Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakis

Pages: [1] 2 3 ... 213
1
10-15 бройки все още си стоят при дистрибутора в ЛЮлин.

2
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: Yesterday at 21:13:40 »
Автобусите за Боровец (Чамкория) 1939г.

Източник - фб страница Aquinted in Samokov

3
Миналата седмица видях едно бързо ауди на магистралата CT 760401 - човека е разчупил поръчковите номера с егн-то си.
СВ6900СА някакъв Пасат беше - предната табела е с украинския шрифт и eu флаг, задната си е по БДС.

4
Интересен рязан? Икарус, който няма отваеями прозорци и все едно има отзад капак за двигател.
+ зле кърпен Чавдар, който ми мяза на 9М, през 1998 е правен >клипа, в него се вижат по-добре.


5
Мбус имат две "нови" Интуро по линията за тук.
Синьо А5707РВ и бяло А5119РВ

6
11 и 12 въртят на Хюндай, има авария на прелеза при пожарната.

7
https://www.facebook.com/events/268490375516289
Quote
Район "Витоша", Столична Община в партньорство с Декатлон и Базар на изкуствата и творческите занаяти, Ви канят на второто издание на ПРОЛЕТЕН ВИТОША ФЕСТ
Кога?
12-ти, 13-ти и 14-ти май /петък, събота и неделя/
 Къде?
Пешеходната зона пред НИМ - Бояна
и.т.н.
Съкращавам, в ивента пише програмата. На събитието за трите дни от страна на градския транспорт ще бъдат показани трамвай 35, тролейбус ЗиУ, Икарус 4067, и някой друг електробус.

8
Тц, бил е много фино засечен от лек автомобил. Щети по предно ляво бомбе.

9
На гара София пристига такъв влак от Мездра.

10
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 01.05.2023, 17:11:16 »
В днешно време и използване предимно на мобилен интернет с динамични адреси, блок по IP не върши работа. Освен админа да одобрява новите регистрации, друг вариант не виждам.

..
2744 е за двигател.
Този всъщност е станал сърдечен донор на 2729 и ще бъде бракуван. Още един бивш от 604 замина.

11
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 22.04.2023, 19:59:07 »
На познатия тир паркинг има един ;)

12
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 19.04.2023, 18:31:12 »
Нищо му няма, за седмица е готов. Отпран е само стъклопластовия покрив над първа врата.
2744 е за двигател.

13
А като се идва с влак от гара Халкали до центъра как се стига? Има ли в 5 сутринта от къде да се купят билети? Чета че новата гара била далеч от центъра.
Автомати има навсякъде, особено на такива огромни спирки. От там до центъра, с местния влак Marmaray се пътува. По-точно до Йеникапи терминала, откъдето може да се хване произволен автобус или трамвай Т1 до стария град или да се бъхта пеша. Зависи от крайната цел. Планирайте добре предварително, за да не се лутате.

14
Ретротрамвайчето от пл. Таксим до тунелната кабелна железница кой номер е? Всички автобуси ли са турщини, няма ли ги Капасититата? Това на снимката мисля, че е Конекто, като тези, които бяха на 204. Цитарото е с маршрутен указател, издаден навън. Отзад се вижда някакъв двуетажен, вероятно китайски. Като ходех преди 15 години, имаше още един оператор, Ozel Halk, с автобуси в синьо, светлозелено и тъмнозелено, като тролея Кобра и част от старите Конекта на Карат-с при нас. Те имаха и унгарски двуетажни автобуси, както и Хюндай Аеро Сити. Най-неприятното беше, че билетите и картите на IETT не важаха в Ozel Halk и обратно. Сега има ли такива простотии? IETT имаха тогава много нови автобуси, но още повече бяха Икарусите.
Т2.
Капасити има по BRT линията да. На снимката е съчленено Конекто, същото като каратските. На соло Ситаро се возих.

Двуетажни има БМЦ, Кобра, по туристическата линия пък са Акиа.


И частниците са под шапката на иетт, тикет системата е една.

15
За Истанбул е писано по-назад, та мога да допълня малко. Картата за ГТ istanbulcart може да се закупи от всякакви магазинчета на цена от 6лири или от предназначените за зареждането й автомати с кеш пари, има ги на големите спирки, на всяка трамвайна.. С нея се пътува с всеки вид транспорт, включително влак, лифт, ферибот. Това е и най-евтината опция за кораб през Босфора :D. Една карта може да се ползва от няколко човека/група, като се маркира всяко влизане на спирка или в автобус (качване от първа врата).
IETT има интерграция с Гугъл мапс, та може да се планират маршрути, въпреки че забелязах липса на линии.  C moovit би било по-добре.
Релсовият транспорт е бърз и изолиран от автомобилния трафик, който си е целодневно натоварен. Трамвайната мрежа се разширява.
Миналата година са обновили подвижния състав на BRT (метробуса), с родно производство Otokar Kent XL и двойносъчленени Akia Metrobus. Сиви на цвят. За съжаление ги видях чак като си тръгвахме от града и не съм се возил или снимал.
Класическите автобуси всички са в жълта ливрея с бели тавани, има от всички турски производители и малка част останали стари Ситарота. Турските са същите ръжделници както тук.
Има две кръгови ретротрамвайни линии, T2 в европейската част, и Т3 в азиатската. Този Т3 си е по-скоро запазен с транспортна цел и мотрисите са обновени и потурчени с балатум и лепени стъкла, докато T2 е туристическа линия.






16
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 12.04.2023, 21:20:25 »
Днес преди 16ч. излезна с табели за 10 3038.

17

Преиздаден С ХТ, и двете табели изглеждаха новички.

18
Ав.9 отива до Кътина за 7123.

19
Електробуси / Re: Higer KLQ6832GEV (2811-2832)
« on: 23.03.2023, 16:15:02 »
2815 на тестов пробег през Нови Искър. Мина през курилския тунел.

20
1414 83

Pages: [1] 2 3 ... 213