13
« on: 30.09.2023, 22:51:23 »
Проблемът не е до нещата, които изброяваш, а до това, че Столична община, в голяма степен, се е отказала да бъде принципал над общинското предприятие и трамвайния транспорт като цяло. Аз разбирам ролята на „Столичен електротранспорт“ като стопанин и оператор на трамвайния парк и технически изпълнител на инвестиционните планове, които се задават от общината, само че не е така. Столична община се замесва в инвестиции в трамвайни трасета само когато става дума за големи капиталови проекти като „Граф Игнатиев“, булевард „България“ и трасето към „Княжево“, където са намесени и евросредства, всичко останало е оставено на инвестиционната воля на СЕ, която никой не оспорва и никога не им се настоява за инвестиции, нито пък Столична община се натиска за такива, ако предприятието не може да ги осигури само, както преди малко написах, само за големи капиталови проекти най-често с кандидатстване по европрограми и то трябва да са някакви знакови проекти, да оберат пиар. Ако трябва нещо непременно да се свърши от новата общинска власт, която ще дойде е да си върне инвестиционната воля над трамвайните трасета и да се спре с оправданията ми те СЕ имали нещо предвид.