Почнал е да ръждясва отгоре и си личи как са заварявали и кърпили по пресните парчета ламарина. Нормално за машина на 50 години. Иначе точно тази е доста по-тиха от останалите. Някои доста клатят и друсат. Без да разбирам, предполагам че амортисьорите които се виждат отстрани и пружините са за смяна и за това така люлеят, би трябвало да возят по стегнато някак. Вероятно има някакви нормативи при какъв ремонт трябва да се сменят пружините ако са омекнали. Същото съм го виждал и при някои вагони, някои возят много стегнато, други много друсат и се клатят.
Иначе от другата страна зад оградата има захвърлена от доста време още една електричка, видимо и тя не се движи. Става въпрос за тази със по-различните стъкла, сменяни при някой ремонт. Някъде преди 10 години се возих на нея от Варна до Бургас. Ето една снимка къдее захвърлена и 2 отпреди 10-тина години когато се движеше във Варна. Тя изглежда дори по-запазена от тези в движение сега, макар че и тя е хванала ръжда по покрива. Да вземат да я стегнат и нея в движение вместо да отменят влакове.