Маршрутът на 108 в „Люлин“ е рентабилен и би бил изключително оборотен ако му се даде линия с нормални интервали само че на „Орион“ в 108 никога не съм виждал повече от петима пътници, което е абсурдно. В „Надежда“ и „Свобода“ „Ген. Никола Жеков“ 108 е много нередовен, за да се разчита на него за превоз до „Бели Дунав“ за връзка с метрото, обратната връзка до метро на юг я имат с ТМ 6, съществена част от маршрута му се обслужва и от 83 и въобще проблемите са много. Моето предложение за 108 е да се пусне до „Лъвов мост“ през бившата 202-ра и „Сточна гара“ и да запази целия си сегашен маршрут до „Рожен“ и „Илиянско шосе“. Причината основно е големият комплекс, който се строи на мястото на железопътния завод, който трудно би могъл да разчита на нередовна и завлачена линия като 309, 79 отвежда по-далеч от центъра, а и е доста натоварена, така че би било добре да ѝ се пусне помощ, така че да се разтовари в определена степен. По бившаата 202-ра има и много търговски обекти, да не говорим за задръстванията, там трябва да има нормална линия непременно, а никога не е имало, даже си мисля ако 108 минава вътрешноквартално по улица „Република“, за да спира на метростанция „Хан Кубрат“, този ход би имал много потенциал и би дал повод да се търси подобряване на 85.