Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - kristian40t097

Pages: [1]
1
Разни / Топло
« on: 04.01.2017, 00:18:03 »
От южната дъга на Околовръстното или Северната тангента е достатъпно да се види смога.

2
4 е с прекалено голям интервал за обслужване на Кокаляне, а и не се движи до късно вечер.

3
Аз съм пушач, но въпреки това цигарения дим не ми е приятен. Според мен ако има обособена кабина няма никакъв проблем, ако на водача му се пуши да го прави. Като под напълно обособена кабина имам предвид или трамвайна такава или на БМЦ например, а не тези на О345 или Конекто, защото те не са напълно затворени.

5
Създавам темата, защото не смятам страната за такава от Третия свят и не намерих тема, с която бих я свързал.
Качвам снимки от 4те града "пакет" Тел Авив, Яфо, Холон и Бат Ям, които ги дели само по една улица и са с обща транспортна схема. Градовете се облужват 100% от автобуси, аз видях само МАН-ове, има и няколко не толкова натоварени линии, които се обслужват с микробуси. Абсолютно всички са с електронни табели, чисти и определено бързи!!!!!! Разстоянието, например на линия 305 техните автобуси биха минали за не повече от 30 минути. Билети се купуват от шофьора, а цената на еднократно пътуване е 7 шекела, което е около 3,15 лева при средна работна заплата от около 10 000 шекела. Транспортната схема се състои от 2 групи от линии. Синя, която са вътрешно-градските линии (за 4те града, които изброих) и зелена, в която са линиите излизащи извън тези градове и там вече цените на билетите са по разстояние. По линия 1, на която съм пуснал снимка се пътува само с карта и тя обикаля и 4те града и се води бърза линия. Интересното е, че спирки има през 100тина метра, но не спират всички линии, ами спират по 1-2 от 10 минаващи през тази спирка. Интервалите са наистина смешни от порядъка на 4 за натоварени и 10 за не натоварени линии в пик и 6-8\15-16 минути извън пик, а в автобусите рядко има свободни места за сядане и почти винаги има правостоящи в централните участъци на маршрутите. Автомобилния трафик е нищожен, но и населението не е много голямо, постоянното население на 4те града е около 750 до 780 000 души.

6
това не е адекватен транспорт, а селска линия.

Ааа, не така , по доста от селските линии отдавна се движат нови и стари Конекта в доста добро състояние. В някои градове като Бургас и Варна по някои селски линии се случва дори и чисто нови климатизирани Солариси.
И аз искам да попитам с какво са по-малко хората в селата около София, че да не пътуват с по-нови и уютни автобуси от тези в града??

7
Изтрити теми / ТМ 20\22\23
« on: 27.05.2014, 16:03:11 »
Предлагам тук да обсъждаме подвижния състав, релсовия път, депото, маршрутите и схемата за развитие на линиите с нормално междурелсие в София :))

Pages: [1]