Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 742262 times)

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1119
  • пендел
    • View Profile
3100 се ремонтира в сервиза на МАН, нали?
Още ли се ремонтира, някой има ли информация?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15934
  • Думите се забравят, въздействието никога
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Предвид колко сериозни бяха щетите не мисля, че ще се върне преди минимум година след инцидента.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Ако се работи по него едва ли повече от две седмици са нужни.
2690 също беше катастрофирал лошо, дори беше с изметната каросерия, пък не отне година.
« Last Edit: 12.08.2021, 22:34:00 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4271
    • View Profile
Нещо положително за водачите на полските манове:
Quote
„ДОСТАВКА НА ЗАЩИТНИ ПРЕГРАДИ ЗА КАБИНИТЕ НА ВОДАЧИТЕ НА 126 БРОЯ СЪЧЛЕНЕНИ АТОБУСИ MAN LIONS CITY G”
Кратко описание / документация :
Предмет на настоящата обществена поръчка е доставката на защитни прегради (комплект) за кабините на водачите на 126 (сто двадесет и шест) броя съчленени атобуси MAN Lions City G.
Със Заповед СОА21-РД09-634/28.04.2021 г. на кмета на СТОЛИЧНА ОБЩИНА считано 29.04.2021 г. е възобновена продажбата на превозни документи от водачите на наземния градски транспорт. Същевременно, епидемията от COVID-19, който се предава по въздушно-капков път, излага на пряк риск водачите, управляващи автобуси, които не са оборудвани с преградни конструкции (врати), така че физически да ги отделят от пътническия салон. Поставянето на преграда, цели редуцирането на възможността водачите на автобуси да бъдат изложени на пряк контакт с пътниите в автобуса, като наред с това се постигне и увеличаването на сигурността на водачите, с цел избягване на други инциденти, в това число – препятстване на нападения и т.н.
Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка са подробно описани в Техническата спецификация (Приложение № 1), неразделна част от настоящата документация.
https://app.eop.bg/today/155740
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Според спецификацията ще изглежат така:
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 968
    • View Profile
    • Email
Значи " бош лаф ". :angry:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
Изглежда прилично според мен, а и навсякъде пише стъкло, а не глупостите за найлони, които бяха обявени преди това.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18336
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Вакуумни камври ли трябва да са или липсва серийно пепвлник и водачите ще трябва да си правят сами и затова е негодуванието!?

Едва ли ще е стъкло, ще тежи, има и други недостатъци. Веероятно ще е поликарбонат...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15745
    • View Profile
    • Email
С дисциплината на нашите пътници, такива кабини са си направо задължителни, опитът вече 7 години откакто са тук тези МАН-ове го доказва. 2-те години преградени с ленти си бяха чист късмет и бонус.

И да вземат да научат учениците в училище елементарни неща от малки, като например как се използва безопасно градски автобус и защо не трябва да ползваме автомобили за щяло и нещяло из града, вместо разни години кога какво е станало от Френската революция, ще им е много по-полезно.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Това изглежда доста нестабилно. Стъкло, което тежи изцяло върху пантите на сегашната врата-шкаф до водача. Това от вибрациите на пътя според мен лесно ще се отхлабва. Горе вместо магнитни елементи да бяха изискали панти със съответната товароносимост. Интересно ми е дали това дооборудване, точно с това техническо решение, е одобрено от производителя, във връзка с гарантиране безопасността на водачите и пътниците по време на движение.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11597
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Едва ли ще е стъкло, ще тежи, има и други недостатъци. Вероятно ще е поликарбонат...

"Защитните прегради трябва да са изработени от плоско прозрачно стъкло, закалено – секурит или триплекс с дебелина мин. 5 мм, изрязани по размер или шаблон, в комплект със съответните крепежни елемнти и конструкция против вибрации, съгласно приложената схема. "
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1648
  • 9060
    • View Profile
Ако пантите на новите и старите МАН са еднакви, не би трябвало да има проблем, понеже новите така или иначе носят и стъкло. А не ми се вярва да правят 2 вида панти.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3967
    • View Profile
Преди това ще се наложи да се направи ремонт на вратата на шофьорското място. Шофьорите са допускали сядане и седянка върху вратичката на познати/ смяна по време на движение (когато има сътресение и съответни физични сили в завои).
Да не забравяме смяна на защитна маска под трети мост. Сега ще платите последствията от повдигнатите пешеходни пътеки.
« Last Edit: 19.09.2021, 01:46:16 by tm0 »
------------------------

Offline Transporter

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
Преди това ще се наложи да се направи ремонт на вратата на шофьорското място. Шофьорите са допускали сядане и седянка върху вратичката на познати/ смяна по време на движение (когато има сътресение и съответни физични сили в завои).
Да не забравяме смяна на защитна маска под трети мост. Сега ще платите последствията от повдигнатите пешеходни пътеки.
Ами ремонта на тази врата да си го платят шофьорите които са допуснали сядане върху нея

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3967
    • View Profile
Автобус 3141 одран и с липсващи парчета метал от страната на вратите (не от сега).
------------------------

Offline kakato10

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
В предната част на 3144 се усеща някакво потреперване на къси равни интервали след като вдигне 25-30 км/ч. Усещаше се през цялото време по бул. България.

Offline Transporter

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
1158 по 102 с неработещи ел. табла

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3967
    • View Profile
Автобус 1183 с повреда в окачването на 3-та ос отляво. Пореден ремонт на ново превозно средство, в следствие на повдигнатите пешеҳодни пътеки.
------------------------

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Много се извинявам, но в никакъв случай не можем да наречем първата доставка МАН-ове, нови.... Не знам на колко километра са, но в никакъв случай вече не са като да им кажем нови.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Transporter

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
Много се извинявам, но в никакъв случай не можем да наречем първата доставка МАН-ове, нови.... Не знам на колко километра са, но в никакъв случай вече не са като да им кажем нови.
Така си е те са седемгодишни