Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sixkiller

Pages: [1] 2 3 ... 124
1
Може да се добави поне една свинска опашка за сигурност, в случай че тръгне да се отлепя тиксото, което би довело до счупване на термометъра и други животозастрашаващи ситуации за персонала и пътниците :rolleyes:

Адмирирам ръководството за това, че се вслушва в пътниците и реагира бързо на техните желания. Похвален е така също и фактът, че решенията, които се прилагат са бързи, прости и евтини - не е нужно да се разпробива салона, да се купуват скъпоструващи датчици, да се заплаща на външни лица за монтаж, да се наруши гаранцията от производителя и т.н.  :fan:

2
Разни / Re: Коронавирус
« on: 26.01.2023, 01:51:15 »
Разбираемо ви е яд, че сте се ваксинирали - това отдавна си го знаем, ама как пък не предположихте, че от изминалата DMS кампания от преди няколко месеца събрахме достатъчно пари, така че yogimax и други засегнати да не ги притесняват глобите и да не можете да ги плашите със затвор? :D Scheisseland не е случайно име или географско понятие, но и не всички там са си заровили главите в пясъка :rofl: :sladoled:

Урсула също мисли за вашето здраве: https://www.politico.eu/article/eu-stonewalls-over-von-der-leyens-role-in-multi-billion-euro-pfizer-jab-deal/
Разболяване, ваксиниране и след това възстановяване. И всичко е по план  :bag:


3
Снимката е представяна и коментирана назад (в тема Кюстендил/Дупница), само че автобусите са от Благоевград и е заснета на автогара Благоевград. Грешката не е твоя, а от сайта просто са я поставили на статията...  ;)

4
Разни / Re: Коронавирус
« on: 23.01.2023, 00:14:23 »
Дойчланд, мойчланд... или държавата, в която можеш да не носиш маска срещу 35,40 евра на ден. Но пък имаш право да ядеш насекоми, соя и други такива отрови безплатно :D

Прави сте, по-добре е да си българин. България да пребъде! :fan:

ПП: Специално за fafan и няколко други, един тематичен поздрав, ако случайно не са го видели, от темата с поздравите в съседния раздел: линк от миналия месец [AIRPORT] 8)

5
Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно ...
Не мога да повярвам какво чета в транспортен форум... Ти чуваш ли се какви ги приказваш?

Ами започни да вярваш - едно е да четеш, друго е да разбираш прочетеното! Разбирам колко нереално ви звучи това, което казвам, поне към момента, но ако не се вземат мерки за облекчаване натовареността на водачите СЕГА, след няколко години ще се стигне точно до ситуации, казани в предишния пост - просто няма да има кой да кара - а от там насетне ще намалее цялата транспортна задача - ще отпадат курсове, цели коли, линии дори...  :devil: при такова положение е без значение колко нови автобуса или трамвая ще се купят и с какви пари ще се купят ако физически няма да има кой да ги управлява. Затова е по-правилно да се режат разходи от ненужни пера и да се насочват същите към критичните нужди за да има някакъв транспорт изобщо, отколкото да оставим цялата система да се разпадне, но в момента на разпад да си имаме GPS-и, нивомери, говорещи автобуси, табла и други алабализми от този род, които изсмукват пари от системата към приближени фирми, но реално не вършат почти никаква работа.

МТС обаче, типично по български, съвсем скоро ще се опита да гаси предстоящия пожар с бензин като свали изискванията за професионална книжка неофициално по настояване на "бранша" (липсвали им кадри, защо ли?!), а официално позовавайки се някаква си евродиректива, с която законова промяна ще дадат право на 18-годишни да придобиват директно професионалните категории - C, CE и D без изискване за възраст и стаж. Ако и това стане факт, предвид ежедневната ситуация по българските пътищата, тази тема едва ли ще събере тоновете оплаквания, които ще се провокират ежедневно 8)

6
При тези нечовешки условия на работа не виждам как СА/СЕ ще се справят с кадровия проблем през идните години. Дано темата бъде прочетена от всеки, който се интересува от работа в съответните предприятия и да му стане ясно защо липсата на кадри е постоянна. Протестът на водачите отдавна е закъснял :hammer:

Не разбирам защо изобщо е необходимо да се съревноваваме с Прага, да се създават условия и т.н. когато е видимо, че това създава повече проблеми не само на предприятието и персонала, но и на пътниците. Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно - разтегляне на разписанията, намаляване на средната скорост на придвижване и свеждане до минимум ролята на GPS-и, нивомери и всякакви подобни електроники, които само утежняват основните процеси. Спестените средства могат да бъдат пренасочени към увеличаване на заплатите на персонала, закупуване на нова техника или по-ефективен ремонт на съществуващата такава.

ПП - https://bnr.bg/horizont/post/101767870/gradskiat-transport-v-sofia-obavi-gotovnost-za-efektivna-stachka

7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 06.01.2023, 02:46:03 »
Хървати се оплакват от внезапно поскъпване след въвеждането на еврото - https://www.investor.bg/a/515-ikonomika-i-makrodanni/366862-harvati-se-oplakvat-ot-vnezapno-poskapvane-sled-vavezhdaneto-na-evroto



Quote from: Въвеждане на евро-то?! Вижте Хърватите! Истински грабеж!
Хърватските медии пишат, че цените не са били ”просто закръглени”, а сериозно увеличени. Нещо, което е струвало 1.19€, вместо да бъде закръглено на 1.20€, рязко е станало 1.40-1.50€!

Марко Шполяр за “Ютарни лист” – Хърватска: Не, не става въпрос за закръгляване на цените, а за грабеж! Правителството през цялото време ни уверяваше, че държи ситуацията под контрол и че преминаването към еврото ще има минимални или никакви последици! Случи се това, което предполагам на всички (с изключение на трагично наивните) е ясно отдавна – влизането на Хърватска в еврозоната беше използвано за голямо увеличение на цените. Търговците и особено дребните занаятчии като собственици на фризьорски салони, квартални кафенета и магазини значително повишиха цените на своите стоки и услуги. И не, не става въпрос за прословутото закръгляване на цените, а за истински грабеж.

Защото ако беше първото, то сутрешното кафе в кварталното кафене нямаше да ни струва 1.40 евро (10.5483 HRK), а 1.20 евро. Защото само преди три дни същото кафе в същото кафене струваше 9 куни, или 1,1945 евро. Вместо закръгляне на 1,20 ни посрещна „закръгляване“ на 1,40.

След информацията за Хърватия и скока на цените там, след като приеха €, бг телевизиите буквално ще прелеят от евро-апологети.

Владислав Наков, https://afera.bg/%d0%92%d0%aa%d0%92%d0%92%d0%95%d0%96%d0%94%d0%90%d0%9d%d0%95-%d0%9d%d0%90-%d0%95%d0%92%d0%a0%d0%9e-%d0%a2%d0%9e-%d0%92%d0%98%d0%96%d0%a2%d0%95-%d0%a5%d0%aa%d0%a0%d0%92%d0%90%d0%a2%d0%98%d0%a2%d0%95/

 :eat:

8
Предлагам като една богата, щедра и изключително европейска държава да дарим на украйна всички нови автобуси и тролейбуси, закупени по оперативни програми на ЕС след 2014 година, включително нови метровлакове и трамваи. Уверявам, че за нас като държава няма да има никакви проблеми поне по две причини:

:arrow: няма шофьори, т.е. така или иначе няма кой да ги кара, поне да не гният, а и отпада ангажимента да поддържаме толкова нова техника;
:arrow: няма пътници, т.е. и да има кой да ги кара, няма да има кой да се вози, понеже повечето хора у нас така или иначе отдавна разчитат на лични автомобили за своето придвижване.

По този начин ще решим редица проблеми - задръстванията, демографията, безработицата, въздухът ще стане по-чист, ще се засили вноса на втора употреба автобуси на поносими цени, ще се радваме на доказаната във времето стара техника и последно, но не по важност, за пръв път от много време ще заблудим успешно тия в ЕС, че сме като тях :D

9
Предаване на БНТ Благоевград от 2012 година:


10
Разни / Re: Поздрави
« on: 02.01.2023, 01:05:58 »
За много години! Нека новата година бъде по-добра и успешна за всички :fan:

11
Това ми прилича на поредната доза алчност, проявена от чуждоземните вериги, но замаскирана като еко-зелени нещо си там политики, която нито ще направи природата по-чиста, нито ще откаже българите да използват пластмаса. Пример - въвеждането на цена на найлоновите торбички преди години. Ефективност - близка до нула, кой плаща сметката - отново клиентите.

В този случай е редно клиентите да бъдат допускани да пазаруват със собствена посуда!  :hammer:

12
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 30.12.2022, 16:31:31 »
Разследващ журналист или информационен терорист? https://fakti.bg/collision/2505-razsledvasht-zhurnalist-ili-informatsionen-terorist

Quote from: Александър Симов, журналист, бивш депутат от БСП
Грозев е информационен терорист и интригант, който пуска намеци, но никога не дава доказателства. Спекулант на дребно, който получава трибуна, но никога не е интересен, освен за градската секта, но дори и тя се е научила, че от тоя нищо смислено няма да излезе. Заради това ми се иска поне един път да видя някакъв негов сюжет, доведен докрай. Но знам, че няма да се случи

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 29.12.2022, 03:01:22 »
Аз съм по-притеснен за новия украински посланик... сексоложката Олеся Илашчук. Харесвам нейната професионална експертиза и вярвам, че тя ще и помогне в решаването на важните дипломатически въпроси на наша територия  :rolleyes: Не разбирам само защо жълтопаветния планктон нещо не я искат много-много?! https://afera.bg/%d0%97%d0%95%d0%9b%d0%95%d0%9d%d0%a1%d0%9a%d0%98-%d0%a1%d0%95-%d0%a3%d0%a7%d0%98-%d0%9e%d0%a2-%d0%9a%d0%9e%d0%a1%d0%a2%d0%9e%d0%92-%d0%9d%d0%90%d0%94%d0%9a%d0%90-%d0%94%d0%90-%d0%9d%d0%95-%d0%91/  :(

Вашингтон удължава страданията на Украйна. Байдън затъва като Линдън Джонсън във Виетнам

Quote
Автор: Дъглас Макгрегър, The American Conservative

Отказът на Вашингтон да признае легитимните интереси на Русия в областта на сигурността в Украйна и да преговаря за прекратяване на войната е пътят към продължителен конфликт и човешко страдание.

По време на реч, произнесена на 29 ноември, полският заместник-министър на националната отбрана (МОН) Марчин Очиепа заяви: "Вероятността от война, в която ще участваме, е много голяма. Твърде висока, за да разглеждаме този сценарий само хипотетично." Твърди се, че полското МОН планира да повика 200 000 резервисти през 2023 г. за няколкоседмично обучение, но наблюдателите във Варшава подозират, че това действие лесно може да доведе до национална мобилизация.

Междувременно вътре в администрацията на Байдън расте загрижеността, че украинските военни усилия ще се сринат под тежестта на руската офанзива. И тъй като земята в Южна Украйна окончателно замръзва, опасенията на администрацията са оправдани. В интервю, публикувано в "Икономист", ръководителят на украинските въоръжени сили генерал Валерий Залужний признава, че руската мобилизация и тактика дават резултат. Той дори намекна, че украинските сили може да не са в състояние да издържат на предстоящото руско настъпление.

Въпреки това Залужний отхвърли всякаква идея за споразумение чрез преговори и вместо това помоли за повече оборудване и подкрепа. Той настоява, че с 300 нови танка, 600-700 нови бойни машини на пехотата и 500 нови гаубици все още може да спечели войната с Русия.

В интерес на истината, генерал Залужний не моли за помощ, а за нова армия. В това се крие най-голямата опасност за Вашингтон и неговите съюзници от НАТО. 

Когато нещата вървят зле за външната политика на Вашингтон, истинските вярващи във великата кауза винаги черпят дълбоко от кладенеца на идеологическата самозаблуда, за да се подсилят за последната битка. Блинкен, Клейн, Остин и останалите от партията на войната продължават да обещават вечна подкрепа за Киев, независимо от цената. Подобно на “best and the brightest” (умните и красивите, бел.ред.) от 60-те години на ХХ век те са готови да жертват реализма в полза на пожелателното мислене, за да се топнат в пръските на суетата и саморекламата при публичните си посещения в Украйна, които следват едно след друго.

Този спектакъл плашещо напомня на събитията отпреди повече от 50 години, когато марионетната война на Вашингтон във Виетнам се провали. Съмненията в администрацията на Джонсън относно разумността на сухопътна операция, за да се спаси Сайгон от сигурно унищожение, изчезнаха. През 1963 г. Вашингтон вече има 16 000 военни съветници във Виетнам. Идеята, че Вашингтон подкрепя правителство в Южен Виетнам, което може да не спечели срещу Северен Виетнам, беше отхвърлена с лека ръка. Държавният секретар Дийн Ръск заяви: "Няма да се изтеглим, докато войната не бъде спечелена."

През пролетта на 1965 г. американските военни съветници вече умират. Генерал Уестморланд, тогава командир на Командването за военна помощ във Виетнам, докладва на LBJ (Линдън Б. Джонсън): "Все по-очевидно е, че съществуващите нива на помощ от страна на Съединените щати не могат да предотвратят разпадането на Южен Виетнам... Северен Виетнам настъпва, за да убие... Действайки по искане на южновиетнамското правителство, трябва да се вземе решение за ангажиране във възможно най-кратък срок на 125 000 войници на Съединените щати, за да се предотврати комунистическото превземане."

Безусловната подкрепа на администрацията на Байдън за режима на Зеленски в Киев достига стратегическа точка на пречупване, не по-различна от тази на Линдън Джонсън през 1965 г. Точно както през 1964 г. LBJ внезапно реши, че мирът и сигурността в Югоизточна Азия са жизненоважен стратегически интерес на САЩ, сега администрацията на Байдън изтъква подобен аргумент за Украйна. Подобно на Южен Виетнам през 60-те години, Украйна губи войната си с Русия.

Украинските болници и морги са пълни с ранени и умиращи украински войници. Упълномощеното от Вашингтон лице в Киев пропиля човешкия си капитал и значителната западна помощ в поредица от самоунищожителни контраофанзиви. Украинските войници, които поддържат отбранителните линии срещу руските войници в Южна Украйна, са смели мъже, но не са и глупаци. Спартанците при Термопилите са били смели, но въпреки това са загинали.

Истинската опасност сега е, че Байдън скоро ще се появи по телевизията, за да повтори изпълнението на Линдън Б. Джонсън от 1965 г., като замени думата "Украйна" с "Южен Виетнам": 

Тази вечер, скъпи американци, искам да ви говоря за свободата, демокрацията и борбата на украинския народ за победа. Никой друг въпрос не вълнува толкова нашия народ. Никоя друга мечта не поглъща така милионите хора, които живеят в Украйна и Източна Европа... Не говоря обаче за нападение на НАТО срещу Русия. По-скоро предлагам да изпратим в Украйна ръководена от САЩ коалиция на желаещите, състояща се от американски, полски и румънски въоръжени сили, които да установят сухопътен еквивалент на "зона, забранена за полети". Мисията, която предлагам, е мирна, за да се създаде безопасна зона в най-западната част на Украйна за украинските сили и бежанците, които се борят да оцелеят от опустошителните атаки на Русия...

Катастрофата, обвита в реторика, не е начинът да спасим народа на Украйна. Войната в Украйна не е фантазия от "Call of Duty". Тя е разширяване на човешката трагедия, която създаде разширяването на НАТО на изток. Жертвите не живеят в Северна Америка. Те живеят в регион, който повечето американци не могат да открият на картата. Вашингтон призова украинците да се бият. Сега Вашингтон трябва да ги призове да спрат.

Правителствата на страните от НАТО са разделени в мнението си за войната в Украйна. С изключение на Полша и вероятно Румъния, никой от членовете на НАТО не бърза да мобилизира силите си за дълга и изтощителна война с Русия в Украйна. Никой в Лондон, Париж или Берлин не иска да рискува ядрена война с Москва. Американците не подкрепят започването на война с Русия, а онези малцина, които го правят, са идеолози, повърхностни политически опортюнисти или алчни изпълнители на отбранителни поръчки.

Когато американските сили най-накрая се изтеглят от Югоизточна Азия, американците смятат, че Вашингтон ще прояви по-голяма сдържаност, ще признае ограниченията на американската мощ и ще води по-малко войнствена и по-реалистична външна политика. Тогава американците сгрешиха, но сега американците и европейците знаят, че отказът на Вашингтон да признае легитимните интереси на Русия в областта на сигурността в Украйна и да преговаря за прекратяване на тази война е пътят към продължителен конфликт и повече човешки страдания.

---

Дъглас Макгрегър, полковник (в оставка), е старши сътрудник в The American Conservative, бивш съветник на министъра на отбраната в администрацията на Тръмп, награждаван ветеран от войната и автор на пет книги.

Източник: theamericanconservative.com, превод от Гласове: https://glasove.com/na-fokus/vashington-udalzhava-stradaniyata-na-ukrayna-baydan-zatava-kato-lindan-dzhonsan-vav-vietnam

15
Водачите категорично трябва да бъдат отделени с масивни кабини! Ето поредния пример от най-скорошната катастрофа с туристически автобус за вредата от влиянието на човешкия фактор в превозното средство: https://www.flagman.bg/article/282150  ;)

В актуалния случай е укоримо по-скоро поведението на пътничката. Смятам, че при такива ситуации с хора, въобразяващи се на журналисти е най-правилно водачът просто да спре автобуса и да извика полиция, а пътникът да бъде отведен за обяснения, след което при доказана вина - да му бъде съставен акт и да плати всички разходи на превозвача, контролните органи и останалите пътници за задръжката. За пушенето водачът също трябва да бъде глобен, щом в предприятието има такива правила  :fan:


16
Вътрешноведомствена заповед, която се опитва да налага норми над наредба на МТС, над национален закон и над европейски регламент. Позор! Синдикатите трябва да се задействат, докато не е станало твърде късно - като в онзи стар СОЦ-виц: А въжетата ние ли да си ги носим или ще ни ги осигурят от профсъюза? :rolleyes:

Не се лъжете психото не е отпаднало. Никой не е приел промените.

Не е отпаднало като изискване за наличие, отпадна необходимостта от подновяване. Обнародвано е в държавен вестник и е отпаднало с изменението на наредба №36. На пътя се следи най-вече за наличие на валидно психо и дали не е изтекло преди 21.10.2022. Това вече подлежи на санкция.

17

Бачках в Deutschland, Белгия, Париж... :punk:

Поздравявам специално fafan и още няколко от активните участници в другата тема, те ще се сетят кои са, точно с тази нова българска песен. Изборът не е случаен.

:party:

18
Други градове / Re: Благоевград
« on: 16.12.2022, 17:47:34 »
Поне на думи да звучи добре. На дела е ясно, че ще е поредната имитация с цел "усвояване", особено предвид експертизата на назначения за управител - човек, минал през различни постове в общината, бивш кадър на ГЕРБ, настоящ на ИТН, автобус по всяка вероятност е виждал поне на картинка, а и има други преки роднини, работещи в общината (последното трябва да носи някакви бонус точки за избор на такава длъжност  :laugh:). Ето още малко информация от вчера, от извора:

Quote
Община Благоевград закупува 6 изключително модерни електробуса и изгражда 3 зарядни станции по проект „Интегриран градски транспорт на град Благоевград”

 Община Благоевград ще закупи 6 електробуса, с изключително високи характеристики, които ще обслужват нови линии от градския транспорт в града. Предстои да бъдат изградени и 3 зарядни станции, които да обслужват превозните средства.

Електробусите ще бъдат осигурени по проект „Интегриран градски транспорт на град Благоевград”, който в момента се изпълнява от общинска администрация, под ръководството на кмета Илко Стоянов.

Целите и дейностите по проекта, както и изпълнените такива до този момент бяха представени по време на начална пресконференция в зала 5 на Община Благоевград.

В нея взеха участие заместник-кметът по икономика, финанси и европейски проекти Мария Петрова, Мирослав Кюпов, управител „Благоевград Еко Транспорт“ ЕООД, членове на екипа по проекта, Николай Недялков, представител на фирмата доставчик на електробусите, медии, заинтересовани лица и граждани.

„Благодарение на усилията от страна на кмета Илко Стоянов успяхме да спасим настоящия проект. Бяхме изправени пред реален риск да загубим както средствата за подлеза при кв. „Грамада“, невъзможен за реализиране през програмния период, така и финансирането за целия проект -  над 4 млн. лева безвъзмездна помощ. С последователни стъпки се справихме с този проблем“, заяви по време на пресконференцията Мария Петрова.

Електробусите, които ще обслужват линии от градския транспорт в Благоевград, са с модерна визия и предлагат всички удобства за пътниците и водачите. По време на пресконференцията основните им характеристики бяха презентирани от Николай Недялков, представител на фирмата доставчик.

Превозните средства са нископодови, с двойна врата, монтирана вдясно от движението, за осигуряване на максимален комфорт за пътниците в неравностойно положение, както и за родители с колички. Електробусите ще разполагат с механична рампа, а след пускането ѝ автобусът не можа да потегли. При това положение автоматично ще се включват аварийните светлини, които да ориентират останалите участници в движението.   

Автобусите ще бъдат оборудвани с таблети, които ще дават пълна техническа информация, в това число за  нивото на батерията на електромобила, оставащия пробег и т.н.

Чрез таблетите ще може да бъде управлявана температурата в купето за максимален комфорт на пътниците.

Елетробусите ще бъдат оборудвани и с камери, три от тях ще бъдат монтирани в самия автобус, а другата ще позволява на шофьора да се информира за движението при заден ход. Ще има и специални бутони, чрез които пътниците ще могат да сигнализират за намерението си да спрат на определена спирка. Предвидени са и вградени USB портове за зареждане на телефони, таблети и т.н.

В превозните средства ще има и обособени места за трудноподвижни хора и майки с колички.

Размерите на автобусите са съобразени така че да могат да обслужват по-малки улици от второстепенна улична мрежа.

Предстои да бъде проведено и обучение на водачите и техническия персонал, който ще поддържа електробусите.

Основната цел на проект „Интегриран градски транспорт“  е повишаване качеството на живот на гражданите и намаляване на негативните въздействия върху околната среда чрез подобряване на условията и повишаване на привлекателността на масовия обществен градски транспорт на територията на Благоевград.

Сред специфичните цели на проекта са: подобряване скоростта и качеството на обслужване на обществения градски транспорт, подкрепа и развитие на устойчива, модерна и безопасна транспортна система, ефективно развитие на обществения градски транспорт, подобряване свързаността на кварталите,  осигуряване и улесняване достъпа до услугите на градския транспорт на хора в неравностойно положение. Сред целите, които ще бъдат постигнати още са намаляване на автомобилния трафик и задръстванията по главните пътни артерии и около жп линията в града, опазване на околната среда чрез подобряване характеристиките на инфраструктурата, свързана с масовия обществен градски транспорт.

Електробусите ще бъдат управлявани от общинско търговско дружество „Благоевград Еко Транспорт“ ЕООД, което ще осъществява обществен превоз на пътници със закупените електробуси по проекта. В момента Община Благоевград е в процедура по одобряване на нова линия на градския транспорт, част от одобрената транспортна схема.

Общата стойност на проекта е 5 621 412,82 лв., от които европейското финансиране е  3 691 571,30 лв, националното съфинансиране: 651 453,75 лв, а собственият принос. Общата стойност на безвъзмездна финансова помощ е 4 343 025.05 лв. Срокът за изпълнение е до м. октомври 2023 г.

Проект „Интегриран градски транспорт на град Благоевград” се осъществява с Договор № BG16RFOP001-1.008-0010-C01, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

http://www.blgmun.com/news7339/Obshtina_Blagoevgrad.html


19
Има ли връзка между Битумина и Битулайт ООД или е просто е някакво съвпадение в имената на една друга фирма, занимаваща се активно с полагане на пътна маркировка, естествено на основание на възложени обществени поръчки?  :rolleyes:

20
Други градове / Re: Благоевград
« on: 12.12.2022, 18:09:13 »
Търсят повторно фирма да внедри интелигентна система за управление на градския транспорт в Благоевград срещу 1,3 млн. лв.

Quote
Община Благоевград повторно обяви, че търси фирма, която да внедри интелигентна система за управление на градския транспорт с информиране на пътниците в реално време. Преди две години след проведена обществена поръчка бившият градоначалник Румен Томов избра „Инфосистемс интернешънъл“ ЕАД да свърши работата срещу 1 243 513 лв. без ДДС, но до реално сключване на договор така и не се стигна.

Интелигентната система за управление на градския транспорт на Благоевград е част от мащабен европроект, част от който бе и изграждането на подлез към кв. „Грамада“. Като стана ясно, че изграждането на това съоръжение е невъзможно по обективни причини, екипът на кмета Илко Стоянов успя да спаси средствата по проекта, като строителството на подлез бе заменено със закупуване на електробуси за разкриване на две нови линии на градския транспорт, които ще бъдат управлявани от общината. Тази промяна обаче добави нови условия и изисквания и към бъдещата единна система за управление и се налага увеличение на броя на информационните табла заради откриване на нови спирки. Освен това новите линии ще обхващат квартали, които не са част от утвърдената маршрутна схема на градския транспорт на Благоевград.

Съществените промени в изискванията на Общината са причината кметът Илко Стоянов да прекрати проведената процедура, като откаже да подпише договор с избрания изпълнител и стартира поръчката отново. От „Инфосистемс интернешънъл“ не са обжалвали.

Новата цена на поръчката е 1 398 746,40 лв. без ДДС, а срокът за подаване на оферти и до 03.01.2023 г.

ДИМИТРИНА АСЕНОВА, https://struma.bg/%d1%82%d1%8a%d1%80%d1%81%d1%8f%d1%82-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%82%d0%be%d1%80%d0%bd%d0%be-%d1%84%d0%b8%d1%80%d0%bc%d0%b0-%d0%b4%d0%b0-%d0%b2%d0%bd%d0%b5%d0%b4%d1%80%d0%b8-%d0%b8%d0%bd%d1%82%d0%b5%d0%bb/

Както бе съобщено през месец октомври, общината ще създаде общинска фирма, която да стопанисва шестте миксера. Фирмата обаче няма да се казва  „Благоевград грийн транс“, а  „Благоевград екотранспорт“ ЕООД.

Pages: [1] 2 3 ... 124