Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 474
1
Разни / Re: Телевизия
« on: Today at 18:22:14 »
Международна си е. Концепцията и не е променена.

2
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 20.03.2023, 04:11:51 »
И въпреки всичко си беше забутана улица. Дори не беше широка.

3
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 17.03.2023, 20:57:03 »
Проектът беше модернизация на Т6М-700. Първият стана 2401, 725 беше доникъде и го пратиха в Чехия. Следващите няколко направо ги наразаха. В последствие взеха да режат Софии вместо карданни.

4
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 16.03.2023, 23:30:37 »
Е, хайде сега. Чак престъпление не е. В крайна сметка номерацията си я прави собственикът.
Иначе Станко е прав, нека си спомним как "модернизираха" Софиите от името на карданните.

5
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 16.03.2023, 15:12:57 »
Смяната на инвентарните номера не е нещо сериозно, тъй като все пак са в юрисдикцията на собственика им. Виж за размяна на ДК номера при автобусите, на каквото сме се нагледали вече си е за прокурор.

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.03.2023, 05:26:20 »
2167 не само е боядисван, но и го поизкърпиха преди това.

7
С риск да бъда оплют , ще кажа , че минаването на червено от страна на МГТ е нещо нормално. Ако се бил засилил , по -добре да мине отколкото да набива спирачки и вътре хората да се издушат.

Ами рискува, сега понеси последиците. Аз лично много се надявам никога да не возиш пътници.

8
Стига мрънкане, имаше два месеца за използване. Който минал, минал, кака се ожени....

9
Автобуси / Re: Mercedes Intouro E/ME (1301-1315)
« on: 13.03.2023, 17:11:51 »
Не е нужно да поскъпва билета, защото ще отблъсне тези, които няма да могат да платят. Не е нужно да отблъскваме хората от планината. В случая е важно повече да предпочетат да оставят автомобила, а това с повишена цена няма да работи.

10
Автобуси / Re: Mercedes Intouro E/ME (1301-1315)
« on: 13.03.2023, 04:18:41 »
Значи трябва да се увеличат колите на линия. Аз имам същите наблюдения. А това кой на каква възраст и с каква цел пътува въобще не трябва да става и на въпрос. Щом има търсене, трябва да има и предлагане. И то не да се реже от останалия транспорт.

11
ККМ за ляв завой има и на В. Левски и Гурко. Това не променя организацията на движението.

12
То временната маркировка много рядко се спазваше, да не говорим че не беше нормативно валидна, защото с оранжева боя се маркира ВОД със съответните пътни знаци, които естествено липсваха.

13
По традиция не се компенсира.
26 стига  :devil:

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.03.2023, 09:18:44 »
А тези единици освен по 3, къде могат да се движат?

15
Не е за темата, но превозвачите сами са си виновни за ситуацията. Ковид помогна, но така или иначе тенденцията бе тази. Просто разписанията се следят трудно в Интернет и не може да се разчита дали ще има курс или не, отделно и цените доста се повишиха.

16
Този с ароматизаторите е 3112 и него въобще не го давай за пример. Иначе наистина землянските се отличават с мърляв салон и изпочупени интериорни елементи. Принципно не се возя по 83 и 102, но наскоро се качих в два по 304 и останах втрещен от вида и техническото им състояние.

17
Те са два лота с различно финансиране. Единият е Елин Пелин Костенец от ОПТТИ, а другият е Костенец - Септември по МСЕ. Дългият тунел заедно с няколкото по-къси мисля че го спечелиха китайци.

18
Предполагам е заради седалките. В 15-63 те са с подлакътник за всяка и са по-широки, докато в 20-44 са по-тесни и неудобни.
По същата причина 21-50 са второкласни, въпреки че са по 6 места в купе.

19
ПБ се появява през '87. Първите около номера получават новодоставените тогава Икарус 280.

20
София 70 също става. Освен по 7, редовно се движеха по 15 и 1.

Pages: [1] 2 3 ... 474