган Цанков"- сега непрекъснато ще влиза и излиза на повърхността. Трябваше там да пуснат широкия трамвай от "Дружба". А и "Цариградско шосе" е много по-натоварено. Но като няма пари за подземно копане...

blagun:
Метродиаметрите са добре подбрани, а също така е много добра идеята да се разклоняват в периферията. Дано да се приложи и на ІІ и ІІІ диаметър.
Изборът на Драган Цанков пред Цариградско шосе е добър, защото:
- диверсифицира се транспортният поток.
- покриват се по-населени жилищни райони
- изключително неудачно би било да се блокира за години наред най-бързата входна артерия на София (даже и само едното платно да беше). Изцяло подземно изпълнение до Младост е безумен разход на средства
- метрото излиза в сърцето на Младост, докато по Цариградско би било периферно.
- метрото минава по средата на югоизточния район, заключен между жп линията Подуене-гара Искър и Зоопарка.
- метрото е с порядък по-бързо от трамвай от Младост и Дружба

Повече от три диаметъра няма как да се пресичат в софийския център, но разклонения може да има извън центъра.

Метродиаметър ІІ - Илиенци-гарата-Сердика-НДК-Лозенец-Хладилника. С варианти за продължаване към бързо развиващия се комплекс Манастирски ливади. Може да се мисли за разклонение към Гоце Делчев

Метродиаметър ІІІ - Левски-СУ-НДК-Княжево или Овча купел. Може да се мисли за разклонение - едно към Красно село/Павлово и второ - към Овча купел. В североизточна посока би могло да се изпълни надземно връзка с Кремиковци, вместо ведомствения автобусен транспорт (ако не фалира дотогава Кремиковци).

bgpower:
Това с вариант в крайщата си да се разделят е много добре...супер

Предната част на влака към Дружба, а задната до Летището.
Аз ли бъркам или преди около 5 години от Софиянски чувах, че са планирани, разбира се далеч напред 4 Метролъча??

Repcho:

--- Quote from: bgpower ---Това с вариант в крайщата си да се разделят е много добре...супер

Предната част на влака към Дружба, а задната до Летището.
Аз ли бъркам или преди около 5 години от Софиянски чувах, че са планирани, разбира се далеч напред 4 Метролъча??
--- End quote ---
ти бъркаш

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version