Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Niko.G

Pages: [1] 2 3 ... 40
1
И за промяната на 86 не се чува и чете нищо. Не видях вързано писмо със свинска опашка на никоя спирка.

2
73 можеше да излиза от временния излаз от локалното при спирката и после да върти на 7ми километър. Така обслужването на спирките около Окръжна болница щеше да се запази. Но най-лошото в случая, е че губи зарядната на Тех парка.

Така Йерусалим щеше да остане без никакъв транспорт посока Младост 2, която е може би най-важната част на 73 в Младост след орязването на 5-цата. Иначе нямаше да се усети липсата на 73 до Младост 2, алтернативи бол.

3
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Yesterday at 15:18:33 »
Бобиньори, доколкото знам, има и в трите гаража на СА. Както са карали техни шлосери да ходят по детските градини в София да сглабят разни неща, не е невъзможно бобиньорите на СА да ударят едно рамо на Банишора.

4
Във В.Търново вече върви ВТ****МЕ.

5
На 3147 прототипната ЛЕД табела на предното стъкло е сдала багажа и в момента работи само лявата половина  :crazy:
Похвално, след постовете за табелата има реакция и същата е ремонтирана  :fan:

За сметка на това, 3151 продължава да е без предна ел.табела  :rolleyes:

 От днес вече е с предна табела.

 Части за тия табели в 90%(подчертавам 90%, не 100) не се купуват от техниците, а от Столичен автротранспорт. Невроятно, но факт: няма как табелите да тръгнат без да са поръчани части за тях. И понеже сте експерти и ви чета прекомпетентните мнения, че табелата на 3147 е пълен траш и как данъкоплатците платили прескъпо за нея, тя си работеше от 30.01.2020г. безотказно до преди две седмици, когато на автобусът му е подаван ток с агрегат, нещото довело до изгаряне на съответния модул от табелата.

6
Закупчикът си е свършил отлично работата. Стъклото е поръчано и поставено. Друг е и варианта доставчикът да е нямал стъклото за газовия ютонг.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 23.04.2025, 21:31:37 »
Началниците и идея си нямат как се боядисва автобус/автомобил, не им е ясно и процедурите на които трябва да бъде подложен при подготовката. А за автоемайл лак, въобще не са и чували. Просто нареждат в понеделник,- боядисай го тоя защото в сряда е на линия.
И какво да се очаква след това ?

Така е не само с боядисването. Преди време един началник в Малашевци нареди на сам човек да смени колектор на бял Ман.

8
2083 беше с потрошено стъкло на лявото крило на първа врата. Вече е със сменено крило.

9
Беше спрян за ТО-2 към началото на месеца. Реално никога не е бил спиран по-трайно.

2041 е аут. За глави е.

Има развитие по въпроса с главите на 2006. А 2039 може би ще се появи другата седмица на линия, след смяната на колектора му. Следващ вероятно ще е 2002, а 2038 ще си отвиси още, понеже чака и врата.

Update: След 2039 влиза 2038, който е с възстановена врата. Главите на 2041 вече са изпратени за поправка в Костенец.

10
2302 с реклама на кандидатстудентската кампания на НАТФИЗ. Облепен само отзад и на прозореца между 3-та и 4-та врата.
1184 и 3136 цялостно с реклама на ресторанти Happy.

11
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 13.04.2025, 16:58:16 »
Хич не е невъзможно 1921 да го спрат от днеска за утре, както стана с някои белдета в Малашевци, въпреки че автоколоните едвам си редят нарядите И белите манове и ютонгите капят като изгнили круши. А ако това с 3592 е вярно, то вероятността става още по-голяма. Няма смисъл да се харчат пари за двигатели на автобуси, които са със силно компроматирани тенекии и греди(и обратно) и не си знаят километрите. Малашевските конектота също са далеч от елитния статус, 2164 примерно доста го яде ръждата, в един момент ако се наложи по-сериозен и скъп ремонт по мотора, може и да го отпишат, а той седя бая време без да излиза.

35(26)88 за съжаление няма къде да се прибере на закрито, но все пак плановете са след реставрацията на 2668, да дойде и неговият ред. Но с оглед мрачните времена, които са застигнали дружеството, не съм на 100% оптимистичен.

12
3109 има проблем с компютъра или по-конкретно с механизмът, който отговаря за въздуха, който стига до тръбите и се пуска за 3-та и 4-та врата. Това е независимо дали е в движение или в спряло положение. Дори след като веднъж възглавницата се зареди и наклони правилно рейса, докато чакахме на един светофар, пак си изпускаше въздух.

Най-вероятно един от електромагнитните кранове за ECAS е дал фира.

13
2002 спрян за смяна на супер сцепения колектор, но се очаква доставка на нови. 2038 и 2039 също са спрени и са в опашката за чакащи нов колектор.  Засега няма зелена светлина за 2006 и 2026.

14
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 08.04.2025, 17:37:19 »
2738, 2747 - супер мигновен брак. Вече са със свалени рег.номера. 2738 е изкъртен при трета врата. На 2737 съдбата не е по-различна.

15
През седмицата, когато 108 е с доста по-голям пътникопоток, съчленените автобуси излизат единствено като резерви там. 19-ките и 1767 като бяха все още живи и те излизаха по наряд. По едно време писаха и през седмицата МАН 2014, но това приключи, а в пиковите часове линията стабилно се пълни. Но през почивните дни е обратното. Ако има излишък на дълги събота и неделя, не мисля че 108 е най-подходящата линия да идат там, тъй като линията е по-скоро работническа и през уикендите е слабо натоварена. 304 вече от доста време работи и през почивни дни, но с абсурдно разписание. Моето мнение е, че поне един дълъг автобус от 108 събота и неделя може да иде на 304 и така разписанието да се сгъсти.

16
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 02.04.2025, 23:33:53 »
Само че тая услуга струва пари, а в гаража все ще има някой свободен маневрист, който да си троши 2 часа ръцете зад вдървените волани на тая скрап и така нямат допълнителен разход.

17
Абсолютно нормално си е с тези боклучави накладки, които се доставят от край време по гаражите. Имахме една партида накладки, които като нови редовно си залепваха на диска, като локум. Палетите с дискове се опразниха за нула време.

18
По-миналата есен имах "честта" на 304 да ми дойде 1823. Такава 24-"Карат-С"-ова носталгия ме обвзе...За игла нямаше място да пусне човек.

19
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 02.04.2025, 20:26:15 »
Специално 5090 седя разграбен и счупен сума време навън, на пек и на дъжд и все пак успяха да го съживят и ежедневно си жужи из гаража.

20
А може просто да се спазва ЗДвП, включително и за водачите от МГТ  :rolleyes:.

Pages: [1] 2 3 ... 40