Author Topic: Пътникопоток  (Read 232511 times)

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 340
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1120 on: 04.10.2023, 21:41:19 »
805 много бързо са я научили и в 19:45 си беше пълен карсанът от МС Витоша към Малинова долина и Студентски град. Нямам наблюдения за 802 803 804, но 801 и 805 ще се окажат успешни. 801 в час пик от Красно село до Знаме на мира си е почти винаги пълен
+ че е най-редовната от всички 8хх

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1121 on: 04.10.2023, 23:24:05 »
Което не е изненадващо, предвид че такава връзка досега просто е нямало. Ще видим 288 доколко ще помогне, но тоя 805 с тия минибусчета въобще не е начин за справяне с проблема. Ситуацията е като със 73 - връзки, които всички отдавна знаят, че ги няма и че трябват.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16006
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1122 on: 19.12.2023, 22:05:39 »
Избърсвам прахта от темата със снимка, която не се нуждае от коментар - минибус Хайгер по 82 преминава през кръстовището на „Проф. Александър Станишев“ и „Панчо Владигеров“ в посока метростанция „Сливница“ и Централна гара около 7 часа тази сутрин:

2818-82 19.12.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4347
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1123 on: 20.12.2023, 11:32:53 »
Единствената линия, за която си мисля,че могат да се използват тези бусчета е 107 и то в комбинация с две други условия. Едното е довозващата 804 да се удължи от Сред село до колелото в Княжево за по-добра връзка с трамвайна линия 5 и 11 и другото след завършване на реконструкцията на улица Народен герой 107 да минава по нея и да не се бута в задръстването на Овча купел! Преди време я пробваха с Карсани, но те са съвсем малки и не смогват на пътникопотока. :rolleyes:

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 970
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1124 on: 20.12.2023, 21:52:55 »
И въпросът е , кога ще приключи това издевателство? Знаете ли , че още са по лятно разписание (две коли по-малко) .Ако това е начина да се покаже , че уж няма пътници да се пусне трамвай през Модерното , защото от втория ден от пускането им се получи рязък и жесток отлив на пътници , то тоя начин е много тъп. Единственото хубаво тук е ,че с това претоварване и юрене по дупките ще здадат багажа много бързо , иначе няма отърваване от тея ненужни боклуци.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1104
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Пътникопоток
« Reply #1125 on: 24.12.2023, 18:10:23 »
Принципно стават за 101 - там повече от 7-8 човека аз лично никога не съм виждал.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4534
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1126 on: 24.12.2023, 20:17:37 »
101 в час пик е пълен дори и с нормален автобус. 100 и 101 също са линии, пропищели от тези рейсове. Дори и на 23 не са ОК. Идеални са само за 12, 28, 75, 103, 384, 505.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1127 on: 24.12.2023, 21:03:23 »
За 100 и 101 са напълно подходящи извън пик - часовете 10-16 и след 20 както и празник и предпразник. По първата линия може да се пусне допълнителен бус в пик, по 100 като целодневни коли заедно с 2-3 стандартни единични автобуси разпокъсани пикови.  :rolleyes:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6347
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1128 on: 25.12.2023, 18:39:25 »
Аз тия ПАЗ-чета бих ги продал втора употреба по Сандански, Петрич, Банско, Стамболийски и други такива малки градчета, за да могат там да организират някакъв редовен транспорт. Същото се отнася и за Кроасаните. Просто за София такива малки рейсчета не стават и това е!
По рейс и по жена не се тича!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14221
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1129 on: 25.12.2023, 20:00:00 »
Няма как да ги продадат, с евросредства са купени. Могат да се ползват за нощните линии, както и за квартали, където не може да мине 12-метров автобус.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3971
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1130 on: 23.02.2024, 01:18:59 »
Има недостиг на дълги автобуси за много от линиите на обществения транспорт.
Прекалено голям е интервалът на линия 108 и в пикови часове, делник, късите автобуси са претъпкани. Това не е нормална транспортна услуга. Трябва да се намали интервалът на тази линия с добавяне на две разпокъсани коли, само във върхово натоварени сутрешни и вечерни часове. За кв. Надежда трамвай 6 е достатъчен и плановете там да се движи (временно) тм линия 11 не са правилни. Прекалено дългите като километри маршрути амортизират превозните средства и редовността се компрометира в други участъци от маршрута на линия 11. Диспечерите не въртят закъснели превозни средства преди края на маршрута във върхови на пътникопоток часове. Предлагам трамвайна линия 11 до метростанция Хан Кубрат; линия 12 - до София Север, след спиране движението по Илиянско шосе.
Един съфорумец променя смисъла на написаното от много потребители с неверни коментари. Скоро той ще се разпише и под този!
------------------------

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1131 on: 23.02.2024, 10:54:23 »
По-скоро трябва да се сгъсти сериозно 83 - обслужва няколко района на София, 108 е спомагателна линия и се претоварва заради неговото разреждане. 108 винаги е бил на 15-20 минути делник дори при 83 на 7-8. :rolleyes:
« Last Edit: 23.02.2024, 10:56:00 by V.Peichev »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16006
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1132 on: 23.02.2024, 11:33:58 »
Маршрутът на 108 в „Люлин“ е рентабилен и би бил изключително оборотен ако му се даде линия с нормални интервали само че на „Орион“ в 108 никога не съм виждал повече от петима пътници, което е абсурдно. В „Надежда“ и „Свобода“ „Ген. Никола Жеков“ 108 е много нередовен, за да се разчита на него за превоз до „Бели Дунав“ за връзка с метрото, обратната връзка до метро на юг я имат с ТМ 6, съществена част от маршрута му се обслужва и от 83 и въобще проблемите са много. Моето предложение за 108 е да се пусне до „Лъвов мост“ през бившата 202-ра и „Сточна гара“ и да запази целия си сегашен маршрут до „Рожен“ и „Илиянско шосе“. Причината основно е големият комплекс, който се строи на мястото на железопътния завод, който трудно би могъл да разчита на нередовна и завлачена линия като 309, 79 отвежда по-далеч от центъра, а и е доста натоварена, така че би било добре да ѝ се пусне помощ, така че да се разтовари в определена степен. По бившаата 202-ра има и много търговски обекти, да не говорим за задръстванията, там трябва да има нормална линия непременно, а никога не е имало, даже си мисля ако 108 минава вътрешноквартално по улица „Република“, за да спира на метростанция „Хан Кубрат“, този ход би имал много потенциал и би дал повод да се търси подобряване на 85.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1133 on: 23.02.2024, 11:44:56 »
В Надежда основният проблем е разреждането на 83 - преди време беше на 7-8 минути в пик. :rolleyes:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14221
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1134 on: 23.02.2024, 12:42:03 »
Наблюденията ми са, че 108 се ползва активно от работници от фирмите по Илиенско шосе и в Надежда, не мисля, че тази промяна е удачна. По-скоро си мисля, че няма нужда да обикаля индустриалната зона на Захарна фабрика, а може направо да върви по Адам Мицкевич. 82 изглежда достатъчен там, стига да не е с тия смешни електробусчета. Иначе не отричам, че е нужна линия, която да свързва жк. Надежда, МС Хан Кубрат и обектите по ул. История Славянобългарска, но по-добре това да е отделна линия. Даже ако е достатъчно редовна, би могло 309 да се съкрати до Сточна гара, тъй като натоварването му в този участък е слабо. А този комплекс зад гарата ще има и топла връзка до всички линии чрез подлеза, който предстои да се свърже с Централна гара.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1135 on: 23.02.2024, 12:49:33 »
Подобна промяна изисква сгъстяване на 83, но то така или иначе е необходимо.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8033
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1136 on: 23.02.2024, 12:57:21 »
За кв. Надежда трамвай 6 е достатъчен и плановете там да се движи (временно) тм линия 11 не са правилни. Прекалено дългите като километри маршрути амортизират превозните средства и редовността се компрометира в други участъци от маршрута на линия 11. Диспечерите не въртят закъснели превозни средства преди края на маршрута във върхови на пътникопоток часове. Предлагам трамвайна линия 11 до метростанция Хан Кубрат; линия 12 - до София Север, след спиране движението по Илиянско шосе.


Две линии на Хан Кубрат трудно ще се съберат, 11 ще пречи на 7, а тя е с по-висок приоритет

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9420
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #1137 on: 23.02.2024, 13:27:01 »
ТМ 7 е на 8 минути делник освен часовете 12-16, когато е на 10-11, 11 е на 10 минути целодневно. Обръщалото на Хан Кубрат е единично и не позволява разминаване при почивка на водач. ТМ 11 до Хан Кубрат ще може да се вмести в двупосочен курс около 85-90 минути с почивките на водачите, но остава прекалено дълга линия за единствена почивка в Княжево а и ще пречи на ТМ 5.  :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16006
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1138 on: 23.02.2024, 13:31:03 »
Наблюденията ми са, че 108 се ползва активно от работници от фирмите по Илиенско шосе и в Надежда, не мисля, че тази промяна е удачна. По-скоро си мисля, че няма нужда да обикаля индустриалната зона на Захарна фабрика, а може направо да върви по Адам Мицкевич. 82 изглежда достатъчен там, стига да не е с тия смешни електробусчета. Иначе не отричам, че е нужна линия, която да свързва жк. Надежда, МС Хан Кубрат и обектите по ул. История Славянобългарска, но по-добре това да е отделна линия. Даже ако е достатъчно редовна, би могло 309 да се съкрати до Сточна гара, тъй като натоварването му в този участък е слабо. А този комплекс зад гарата ще има и топла връзка до всички линии чрез подлеза, който предстои да се свърже с Централна гара.
За „Захарна фабрика“ да, но и да се направят нормални разписания, да се пусне експериментален период и да се види колко е оборотна и колко не. Ясно е че на изхода на „Люлин“ ще остане слаба линия, но прави връзки с метрото, с ТБ 6 и 7, с 82, с 310 още от първата си спирка, с 309, няма как 108 да е в полуса изток-запад, ще си остане север-юг, но ако „Надежда“ могат активно да се ползват от нея, също както и „Люлин“ ако краищата ѝ са силни то има причина да се приведе към по-добри интервали на движение. На тази спирка винаги е празно, винаги. Защо е празно, защото се чака много и хората биха предпочели да отидат пеш до метрото, което там не е съвсем близо. Ако има редовна линия там веднага ще дойдат и повече пътници.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8033
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #1139 on: 23.02.2024, 16:00:23 »
На тази спирка винаги е празно.

Точно там не се ли планира бъдеща метростанция? Ако няма пътници за един автобус какво остава за метро?