Щом 111 се ползва в Младост, значи има смисъл, въпреки, че дублира донякъде метрото. Все пак автобусът има и повече спирки. Аз по-скоро смятам, че трябва да се модифицира в 2-3 допълващи се линии, вместо една мега дълга линия. Сега с новата система прекачването не е проблем, стига разписанията да са добре синхронизирани.
За 213, 305 и 413 мисля, че съм казвал, че е излишно и трите да ходят до гарата. По-добре да има една линия, комбинирана между 213 и 305, която да е на по-чест интервал, вместо две разредени линии. За 413 също смятам, че трябва да са две линии. Редовна линия Студентски град - Централна гара със сигурност е необходима. Никой няма да тръгне да се таралянка от Младост-4 до Централна гара с автобус, освен ако няма много свободно време.