Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kristian40t097

Pages: [1] 2 3 ... 51
1
Ами бабите със сигурност не могат, но аз като човек работещ в Метро, което също продава в доста големи обеми, мога да кажа че специално с плод-зеленчука се работи на регионален принцип, и като изключим зимния период, се зарежда всеки магазин от местни за региона производители. С яйцата положението е подобно, винаги се зареждат български, единствено при много стресови ситуации като салмонелата в два от най-големите производители в България преди два месеца, се наложи да се вкарат полски. След два месеца отново всичко беше нормално в производството, цените паднаха отново и си имахме достатъчно яйца от български производители.

2
Ами така ще бъде специално с полицията, и то, не защото някой си ще е човек на някого, ами просто защото, когато си свършат работата и задържат гаменчетата, ще им вдигнат едно дело че са ги пребили, че са им нарушили правата, или пък че са ги набедили за нещо, което не са свършили(мисля че ме разбрахте какво имам предвид) и после ще се мъкнат с години по дела, за нещо което не са направили и няма знаят дали ще имат с какво да си хранят децата, защото са си свършили работата. И не, не говоря хипотетично, това е истинска история, чийто край дойде съвсем скоро, заради калпавото ни правосъдие, което не признава всички записи от камери.

3
Не се ли говореше нещо съвсем скоро, че щели да слагат ограничителни колчета, за да не влизат коли на релсите? Това би било изключително добро решение, както и за Черни връх на кръстовището при Кошарите.

4
Мога да потвърдя че днес се работеше, въпреки че валеше обилно. Дано действат с по-добри темпове от нашите.

5
Темата е с малко неточно заглавие. Нека поне да ограничим дискусията в големите/областни градове, тъй като не можем да сравняваме ябълки с круши.
Аз лично смятам Пазарджик за най-отвратителните областни градове в България. Пълно е с цигани, масово не говорят български дори. Тотална мръсотия навсякъде, пълна неразбория и разрушена инфраструктура.

6
В посочения участък, те реално са една линия. Единственото на което би могло да се дължи, е това че вероятно има хора, които се качват по Мария Луиза директно на него, вместо да се прекачват метро+7/27.

7
Колеги, извинявам се за грубия ми тон, но тази тема и като цяло темите обсъждани в нея са нещо много хубаво, но не смятам че е адекватно през ден някой да рисува едни маршрути по картата, които са безкрайно необмислени и просто ей така се пускат, за да си създаваме приказка. Аз ако реша, мога да създам една група за обслужването на село Х и да поискам да ми докарат метрото пред вратата, ама няма да стане.
Та в заключение, ще съм благодарен ако съм прав, модераторите да влезнат в своята роля. Благодаря предварително!

8
Ами, вятър. Не могат явно да съберат достатъчно соло автобуси за 604 и витошките линии.
Всъщност, ползвах услугите на 14ката, края на октомври и началото на декември.
И по-специално курсовете в 13:01 и 13:48 Гара Искър - Авт. Изток
И двата пъти, ми се паднаха БМЦ-та, като и двата пъти, идваха на гара Искър последна/първа спирка прилично населени, на спирка: Искърско Шосе - рейса разтовари всичо що бе пристигнало в него до Гара Искър и натовари поне още толкова, говоря за почти тъпкан рейс. Така си се запази поне до Казичене, където ми бе и крайната дестинация, по-натам, и особенно след Кривина към Авт. Изток едва ли се е движил с повече от 10-15 човека.
Затова на тия интервали, не е зле делник да има по 1 - 2 съчленени. Но мое мнение, е да намалят интервала поне на 35мин. и да си пускат солови, да не хабят съчленеите че са ни кът.
В пикови часове е доста натоварен и след Кривина посока автостанция Изток, защото много хора работят или в индустриалната зона на Казичене, или във фирмите около Ботевградско

9
Идеи / Re: в.з. Ярема
« on: 06.10.2022, 08:28:13 »
  (имаше някакво микробусче от Самоков до Ярлово, което продължаваше до Брезите за връзка с 69, три пъти дневно, не знам дали още го има).
В момента е от петък до понеделник включително, 2 пъти на ден - сутрин и вечер, с маршрут Ярлово - Брезите.

10
3015 - 14
По наряд е 2-ра кола
Не знам по какъв наряд е, ама това май е първото появяване на електричка там
И по 8, и по 14 съм виждал на няколко пъти електрически. Вероятно резерва.

11
Това е ПОРЕДНАТА глупост покрай бежанците и войната в Украйна!! Вече започва да писва........ защо не бяхме толкова щедри към бежанците от Сирия?! Че те тези от Украйна са кой от кой с по-скъпа кола, защо аз да си плащам билет, а те не? Разбирам, че са избягали от дома си заради война, но не смятам, че трябва да се предлагат толкова привилегии докато половината население на София едвам свързва двата края!!

12
Това го знам, дори съм си дал данните да ме уведомят, ако започне някой от двата курса.

13
Здравейте, заинтересувах се от нещо отдавна мечтано от мен, работата в сферата на железопътния транспорт. Та въпроса ми е има ли някой, който може да ми даде информация относно работата на машинистите и ръководителите движение в метрото, заплати, условия на труд. А пък ако има и някой, който би могъл да сравни тези позиции в Метрополитен и БДЖ, още по-добре. Благодаря много предварително!!

14
Здравейте, обмислям варианта да се запиша на курс за машинист и се двоумя между БДЖ и Метрополитен, има ли някой докоснал се до двете системи, който може да ми даде съвет?

15
Подменя се кривата на гара Искър пред "Българска кожухарска индустрия"

16
Много се извинявам, но в никакъв случай не можем да наречем първата доставка МАН-ове, нови.... Не знам на колко километра са, но в никакъв случай вече не са като да им кажем нови.

17
1907 току що мина с аварийната по Гоце Делчев посока Земляне.

18
„Ha cъopъжeниeтo нe e пpaвeн ĸaпитaлeн peмoнт близo oт 50 гoдини и тexничecĸoтo мy cъcтoяниe нe oтгoвapяшe нa изиcĸвaниятa“, ĸoмeнтиpa тpaнcпopтният миниcтъp Гeopги Toдopoв пpи инcпeĸциятa изпълнeниeтo нa двaтa oбeĸтa.

„Πpи peмoнтa нa тyнeлa нaпълнo възcтaнoвиxмe и зaпaзиxмe poмбoиднaтa ĸoнтaĸтнa мpeжa, ĸoятo e инcтaлиpaнa caмo тyĸ в цялaтa жп мpeжa нa cтpaнaтa. Изпoлзвaли cмe бeзвинтoвo cĸpeплeниe нa жп линиитe, ĸoeтo пoзвoлявa пo-бъpзoтo им възcтaнoвявaнe, aĸo тoвa ce нaлoжи“, зaяви зaмecтниĸ-гeнepaлният диpeĸтop нa HK „Жeлeзoпътнa инфpacтpyĸтypa“ Биcep Mинчeв пo вpeмe нa инcпeĸциятa.

Cъглacнo пpoeĸтa e пoднoвeн изцялo 5 812 м жeлeзeн път c yĸpeпвaнe нa зeмнoтo плaтнo, изгpaдeни ca oтвoднитeлни cъopъжeния и e изпълнeнa чacтичнa xидpoизoлaция нa тyнeлнaтa ĸoнcтpyĸция. Извъpшeнa e цялocтнa пoдмянa нa eлeмeнтитe нa ĸoнтaĸтнaтa мpeжa в yчacтъĸa, изгpaдeнo e ocвeтлeниe нa тyнeлa, ĸaĸтo и видeoнaблюдeниe нa двaтa пopтaлa.

Kъм мoмeнтa ce oчaĸвa нaзнaчaвaнeтo нa ĸoмиcия зa пoдпиcвaнeтo нa Koнcтaтивeн aĸт зa ycтaнoвявaнe гoднocттa зa пpиeмaнe нa cтpoeжa. Cтoйнocттa нa дoгoвopa e мaлĸo нaд 29 млн. лв. c ДДC.

https://www.economic.bg/bg/a/view/zavyrshi-modernizacijata-na-koznica-i-jp-gara-koprivshtica?fbclid=IwAR1DNv6p_Svc3THLU0JMXethHSYipN2jdI0t1hjzKXNxgt1rhab6-ZkxD7E

Та в този ред на мисли имам един въпрос, какво представлява тази ромбоидна контактна мрежа?

19
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 10.07.2021, 23:53:10 »
Германска компания ще произвежда електромобили в България
Заводът ще бъде край Ловеч, очаква се от него да излизат 30 хиляди коли годишно
Министърът на икономиката Кирил Петков и германскиq производител на електромобили еGo подписаха меморандум за производство у нас, с което сделката стана факт.
Основното производство ще е в Ловеч, а инвестицията е за 140 млн. евро.
Над 1000 работни места ще бъдат разкрити. Много от частите и компонентите ще се произвеждат също в България, поясни Петков. Алуминиевата конструкция и кабелите ще се произвеждат от заводи, които са на българска територия.
"Имаме нужда от висока добавена стойност, експортно ориентирана компания и да расте, докато България да стане хъб на електромобилите", допълни той.
 „Не мога да обясня колко съм развълнуван, благодаря на министър Петков за лидерството, визията и доверието не само в нашата компания, но и в германската технология. Ще дадем възможност на хората да шофират достъпни, чисти и екологични автомобили“, заяви директорът на компанията.
Проектът ще бъде осъществен в рамките на 2 години. Очаква се над 30 000 коли годишно да излизат от завода.
„Вярвам, че няма нищо случайно в датите. Точно на тази дата преди 9 години беше създаден автомобилният клъстър в България. Горди сме от постигнатите за тези години”, каза Любомир Станиславов - изпълнителен директор на българския клон.
В България ще се произвеждат 3 модификации. Една от тях е с иновативен интериор, по-големи батерии и повече мощност. Автомобилът е кросверсия, с по-висока проходимост. Заводът ще заработи във втората половина на 2023 година, планът ни е амбициозен и предвижда фабриката да бъде построена за кратък период от време.
Източник: DarikNews
https://dariknews.bg/novini/bylgariia/oficialno-germanska-kompaniia-shte-proizvezhda-elektromobili-v-bylgariia-2276695

20
2003 теглеше 2319 по бул. България посока центъра.

Pages: [1] 2 3 ... 51