Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 238
1
А аз не виждам защо не го обединят с 465 още от Стара Загора, ами ще ги таралянкат до Димитровград през 1 час. Същото е и на обратно.

2
Хайде да спрете обсъждането на траверсите в темата за вагони!

3
От другата седмица са без прекачване и обиколки.

4
Дано да има и бистро.
Няма бистро в първата партида. Не видях и във втората.

5
Казичене - Карлово Чайката е 6 минути по-бърза с 4 спирания повече. След това до Казанлък е обратното с 8 минути, точно колкото е престоя на Калофер. До Сливен пак е по-бърза 5 мин и още толкова до Зимница. По-бавна е само след това до Карнобат с 1 минута и после наистина тази разлика от 11 мунити до Бургас, която не знам как са я измислили на фона на останалото.

6
Времето му е доста завлачено даже, но меже би е наистина заради шкодата. Този влак е с 8 спирки, всички за по 1 минута. Чайката е с 21 спирки и 8 мин престой на Калофер, а стига за 3 минути повече само.

7
Особено на тези, които не са били на ремонт в чужбина, течът на масло е нещо обичайно, така че може да е просто недолято. А и изтеклото масло гори много хубаво.

8
Проблемът там е, че не живеят толкова важни особи, като на Ф. Нансен и Патриарха.

9
Няколко мнения са изтрити, понеже някое от тях скапваше страницата.

10
Пратили си и двата нощни по подбалканската и явно ще чакат там да се пусне движение, но кога ще стане - никой не знае. 8627 чака на Пирдоп и е с 1:30 закъснение към момента, 3637 е на Златица с 1 час.

11
Пратили си и двата нощни по подбалканската и явно ще чакат там да се пусне движение, но кога ще стане - никой не знае. 8627 чака на Пирдоп и е с 1:30 закъснение към момента, 3637 е на Златица с 1 час.

12
Обаче разбрах, че аварийните екипи пак са действали некадърно. върнали са трамвая обратно на релсите чрез влачене с аварийния камион. вместо да го вдигнат елегантно с автокран, какъвто имат! и така автомобилното платно е надрано още повече... Едва ли някой ще отиде да го ремонтира скоро.
Замислял ли си се колко елегантно се връща трамвай на релсите с 2 крана едновременно и през контактната мрежа? Нали трябва да спрат цялото движение по булеварда за часове. Закърпването на улицата е по-лесния и евтин вариант, а да не говорим, че асфалта е бил надран още като е минал първия път от там.
Мислете малко преди да си чешете клавиатурите!

13
Те са осигурени, ама въпроса е има ли кой друг влак да поеме от Копривщица и какво правим със спалните места?

14
Quote
Затруднено е движението на влаковете, които преминават през Подбалканската железопътна линия поради излизане от релсите на локомотив и два вагона от състава на пътнически влак № 30114 от Карлово за Мирково в участъка между гарите Копривщица и Антон. При възникналата ситуация няма пострадали пътници и персонал на БДЖ. Във влака са пътували 8 човека.
Не знам нощния от къде ще го прекарат, ако до тогава не са оправили релсите...

15
Във връзка с катастрофата в Чехия от преди 2 дни, от която излезе видео
&ab_channel=Zdopravy.cz - тук се вижда как пътническият успява да спре, но товарният не успява въпреки ниската скорост. Мисля си обаче, че ако машинистът на пътническия се беше усетил да освободи спирачките, нямаше да се стигне до това смачкване на локомотиви и вагони, а щеше да се размине с доста по-леки щети. Сега всичките вагони задържаха влака и цялата енергия на удара е поета от локомотивите и първите вагони.
Интересно ми е има ли официални инструкции какво да се прави в такава ситуация или всеки се оправя както му дойде?

16
Че е саботаж - саботаж е, ама със сигурност не е на високо ниво. Я някой рейсаджия е пратил да счупят влака, я както каза Ilian някой е искал да прецака конкретен човек да не тръгне... Кокошкарска работа, която показва пак, че нито на гарите, нито в депата има адекватна охрана на подвижния състав.

17
Ватман по 22 решил онзи ден да не направи последния курс до автостанция Изток по някаква причина и да се прибира от Подуяне. Чак след идване на полиция и линеен си направил курса.
https://stolica.bg/incidenti/vatman-reshi-da-svali-patnitsite-ot-tramvai-22-poluchi-preduprezhdenie-za-uvolnenie

18
Хубаво е и от пресцентъра на общината да се размърдат и да се обяви това и по телевизиите, за да знаят хората че могат да разчитат на градския транспорт и да са по-малко с колите.

19
https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=373.msg100318909#msg100318909
Безплатна ретро атракционна линия за Деня на детето - пл. Св. Ал. Невски - Зоопарк - пл. Св. Ал. Невски

🎉Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура", съвместно със "Столичен автотранспорт" ЕАД и Икарус 260 и 250 България  и със съдействието на Транспорт за София организират кръгова ретро атракционна линия по случай 1-ви юни, Денят на детето.
🚌🚌🚌Линията ще се движи тази събота, 1-ви юни, от 10 до 19 часа и ще превозва малки и големи от центъра на София до Зоологическа градина София / Sofia Zoo . Работното време на линията е съобразено с работното време на Зоопарка.
🕓Линията ще се обслужва от 3 автобуса на 20 минути през целия ден.
‼️Очаквайте днес и утре повече информация за линията - разписание по спирки, разписание по автобуси и, разбира се, кои ретро автобуси ще се движат по линията.
🆓Пътуването по линията е безплатно.
Приятно пътуване!



Има публикация и на Столична община в "Транспорт за София" - https://www.facebook.com/transportzasofia/posts/pfbid0tZsButQizFAVeEYM6THVWwbY9MD1pkhE5gLgsBATuApmE34wtgygGft94Qyfi2RVl

20
Не е. Вероятно е за да обслужва зоопарка по-скоро предвид очаквания по-голям интерес в този ден.

Pages: [1] 2 3 ... 238