Author Topic: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)  (Read 109381 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10840
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #220 on: 15.09.2017, 17:55:11 »
По принцип да, но след номерът, който извъртяха Тедомите се оказа че автобуси в излишък няма. Иначе ще бъде наистина трагично (или комично) белите МАНове, които бяха заменени от Тедоми, да се завърнат на 9.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 962
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #221 on: 15.09.2017, 18:14:21 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2249
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #222 on: 15.09.2017, 18:19:15 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.
Ми щом в момента половината коли на 404 са 345г - направи си изводите колко са важни

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #223 on: 15.09.2017, 19:59:29 »
Началото :)


Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13660
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #224 on: 15.09.2017, 20:12:03 »
Е 7 автобуса с такава критична важност ли са били, че да си покриват линиите. Като теглим чертата, от Дружба няма линия, подходяща за МАН СЛ 232.
Ми щом в момента половината коли на 404 са 345г - направи си изводите колко са важни
404 си е за съчленени, според мен.
Ще е яко да ги пуснат по 84 и 384  :)
  Дали пък няма да прехвърлят някои линии от Земляне в Дружба и Малашевци? Все пак трябва да строят метродепото там.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10840
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #225 on: 15.09.2017, 20:17:07 »
Щом досега не отесня, значи няма. Тамън няма да събират ненужни бракми, като с Чавдарките, а ще ги пращат по направление своевременно.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 944
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #226 on: 15.09.2017, 20:37:52 »
Quote
Дали пък няма да прехвърлят някои линии от Земляне в Дружба и Малашевци? Все пак трябва да строят метродепото там.
В момента Земляне има най-много коли на линия  :D , някъде 160-165

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15034
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #227 on: 15.09.2017, 21:46:15 »
Очевидно логично беше МАНовете да отидат в Земляне, където да заменят най-грохналите автобуси в София по витошките и крайградските линии. Вместо това отиват в Дружба, където имаше излишък на автобуси, и където почти няма крайградски линии. За пореден път Столичен автотранспорт ни удивяват с извънземна логика.

А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.

Иначе определено от ВМС са много по-удобни. Седалките са по-удобни и на нормални отстояния, пътеката посредата е по-широка, вратите не зеят отвсякъде като при ВМС. Ако ще се движат някъде вместо ВМС твърдо подкрепям. Особено зимата, тези МАН-ове имт хубаво парно и няма да духа отвсякъде като в ВМС-тата.

Най-справедливо е да работят навсякъде. Както на 76 има нови МАН-ове, така нека пускат и такива за да е справедливо, за да може да има нископодови слиматизирани автобуси и на 404, и  на 88, и на 413.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4534
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #228 on: 15.09.2017, 23:58:02 »
А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.
Разбира се, че е сигурно. МАНовете са позанемарени, но все още не са минавали основен ремонт и след като се постегнат могат да се движат още няколко години. 302-ките са минавали основни ремонти и вече са с изтекъл ресурс, плюс това са с изключително висок под и са по-неекологични.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1924
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #229 on: 16.09.2017, 00:45:30 »
Мен ми се стори, че днес на Плиска видях такъв МАН. Имаше някаква реклама за 15ти септември с нарисуван знак стоп, но може и да ми се е сторило.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #230 on: 16.09.2017, 00:53:57 »
Quote
Транспорт за София




Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15034
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #231 on: 16.09.2017, 09:26:52 »
А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.
Разбира се, че е сигурно. МАНовете са позанемарени, но все още не са минавали основен ремонт и след като се постегнат могат да се движат още няколко години. 302-ките са минавали основни ремонти и вече са с изтекъл ресурс, плюс това са с изключително висок под и са по-неекологични.

Дано да е така. И аз мисля че ако ги стегнат малко ще станат. Всъщност един от тези е минавал ОР в Омуртаг не знам кой номер. Но имаше инцидент преди години, беше засечен от кола и беше паднал в Перловската река при стадиона, без пострадали. Иначе предпочитам такъв МАН или зелен Мерцедес пред ВМС.

Според статията е трябвало автопрка да се обнови до 2000-та година с 400 нови автобуса  :) а до ден днешен още има в движение О 305 Г, 19 години след статията  :D
« Last Edit: 16.09.2017, 09:40:07 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #232 on: 16.09.2017, 16:21:47 »
Поправете ме ако греша,но май беше 2909 падналия в реката.Управляващият го човечец си бил купил патронче ракийка на път за гаража....

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1191
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #233 on: 16.09.2017, 16:40:51 »
Поправете ме ако греша,но май беше 2909 падналия в реката.Управляващият го човечец си бил купил патронче ракийка на път за гаража....
2918 беше

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3902
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #234 on: 17.09.2017, 04:59:32 »
Има къси МАН с разпран под и зверски разбито окачване от повдигнатите пешеходни пътеки. Същото важи и за някои BMC, прехвърлени в Малашевци. Можеха да разконсервират Mercedes Benz O405.
------------------------

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #235 on: 17.09.2017, 09:23:50 »
Можеха да разконсервират Mercedes Benz O405.
Аз си го мислех същото, ако  в Дружба имат необходимост от къси, спокойно може да стегнат 0405.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4343
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #236 on: 23.09.2017, 22:53:57 »
В АП Дружба в момента са: 2901, 2904, 2916, 2917, 2918, 2920.
2915 вече си е в Малашевци, персонална е тези дни.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14717
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #237 on: 24.09.2017, 09:17:27 »
Е добре ще им дойде на „Дружба“ 2918, определено.  :help:
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 962
    • View Profile
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #238 on: 24.09.2017, 09:58:14 »
Има къси МАН с разпран под и зверски разбито окачване от повдигнатите пешеходни пътеки. Същото важи и за някои BMC, прехвърлени в Малашевци.

Какви пешеходни пътеки... по районите, където движеха, самите пътища са в отвратително състояние. А иначе, ако минаваш през легнал полицай с 50-60 и си разбиеш окачването, то тогава не ти е виновен легналият полицай.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15034
    • View Profile
    • Email
Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« Reply #239 on: 03.10.2017, 22:06:01 »
Днеска се возих на един такъв на 314.  Е не знам, ама пак ми се сториха по-зле от О 302-ките. Калниците на задния мост се разместват и пода се е разпорил, откъдето влиза прах и дим в салона, като е правен опит да се залепи с балатум отгоре. Определено са по-шумни и возят по-твърдо, при смяна на скоростите стържат повече. На големия баир при София парк бая се озори и замириса на изгоряло и пушеци отзад. Ако ще се пускат на 93, 66, и 63 май по-добре да си останат О 302-ките там.А пък и МАН-а има по-малко седящи места освен това. Нека технически по-запознатите да кажат кое е по-добре.

Обаче пък тези МАН-ове ми харесаха повече от ВМС-тата. Много по-удобни седалки, добре уплътнени врати и прозорци, повече място за правостоящи. Но за 314 стават, в задръстванията обаче с тия ръчни скорости ще е доста неудобно. Може късно вечер като няма много пътници да ги пускат и на 76, 305, 213 и др.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР