Васил Стефанов има потенциал за подобряване на състоянието , нали е част от бъдещата Южна тангента.
По Васил Стефанов е предвидено да минава градски траснопрт, при бъдещия Кауфланд има джобове за автобусна спирка. Улицата ще стане 2 ленти в посока, за сега е наполовина готов, частните инвеститори разширяват улицата в момента. И сега може да пунат транспорт там (късите екелктрици на повикване май ще минават от там), но само между надлеза на България и малката Костенски Водопад, след това е само чакъл до колелото на 65/74.
Самата Луи Айер не е за големи автобуси, въпреки че отдавна се движат такива. Преди А65 от дъжд на вятър не се усещаше, но сега с А/Е74 непрекъснато се образуват мини-тапи заради невъзможно разминаване.
Когато пуснаха 65 до Зоопарка беше 3 коли на 13-14 минути в пик, извън пик през 20-22 мин. И все пак вършеше добра работа. В момента 74 е на близък интервал - 10 мин. в пик и 15-17 извън пик.
Относно тапите по Луи Айер, гледал съм как два Хайгера по 74 се размиваха поне 5 минути с 300 зора и маневри. Съвсем не е за редовен транспорт тази улица, то даже тротоари липсват там.