Author Topic: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)  (Read 100902 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10286
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #220 on: 15.09.2017, 17:55:11 »
По принцип да, но след номерът, който извъртяха Тедомите се оказа че автобуси в излишък няма. Иначе ще бъде наистина трагично (или комично) белите МАНове, които бяха заменени от Тедоми, да се завърнат на 9.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #221 on: 15.09.2017, 18:14:21 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2185
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #222 on: 15.09.2017, 18:19:15 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.
Ми щом в момента половината коли на 404 са 345г - направи си изводите колко са важни

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3541
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #223 on: 15.09.2017, 19:59:29 »
Началото :)


Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13244
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #224 on: 15.09.2017, 20:12:03 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.
Ми щом в момента половината коли на 404 са 345г - направи си изводите колко са важни
404 си е за съчленени, според мен.
Ще е яко да ги пуснат по 84 и 384  :)
  Дали пък няма да прехвърлят някои линии от Земляне в Дружба и Малашевци? Все пак трябва да строят метродепото там.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10286
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #225 on: 15.09.2017, 20:17:07 »
Щом досега не отесня, значи няма. Тамън няма да събират ненужни бракми, като с Чавдарките, а ще ги пращат по направление своевременно.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #226 on: 15.09.2017, 20:37:52 »
Quote
Дали пък няма да прехвърлят някои линии от Земляне в Дружба и Малашевци? Все пак трябва да строят метродепото там.
В момента Земляне има най-много коли на линия  :D , някъде 160-165

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14565
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #227 on: 15.09.2017, 21:46:15 »
Очевидно логично беше МАНовете да отидат в Земляне, където да заменят най-грохналите автобуси в София по витошките и крайградските линии. Вместо това отиват в Дружба, където имаше излишък на автобуси, и където почти няма крайградски линии. За пореден път Столичен автотранспорт ни удивяват с извънземна логика.

А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.

Иначе определено от ВМС са много по-удобни. Седалките са по-удобни и на нормални отстояния, пътеката посредата е по-широка, вратите не зеят отвсякъде като при ВМС. Ако ще се движат някъде вместо ВМС твърдо подкрепям. Особено зимата, тези МАН-ове имт хубаво парно и няма да духа отвсякъде като в ВМС-тата.

Най-справедливо е да работят навсякъде. Както на 76 има нови МАН-ове, така нека пускат и такива за да е справедливо, за да може да има нископодови слиматизирани автобуси и на 404, и  на 88, и на 413.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4477
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #228 on: 15.09.2017, 23:58:02 »
А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.
Разбира се, че е сигурно. МАНовете са позанемарени, но все още не са минавали основен ремонт и след като се постегнат могат да се движат още няколко години. 302-ките са минавали основни ремонти и вече са с изтекъл ресурс, плюс това са с изключително висок под и са по-неекологични.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1859
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #229 on: 16.09.2017, 00:45:30 »
Мен ми се стори, че днес на Плиска видях такъв МАН. Имаше някаква реклама за 15ти септември с нарисуван знак стоп, но може и да ми се е сторило.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3541
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #230 on: 16.09.2017, 00:53:57 »
Quote
Транспорт за София




Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14565
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #231 on: 16.09.2017, 09:26:52 »
А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.
Разбира се, че е сигурно. МАНовете са позанемарени, но все още не са минавали основен ремонт и след като се постегнат могат да се движат още няколко години. 302-ките са минавали основни ремонти и вече са с изтекъл ресурс, плюс това са с изключително висок под и са по-неекологични.

Дано да е така. И аз мисля че ако ги стегнат малко ще станат. Всъщност един от тези е минавал ОР в Омуртаг не знам кой номер. Но имаше инцидент преди години, беше засечен от кола и беше паднал в Перловската река при стадиона, без пострадали. Иначе предпочитам такъв МАН или зелен Мерцедес пред ВМС.

Според статията е трябвало автопрка да се обнови до 2000-та година с 400 нови автобуса  :) а до ден днешен още има в движение О 305 Г, 19 години след статията  :D
« Last Edit: 16.09.2017, 09:40:07 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #232 on: 16.09.2017, 16:21:47 »
Поправете ме ако греша,но май беше 2909 падналия в реката.Управляващият го човечец си бил купил патронче ракийка на път за гаража....

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 985
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #233 on: 16.09.2017, 16:40:51 »
Поправете ме ако греша,но май беше 2909 падналия в реката.Управляващият го човечец си бил купил патронче ракийка на път за гаража....
2918 беше

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3844
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #234 on: 17.09.2017, 04:59:32 »
Има къси МАН с разпран под и зверски разбито окачване от повдигнатите пешеходни пътеки. Същото важи и за някои BMC, прехвърлени в Малашевци. Можеха да разконсервират Mercedes Benz O405.
------------------------

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #235 on: 17.09.2017, 09:23:50 »
Можеха да разконсервират Mercedes Benz O405.
Аз си го мислех същото, ако  в Дружба имат необходимост от къси, спокойно може да стегнат 0405.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4137
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #236 on: 23.09.2017, 22:53:57 »
В АП Дружба в момента са: 2901, 2904, 2916, 2917, 2918, 2920.
2915 вече си е в Малашевци, персонална е тези дни.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13543
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #237 on: 24.09.2017, 09:17:27 »
Е добре ще им дойде на „Дружба“ 2918, определено.  :help:

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 101 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 898
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #238 on: 24.09.2017, 09:58:14 »
Има къси МАН с разпран под и зверски разбито окачване от повдигнатите пешеходни пътеки. Същото важи и за някои BMC, прехвърлени в Малашевци.

Какви пешеходни пътеки... по районите, където движеха, самите пътища са в отвратително състояние. А иначе, ако минаваш през легнал полицай с 50-60 и си разбиеш окачването, то тогава не ти е виновен легналият полицай.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14565
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #239 on: 03.10.2017, 22:06:01 »
Днеска се возих на един такъв на 314.  Е не знам, ама пак ми се сториха по-зле от О 302-ките. Калниците на задния мост се разместват и пода се е разпорил, откъдето влиза прах и дим в салона, като е правен опит да се залепи с балатум отгоре. Определено са по-шумни и возят по-твърдо, при смяна на скоростите стържат повече. На големия баир при София парк бая се озори и замириса на изгоряло и пушеци отзад. Ако ще се пускат на 93, 66, и 63 май по-добре да си останат О 302-ките там.А пък и МАН-а има по-малко седящи места освен това. Нека технически по-запознатите да кажат кое е по-добре.

Обаче пък тези МАН-ове ми харесаха повече от ВМС-тата. Много по-удобни седалки, добре уплътнени врати и прозорци, повече място за правостоящи. Но за 314 стават, в задръстванията обаче с тия ръчни скорости ще е доста неудобно. Може късно вечер като няма много пътници да ги пускат и на 76, 305, 213 и др.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР