Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 732
1
А, не! Нека Г.М.Димитров си стои така! Откакто се поразби, силно намаля мотоциклетният шумов терор!

2
Нищо подобно няма на охраняем прелез. Там трябва да носи НАКАЗАТЕЛНА отговорност съответният служител на НКЖИ - прелезопазач, ръководител движение или на БДЖ - машинист, който не е спазил инструкциите. Като начало трябва да ива видео наблюдение на всички прелези, съответни сериозни глоби в КАТ, задължително с лишаване от книжка за известен период, даже да не е станал инцидент. При това положение разследването може да става бързо, за да няма големи закъснения на влаковете.

3
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: Yesterday at 13:33:09 »
Не е като да няма подходящи линии, но не мисля, че до Врана е подходяща. По-скоро дълги линии, които включват в себе си къси - 3, 70, 118. Примерно Х3 спира  на Гео Милев, Св. Ана, ИЕЦ, по 1 спирка в Горубляне и Панчарево и след Кокаляне  - на всички по желание.

4
Че нали ремонта на Копенхаген щеше да почва всеки момент - отчуждаването беше завършено и тн
Някъде заявено ли е това? Линк?

5
Може ли малко инфо защото бях разбрал че това обръщало е било в сегашната градинка до КАТ - а тука се вижда мост - това всъщност нагорнището към ГМ Димитров ли е
Това е при светофара на Драган Цанков/Васил Калчев - точно при сегашната квартална кръчма "Арабията"- ето тук.. Васил Калчев е малко променена при изграждането на метрото, тъй като на старото място надлезът се снижава. Вижда се старото ѝ трасе, а при малко търсене из буренаците може да се види някой фрагмент - остатък от старото обръщало.

6
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 31.05.2023, 11:49:41 »
Май има грешка в съобщението, защото доколкото ми е известно в Симеоновския лифт колела не разрешават, а съобщението се чете така че все едно и трите лифта са отворени за колоездачи.
Ще се сваля предното колело. Отделно на станцията ще има мивка, за да влязат велосипедите чисти в кабината. Твърди се, че XL велосипед ще влезе в кабината.

7
16 млн. ЛЕВА на парче. 134 милиона лева е подадената оферта и от Сименс и от Шкода за по 8 влака, респективно за М3 и М1/2/4. Дали е много не знам, но поне да са ясни фактите.
След като прогнозната цена е 140 милиона лева (според първия постинг в темата), как точно се надхвърля?

8
Искаш да кажеш 134 млн евро

9
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 30.05.2023, 17:44:49 »
Да, ето го официалното съобщение без цени:
Quote from: Витоша ски - Facebook
От 3.06 всяка събота и неделя при благоприятни метеорологични условия за туристи и колоездачи ще работят:
🚡 Кабинков лифт Симеоново
🟢 Витошко лале 1
🟢 Витошко лале 2
🆕 От града до върха на планината за по малко от час – вече е възможно с новите комбинирани билети, които ще се предлагат през целия сезон
🚵 Всички колоездачи, ще могат да се възползват от целодневни, полудневни и уикенд МТБ карти, които важат за всички съоръжения, като се предлагат на различна цена за възрастни, ученици и студенти
🪂 Специалния ни „Flight pass” зареден с неограничен брой качвания с трите лифта до върха, ще бъде активен и през лятото за всички парапланеристи
👨‍👩‍👧‍👦 Най-различни комбинирани билети и семейни пакети ще направят разходките на Витоша още по-лесни и приятни
🔜 Лятна планинска занималня „Уикенд приключенци“ ще бъде на разположение
за всички деца и родители, повече информация очаквайте в следващите няколко дни
✅ Повече информация за цени, работно време, събития и всичко интересно на Витоша, следете www.vitoshaski.com и профилите ни в социалните мрежи!


Цените тук. Интересно, че за Витоша ски децата стават възрастни само на 7 години!

10
Пишете за жп линии в темата за инфраструктура, а не за БДЖ! Срамота е в транспортен форум да не се прави разлика между НКЖИ и БДЖ.

11
Размерите на новата Калотина-запад предполагат, че тя ще поеме всички гранични служби, замествайки Драгоман в това отношение.
Че службите не са ли в Димитровград/Цариброд  ?

12
Разни / Re: Футбол
« on: 29.05.2023, 07:49:30 »
Е, ЦСКА 1948 се опънаха на Лудогорец. Сега става като в доброто старо време - титлата се решава в директен мач ЦСКА  - Левски.

13
Явно наличните светлинни индикации ни се възприемат несериозно и, може би, трябва да се подменят с пълноценни светофари.

14
Разни / Re: Футбол
« on: 25.05.2023, 14:14:05 »
футболните агитки особено в България рядко са ценители на такова високо изкуство.
Ами тогава на Преслава или Азис - не съм запознат с програмата на БИАД и другите чалготеки. Но доколкото ЦСКА 1948 е креатура на Домусчиев, надали има омраза между феновете на двата отбора. Ако случайно футболистите на числото скочат на Лудогорец като мъже през предстоящия уикенд, може и да не съм прав. В противен случай ще гледаме 999-та серия на българския сериал "Полегнала е Тодора".

Хамбургер за пета поредна година върви към удържане на мястото във втора Бундеслига, изоставайки с 1 точка от втория, който в последния кръг гостува на вече изпадналия Регенсбург и едва ли ще има проблеми. Така че за Хамбургер като трети за втора поредна година остава бараж, който винаги бива губен от отбора, който е във втора бундеслига.
През 80-те Хамбургер беше твърдо втора сила в Германия, после стана средняк с проблясъци. Май че Данчо Лечков не се спогаждаше много с треньора Магат - една от местните звезди за всички времена. Даже и не съм разбрал, че отборът е слязъл на второ ниво и не може да изплува оттам. Срамно за втория по големина град в Германия (отборчето от пристанищния квартал Реепербан/Санкт Паули не го броя).

15
Разни / Re: Футбол
« on: 25.05.2023, 12:45:27 »
Българският футбол се развива успешно от масов спорт към елитарен ъндърграунд. Сериозно постижение на финала за купата - Soilwork/Kataklysm и Nile събраха повече публика в претъпкания Mixtape. Дет метълът се оказа по-разбираем за публиката от елитния български футбол.  :) :fan:
Лудогорец има по-малко фенове от маршрутка, пълна с мигранти, а и мачът е чак в Софето. Феновете на числото не са повече. Сигурно двата файтона с фенове са отишли след мача на концерта.  :D

16
То кръгово със светофар щеше да стане, ако се беше запазила старата конфигурация. При нея трамвайното трасе беше в конфликт с всички направления с изключение на пл.Македония - цар Борис III. При това изчакването ставаше в подхода на кръга, както и в самия кръг. Освен това беше в конфликт с основен устройствен принцип - ринговите булеварди да са с предимство пред радиалните.

Освен гореописаното раздалечаване на пешеходната пътека от трамвайното трасе, може триъгълникът, разделящ входящия и изходящия трафик от Скобелев посока Петте кьошета, да се разшири и обхване дясната лента на кръга. По този начин ще се получи по-голяма зона за изчакване на нерелсовите МПС. Същото важи и за входящото платно и пешеходната пътека в посока пл. Македония. Там проблемът е същият, но не е толкова фрапиращ, само защото след ПТП трамваят не остава на изолатор и движението бързо се възстановява.

17
Нещата не са толкова сложни - пешеходната и велосипедната пътека трябва да се преместят на окръжността при сградите. Малко преместване на изкуствената неравност и снижените бордюри. Работа за един уикенд, но не и в Столична община.

18
Моля, постинги и снимки на трамваи, за които има отделни теми (София 100, София 70, Комсомолец, Космонавт и т.н.) да се поставят в специализираните теми. Разбира се, сборни снимки, албуми и видеа си остават тук.

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.05.2023, 11:37:39 »
А505 е твърде къса, за да е смислено двуетажно обслужване. (между другото - А505 товари ли е дотолкова, че нормални несъчленени автобуси да не я поемат?). А3 е добре, стига вехтите автобуси да не събират колони по завоите на Самоковско шосе (страничната стабилност не е от положителните черти на двуетажните автобуси). Виж А5 и натоварени линии по източното и северното селско направление стават.

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.05.2023, 10:24:29 »
Експериментен пробег да се види какъв е/ще бъде интереса?
Експерименти се правят с разумни хипотези, а не с произволни глупотевини.

Pages: [1] 2 3 ... 732