Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lion69

Pages: [1] 2
1
Преди 15 минути 2720 по А26 умря геройски в началото на с.Мировяне

2
Около 7 сутринта една Песа стоеше на бившата спирка Модна къща Агресия за тм19.

3
Честита Нова Година!  :)
Имате ли информация защо в сайта на ЦГМ не е качено новото разписание на А26?

4
2151 по А25 с табели на 85 и само с 1 човек в автобуса.

5
2907 по А26 стои на аварийни в началото на с.Мировяне в момента

6
Почти от около седмица вече по А25 не се движи 2853, а обикновените 0305-ци. Някой има ли информация, да не би от гт да са се отказали от първия автобус с турникет в София?  :D

7
2311 по тм7 аварирал в момента преди тунела посока Хан Кубрат, зад него вече чакат 11,19 и 12

Малко след това 1134+221 по тм 11 завъртя на аварийни на Хан Кубрат

8
Аз пък смятам, че промяната на А26 не е добре обмислена, имах възможността вчера и днес да се возя по "новия" маршрут и да ви кажа въобще няма смисъл от тази промяна. Първо много от хората, които ползваха А26 вече отказват да го използват тъй като обикаля изключително много. Второ, както казаха по-горе на МС Обеля стават много обърквания заради промяната на маршрута, трето новият маршрут изобщо не е оправдан откъм пътникопоток. От Обеля 1 до МС Хан Кубрат автобусите са почти празни, след което седалките се заемат от хора, които пътуват до Илиянци най-вече или Требич. Също се качват и хора, които са изпуснали А27. Новото разписание е под всякаква критика, то и предишното разписание си беше лятно, пък автобусите бяха по-често /за незапознатите ще кажа, че А26 се движеше по старото си разписание от 16.06.14г. и така лятното разписание се превърна в  зимно/. Да не говорим ,че  след като са обединени две автобусни линии, интервалът на движение трябва да е малък. Пък и станах свидетел на разговор между шофьори на А25 и 29, които коментираха, че най-вероятно А25 ще бъде спрян и също упорито критикуваха новият маршрут на А26, както и това че курсът е станал час и половина. Смятам, че А26 си беше по-добре по старият маршрут.

9
Някой има ли инфо какви автобуси ще се движат по "новата" линия 26, само да не са като сегашните 28ХХ  :crazy:

10


1645 по А108 чака аварийна в момента на ззавод Динамик посока Илиянци

11
Жената я хваща ток при натискането на бутона. А иначе както казах , целият под на автобуса е бил във вода и от тавана също се е стичала вода. А копчето , което се натиска изглежда така:



ПС:
Цялото оборудване на автобуса можете да видите в следната тема:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=134.140

12
На снимката не се ли вижда? Смятате ли ,че това е нормално в една държавна институция и в една държава , член на Европейския съюз? Знам ,че не е голямо поражение, но все пак не смятам , че е нормално и трябва да се случва всеки ден , а ние да си затваряме очите.  :/

13
Предварително се извинявам , ако проблемът не е за тази тема. Та значи историята е следната:
Преди няколко месеца от ЦГМ решиха , че А25 трябва да е първия автобус на градския транспорт в София и в България оборудван с турникет. От тогава по линията се движи постоянно автобус 2854, като рядко през уикенда или някой път рано сутрин или късно вечер същия автобус се сменя за 1/2 курса с някой от серията 28ХХ. Дотук добре , въпреки че за 6 месеца все още има хора , които не се научиха ,че трябва да се качват от първата врата и да слизат от втората. Досега нямаше инциденти с съответния автобус , уви, до миналата седмица. Миналата седмица ,както всички знаем имаше серия от дни , в които не спираше да вали и резултатът е следния. В една късна вечер А25 си пътува ,както обикновено с не повече от 5 човека , да подчертая, че навън вали, студено е , таванът капе,по подът има насъбрала се от дъжда вода. Една жена се е приготвила да слиза от автобуса и съответно натиска бутона за отварянето на вратичките и я хваща ток.  :eek:  Тя видимо  изненанадана , а шофьорът не става ясно дали разбира дори какво се е случило. Резултатът е следния:



Добре ,че поне токът не е силен ,но все пак това си е нанесена телесна повреда..  :( Оставям изводите на вас!

ПС:
Това е снимка на гореспоменатите вратички , взех я от форума , за да добиете зрителна представа  ако нямате такава, тъй като не всички знаят къде е Мировяне или пък дори ,че в системата на градския транспорт има автобус и турникет.



14
Не , че се заяждам , но не виждам смисъл А27 да ходи до Автостанция Илиянци , след като се стига от автостанцията до спирка ул.Джерман  на А27 за около 2 минути пеша. Иначе много от жителите на Мировяне използват А27 , когато разберат , че ще трябва да чакат 40 минути на Илиянци , много хора чакат 27 и на спирка Хюндай България , до която се стига бързо и лесно от спирката на ТМ 11 и 12. Единственото , което може да се направи , за да действа като преди АС Илиянци според мен е А27 да ходи до там , както беше до преди 3 години. Но като познавам хората от Нови Искър , това би предизвикало вълна от недоволство и надали ще се случи. Иначе оставам оптимист и се надявам поне да синхронизират разписанията на А25 ,29 , А87 и ТМ11 и 12 , за да се подобри обслужването. :)

15
Затова предпочитам да пътувам с А26 , било то ако трябва да стоя и на стъпалото на задната врата , но с него си спестявам 30 минути излишно пътуване с А25 /29 и съответно с ТМ11 /12

16
Няма спор , че А27 се използва от повече жители на Нови Искър в сравнение с А26 , но за А25 и А29 не съм съгласен , те се използват предимно в сутрешните и следобедните часове от повече хора , но като се има под внимание , че повече хора означава не повече от 10-20 човека за един курс. Аз лично избягвам да ходя на АС Илиянци  вечер, първо , че разписанието на трамваите е направено така , че автобусът се изпуска за 2-3 минути, нито пък е синхронизиран с А87, второ там вече няма почти никакви хора , не е осветено , пък и автобусите са през 40 и повече минути. И ако не сте обърнали внимание последния курс на А25 е в 20:33 , докато на А26 е в 22:30

17
За това ,че А26 сутрин е претъпкан ви гарантирам , особено за автобусите който са 06:10 , 06:40 и 7:09 от Гниляне , автобусите се пълнят още от кв. Кумарица и до Мировяне остава само по някое местенце за правостоящ в най-честия случай до задната врата. А за това , че хората от Мировяне не ползват автобуса изобщо не съм съгласен , пресен пример от преди малко , пътувах с автобуса , който е 14:26 от Обеля и в него имаше поне 10 човека от Мировяне.  :)

18
За мен няма значение дали автобусът ще обръща на МС Обеля или на МС Ломско шосе , въпросът е , че трябва да го има.  :rolleyes:
А за автобус 27 мога да кажа , че при него положението е още по-зле отколкото при А26. В А27 сутрин изобщо не можеш да се качиш от квартал Требич , въпреки че е на 20 минути. Той е прилично пълен през целия ден и такава гледка като празен 27 досега не съм имал честта да видя. Вярно е , че голяма част от пътниците слизат на базар Илиянци , но много и продължават до последната спирка.

19
Виждам , че доста обсъждате Нови Искър-ските автобуси. Аз специално като жител на с.Мировяне пътувам всяка сутрин с автобус 26 и това , което казвате, че автобуса не е пълен изобщо не е вярно. Пътувам с третия курс сутринта на автобуса и мога да кажа , че автобуса е претъпкан още от кв.Славовци /за незапознатите това е последния квартал на Нови Искър/. В Мировяне автобуса пристига пълен с тук-там някое свободно ъгълче за ентусиасти като мен. В центъра на Мировяне сутрин за автобус 26 чакат всеки делничен ден над 10 човека , имало е случай да са и повече , като тогава някой непременно не успява да се качи и остава да чака каквото дойде. Положението е същото до 8-9 часа , след това отслабва да кратко, за да започне отново. Към 11-12 часа има нова "огромна" вълна от Нови Искър и Мировяне към Обеля. А след 12- 1 часа хората започват да се прибират и от Обеля към Нови Искър автобусът си се пълни стабилно. След това в следобедните часове също има доста пътници , но не както в пиковите часове , когато хората отиват или се прибират от работа. След 5 часа отново става страшно, хората се прибират кой от работа,кой от училище , а автобуса се пръска по шевовете. Лично аз съм бил свидетел 2 пъти как автобуса се поврежда вечер , единия път имаше ПТП при завоя към Ломско шосе и чакахме следващия автобус 40 минути на студа , втория път  автобуса се беше развалил и не тръгна от Обеля и настана някакъв хаос. В последствие минаха два автобуса в интервал от 5 минути и първия очаквано беше претъпкан , а във втория имаше не повече от 10 човека. А откакто лятното разписание на линията си остана постоянно , вечер е много гадно след като изпуснеш автобуса в 19:36 от Обеля и трябва да чакаш следващия , който е в  20:33. Друг е въпросът защо линията не работи през уикенда или поне автобус 87 да работеше , а те и двата. А за автобус 87 мисля , че е пълно пилеене на общински общината, първо ,че не е синхронизиран с ТМ 11 и 12 и А 25 и 29 , второ в него не съм виждал повече от 5-10 човека досега. Промени непременно трябва да се направят , но за автобус 26 мога да кажа ,че се използва от много жители и не смятам , че трябва да се изпраща до Илиянци ,абсурд пък да се спира.

20
2674 беше по А26 и към 16:30 свали пътниците в Мировяне , минах отново към 18:15 и точно започваха да го закачат с аварийния като автобуса беше много наклонен на едната страна.

Pages: [1] 2