Author Topic: Биомет  (Read 65827 times)

Offline rs_section

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 157
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #120 on: 14.07.2021, 11:49:15 »
Комета бус Севлиево имаха няколко от Биомет през годините, даже логото на севлиевската компания беше подобно на това на Биомет. А самите Биомет имат логистична база в Севлиево от която обслужват Идеал Стандарт, Хамембергер и т.н., така че има логика и самите те да возят работници.

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 322
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Биомет
« Reply #121 on: 14.07.2021, 13:45:14 »
Та по въпроса ми, спират да обслужват София - Силистра, за в посока Варна  някой да знае нещо, интересувам се защото се носят слухове че ще возят работници на идеал стандарт.

Повдигам мнението отново, но в последно време червени автобуси Irizar возят работници на Идеал Стандарт (Севлиево), видимо бивши на Биомет. В крайна сметка какво се случва - Биомет ли ги возят, те през подизпълнител ли ги возят или просто са продали няколко автобуса на местна фирма (предполагам Янтра - Горна Оряховица ?), която да вози работниците?

Четири Скании са общо до колкото знам и са на Янтра Транспорт,возят работници на Идеал Стандарт.
Бивши Биометски са,като са даже още със софииски регистрационни табели. :)
Транспортът във Видин

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1240
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #122 on: 14.07.2022, 12:25:33 »
Биомет отново са закупили нови автобуси,вчера видях един с ДК.номер СВ 3920 ТМ iRIZAR I6S Вероятно в скоро време ще връщат тия от 2018г.Нали открай време така правят като вземат нови 6 или 7 автобуса връщат по-предишните на лизинговата компания.
Между другото в полсия сайт забелязах,че един от тези от 2018г.е спрян или е върнат или пък нещо е станало с него,защото е отбелязан като премахнат от 2021г.Автобусът е СВ 2517 МВ, някой знае ли нещо по въпроса?

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2142
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #123 on: 14.07.2022, 13:18:11 »
Имат шест нови, ще върнат най-амортизираните.
The Grand Tour

Offline Bulgaria111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2663
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #124 on: 14.07.2022, 13:36:24 »
Аз не мога да разбера защо имат толкова малко линии, ако пуснат автобуси до повече градове,ще са по-предпочитани от Ивкони и предполагам ще са на повече печалба.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1945
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #125 on: 14.07.2022, 14:31:31 »
Аз не мога да разбера защо имат толкова малко линии, ако пуснат автобуси до повече градове,ще са по-предпочитани от Ивкони и предполагам ще са на повече печалба.

Във фейсбук са писали, че линиите и разписанията не зависят от тях, а от обществената поръчка, която ще/са спечелили.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11016
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #126 on: 14.07.2022, 14:53:16 »
Точно това повелява и Законът за автомобилните превози.
От тях обаче зависи в конкурсите за кои линии ще участват.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8473
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #127 on: 14.07.2022, 15:37:43 »
Все пак трябва да имат достатъчно голям парк за да кандидатстват в обществените поръчки да обслужват повече линии. Изглежда нямат достатъчно автобуси и оперативен резерв почти липсва.  :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17557
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Биомет
« Reply #128 on: 14.07.2022, 15:51:12 »
Вероятно работят високоефективно и всичко им е до голяма степвн оптимизирано. За това говори и модела на управление и експлоатация на автопарка. Нови линии не означава автоматично по-големи печалби и рентабилност. А повече дейности по-трудно се държат на едно ивъщо ниво на качеството или се върви към неговото подобряване.

Offline Bulgaria111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2663
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #129 on: 14.07.2022, 16:17:52 »
Аз си спомням,че преди май имаха линия от София до Стара Загора и Бургас, както и от София до Китен.  ;) Не съм сигурен дали са имали и други линии.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #130 on: 15.07.2022, 03:08:39 »
Останал съм с убеждението, че напоследък са по-фокусирани към товарния транспорт предвид дългогодишното им партньорство с големи немски вериги магазини у нас и навлизането на друга конкурентна пловдивска фирма за товарни превози от началото на годината точно в този сегмент.

В настоящия момент едва ли ще поемат нови линии и за това вината не е нито на държавата, нито на Закона за автомобилните превози. Изпълняват линии, които са доказано печеливши, а до малкото останали печеливши направления вероятно не ги допускат. Останалите не им трябват, а това те го знаят вероятно по-добре и от нас  ;)
« Last Edit: 15.07.2022, 03:13:29 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2142
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #131 on: 29.08.2022, 22:06:12 »
Направих списък на действащите автобуси на Биомет.
CB 2523 MB - Irizar Scania i6s 2018
CB 1315 PC - Irizar Scania i6s 2020
CB 1316 PC - Irizar Scania i6s 2020
CB 1318 PC - Irizar Scania i6s 2020
CB 1323 PC - Irizar Scania i6s 2020
CB 1345 PC - Irizar Scania i6s 2020
CB 3920 TM - Irizar Scania i6s 2022
CB 3923 TM - Irizar Scania i6s 2022
The Grand Tour

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 322
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Биомет
« Reply #132 on: 02.07.2023, 20:40:12 »
Този Иризар го снимах вчера във Видин. Бивш на Биомет е, страта му регистрация е (СВ 2398 МВ) и е от тази година във въпросната фирма в Румъния.  :)

А от списъка горе може да се махне вече
Quote
CB 2523 MB - Irizar Scania i6s 2018
защото е продаден от февруари в Сопот при Интервали Карлово. Всъщност Интервали купиха през юни месец и една Скания Туринг на три моста от Румъния, продаваха я от Скания България, явно е партньорство и с румънския дилър.
Транспортът във Видин

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 322
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Биомет
« Reply #133 on: 02.07.2023, 20:44:11 »
Биомет отново са закупили нови автобуси,вчера видях един с ДК.номер СВ 3920 ТМ iRIZAR I6S Вероятно в скоро време ще връщат тия от 2018г.Нали открай време така правят като вземат нови 6 или 7 автобуса връщат по-предишните на лизинговата компания.
Между другото в полсия сайт забелязах,че един от тези от 2018г.е спрян или е върнат или пък нещо е станало с него,защото е отбелязан като премахнат от 2021г.Автобусът е СВ 2517 МВ, някой знае ли нещо по въпроса?
Въпросният СВ 2517 МВ е продаден на Дивал Травел през 2021-ва година. Новият му ДК. номер е СВ 9690 СТ  :)
Транспортът във Видин