Author Topic: Електроминибусни довозващи линии  (Read 7887 times)

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1496
  • Експресивен експрес
    • View Profile
Васил Стефанов има потенциал за подобряване на състоянието , нали е част от бъдещата Южна тангента.
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7400
    • View Profile
Дори в момента може да мине бусче, което да свърже Манастирски ливади с обособените и сравнително бързи ТМ 7 и 27 въпреки, че около 300 m участък е проблемен за по-големи автобуси. :rolleyes:

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15647
    • View Profile
    • Email
Самата Луи Айер не е за големи автобуси, въпреки че отдавна се движат такива. Преди А65 от дъжд на вятър не се усещаше, но сега с А/Е74 непрекъснато се образуват мини-тапи заради невъзможно разминаване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14596
    • View Profile
    • Email
Според мен най- справедливо ще е малките електрически автобусчета да ги подарят на общини с отдалечени села където няма никакъв транспорт. И без това са с европейски пари и без това София взе много пари на фона на много по нуждаещи се. Така би било най справедливо и такива места да живнат, и таман ще возят по 10 човека. И без това тука няма за какво чак толкова да се използват нито има кой да ги кара.

Значи заради шепа мързеливци в Младост 2 две от най-натоварените автобусни линии въртят финтифлюшки, а хората в Манастирски ливади трябва да се разхождат по някой и друг километър докато стигнат до обществен транспорт ? Стига няколко човека сте писали едни и същи глупости постоянно как щели да ги пуснат по 204 или 111. Купени са и ще работят в кварталите, където нормални автобуси не могат да минават!  :angry:
Така де ама заради този завой в Младост 2 нито са променяли разписания, нито са ангажирали още водачи. Още повече че това си е маршрута и спирката там от 40 години. Даже оттам на моменти е по бързо заради по малкото трафик.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7400
    • View Profile
Все пак се губят поне 2-3 минути за обикаляне през Младост 2, дори трафикът да е по-малко пак се чака на двете кръстовища на старото и новото трасе и не е по-бързо. Спокойно може 76 и 111 да спират на спирката на 109 и 110 на новото трасе на около 200 m от сегашната спирка блок 202.  :rolleyes:
« Last Edit: 14.02.2023, 18:30:00 by V.Peichev »

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 677
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Васил Стефанов има потенциал за подобряване на състоянието , нали е част от бъдещата Южна тангента.
По Васил Стефанов е предвидено да минава градски траснопрт, при бъдещия Кауфланд има джобове за автобусна спирка. Улицата ще стане 2 ленти в посока, за сега е наполовина готов, частните инвеститори разширяват улицата в момента. И сега може да пунат транспорт там (късите екелктрици на повикване май ще минават от там), но само между надлеза на България и малката Костенски Водопад, след това е само чакъл до колелото на 65/74.

Самата Луи Айер не е за големи автобуси, въпреки че отдавна се движат такива. Преди А65 от дъжд на вятър не се усещаше, но сега с А/Е74 непрекъснато се образуват мини-тапи заради невъзможно разминаване.
Когато пуснаха 65 до Зоопарка беше 3 коли на 13-14 минути в пик, извън пик през 20-22 мин. И все пак вършеше добра работа. В момента 74 е на близък интервал - 10 мин. в пик и 15-17 извън пик.
Относно тапите по Луи Айер, гледал съм как два Хайгера по 74 се размиваха поне 5 минути с 300 зора и маневри. Съвсем не е за редовен транспорт тази улица, то даже тротоари липсват там.

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1496
  • Експресивен експрес
    • View Profile
Васил Стефанов като временно решение може би? Ако идеята за дубльор на Каблешков стане реалност, булеварда ще се слее с Българска легия на запад и чак до Горубляне на изток. Докато стане, по-точно, ако стане, може да се използва и за довозващи линии. Някое друго десетилетие
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 677
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Надали тази идея някога ще се реализира. Най-много да направят Васил Стефанов между подлеза на България до Луи Айер, което също няма да стане скоро.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 924
    • View Profile
В раздела за снимки на електробуси видях, че е сниман един кроасан на столична община за линиите на повикване. Някой знае ли дали вече е започнало обслужването по тях и какви са впечатленията от тези бусчета ако вече работят?

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2199
    • View Profile
В раздела за снимки на електробуси видях, че е сниман един кроасан на столична община за линиите на повикване. Някой знае ли дали вече е започнало обслужването по тях и какви са впечатленията от тези бусчета ако вече работят?

Още не, срокът за Д1 е не по-късно от 31.03