Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 666
1
Този възел трябва да се развърже с възстановяването на петицата.

2
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: Yesterday at 15:43:30 »
2152 е на линия вече.

3
Сутринта някъде между 9 и 10 часа 831 беше скъсал кардан на „Ботев“ и „Клокотница“, явно се беше случило при стартовото подаване на тяга след потеглянето от спирката. Не беше напълно скъсан, защото се прибра сам с 10-20 км./ч., но се виждаше какво се случва.

4
Това с остърганата маркировка между другото е ужасно. Местата, където маркировката е изстъргана се виждат повече от новата, а новата според мен не е достатъчно качествена и е по-тъмна, отколкото би трябвало да бъде. „Кауфланд“ винаги имат пари за скъпа релефна маркировка по паркингите си, Столична община не може да го направи за общото благо на места, където това е наистина необходимо от гледна точка на безопасността.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 07.08.2022, 19:43:36 »

6
Вчера минах по „Цар Борис III“ и пътьом заснех от мотора, виждат се някои детайли като поставянето на огради в разделителната ивица откъм платното.

7
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.08.2022, 23:10:16 »
Трудно е да се каже, че ме грабват с нещо особено, но със сигурност ги уважавам предвид състоянието, в което дойдоха и до не малка степен все още са, особено що се отнася до интериора им там не съм видял някъде нещо да е мръднало освен тук и там отделили се облегалки от болтовете за рамките на седалките и кошмарната хигиена през зимата, но иначе винаги са ми били изключително приятни за пътуване стига да не е някой от дежурно най-раздрънканите, но има и такива, които успяват да ме изненадат.

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 04.08.2022, 22:45:14 »
Аз предпочитам да си я спомням така, но за съжаление...:
9096-5 16.5.2019 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.08.2022, 22:42:05 »
Точно заради това казах, че не зависи от модела, а от поддръжката (ако си чел хуабво). А за ЧКД - попитай София 70 или vaz_2106 в какво състояние дойдоха в Банишора. Сега не са в перфектно, но не са и както бяха. Явно ти търсиш някаква конфронтация, която мен не ме касае. Никъде не съм казал, че българските, които ти толкова мразиш, са хубави. Просто казвам, че не са особено по-опасни от другите.
Я стига глупости, отдавна не се занимавам с тъпи драми, но каквото и да е не понасям генерализирани манипулативни внушения и селективни изказвания, никакви конфронтации, никакви пет лева, точно пък днес, когато трябваше да си легна снощи в 3 и да стана в 8, а имах и майстори вкъщи въобще не мога да вдяна за какво точно говориш, просто си изказах мнението. И все пак благодаря ти за уточнението, макар че не съм убеден дали трябва да го правя, след като ми отговаряш така. Извинявам се за офтопика.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.08.2022, 21:19:34 »
Досега за 8 години не съм забелязал подобно нещо, но щом ти имаш опит и познания - ок. И много интересно, ако се направи една статистика - дали има повече сериозни инциденти в последните 10 години с български, или с ЧКД или Песа. Само 2022 мога да припомня. Това, че българските не са сигурни напълно, не значи, че другите бараки, които имаме са много по-сигурни. Базелските дерайлират напоследък всяка седмица и то на обособени участъци. За губенето на всякакви спирачки на ЧКД може роман да се напише. Както и за дерайлирането на съставите по 22 извън съоражения. Не зависи сигурността от модела трамвай, а от поддръжката, която за българските поне е позната добре на сервизите.
Ще ме извиняваш, но как точно да повярвам на хора, които през година, две пишат нещо различно? Първо 2014 г. колко са лоши депо „Красна поляна“, в какво отвратително състояние ни оставиха ЧКД-тата, след това ние сме много добри и много разбираме, затова вече не губят електрическо спиране и нашите са по-добри от тези в „Красна поляна“, сега изведнъж все едно не е било, губят си ел. спиране, аварирали, дерейлирали, не знам още какво и някакви мнения в защита на българските отживелици, които ми звучат като написани преди повече от пет години. Всеки може да прави манипулативни генерализации, хайде малко да се извадят фактите вместо да се смучат неща от пръстите. Това, че българските трамваи са направени от кол и въже не ги прави хубави с нищо, точно обратното, просто откакто започна голямата инфлационна криза преди около година поддръжката се сече отвсякъде и човешките трамваи не могат да оцелеят. Трамваите ли са виновни, че в депо „Искър“ експлоатират бандажите до предаварийно състояние? А до преди половин година Шиндлерите дерейлираха ли всяка седмица?

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 03.08.2022, 09:24:44 »
Това е откакто 10 няма коли от „Красна поляна“, до преди това 2056 беше редовен, 2057 също.

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 02.08.2022, 16:04:39 »
А задаваш ли си въпроса дали хора, които се изказват по твоя начин не са причината за мълчанието на интелигентните хора?

14
И баба Зетка беше с мен, не я пропускай, защото ще ти се обиди.

15
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 01.08.2022, 15:28:08 »
Не, само на 2045 е и от Инеконите на 2408, на който му сложиха климатик от динозавър в кабината.

16
2695 е разглобен и качен на стойки... ще се сдобива с "нов" диференциал
Жив е, жив е, днес е 9/6.

17
Тази стрелка имаше ли електрическо превключване преди промените с 1 и 27 между другото? И да е така и да не е така обаче е очевидно, че проблемът е в стрелката, защото до преди по-малко от половин година точно тази не се използваше и аз виждам предпоставката за този инцидент точно в това.

18
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 31.07.2022, 18:38:51 »
Извинявам се за двойния пост.
Вече наличен е и епизодът за 2707-2709:

19
Какво точно ще прави краставица по „Христо Ботев“?

20
2310 по 7 в посока центъра е дерейлирал на „Ботев“ и „Струга“ и то по много интересен начин. Стрелката е превключила, трета талига е завила към „Струга“ и понеже радиусът е малък веднага е излязла от релсите, след което е пресякла коловоза, в който е трябвало да бъде и е дерейлирала отново от дясната му страна, като явно опашката е обърсала няколко паркирали коли.

Pages: [1] 2 3 ... 666