Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: 1 [2] 3 4 ... 672
21
Вероятно го е хванал срам, защото е твърде неекологичен спрямо преобладаващия подвижен състав по 309.

23
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 15.09.2022, 18:12:29 »
Вчера окачваха винкелите, пък да видим дали е само на вид.

24
Аз подозирам, че става дума по-скоро за документално забавяне.

25
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 15.09.2022, 06:39:20 »
Положението в посока южните квартали вчера следобед беше неописуемо. Тръгнах към „Гоце Делчев“ с мотора малко след 2 и половина, когато стигнах кръстовището на метростанция „Вардар“ в посока тунела имаше грандиозно задръстване и колите оставаха в кръстовището, а още не беше пиков час. В същото време задръстването в южна посока по „Вардар“ към „Стамболийски“ беше ужасяващо, движението не вървеше и по „Овча купел“, естествено „Тодор Каблешков“ и бул. „България“ беше пълен ужас, новият светофар на „Родопски извор“ само смущава движението и в общи линии трябваше ми повече от половин час, за да стигна кръстовището на „Тодор Каблешков“ и „Костенски водопад“, а след това на прибиране в пиковия час си бяха чисти 40 минути.

Линк 1

Линк 2

Линк 3

Линк 4

26
Мой познат живеещ на „Цариградско шосе“ има същото мнение, че 8 трябва да се върне до „Окръжна болница“.

27
Идеи / Re: Е 73
« on: 14.09.2022, 13:59:57 »
Не може да се хвърлят твърдения ей така в пространството. Оценката на надеждността на компонентите и цялостната комплектовка се прави с достоверни сравнителни данни. Нямам проблем да приема, че са ненадеждни, но само срещу съответните доказателства. Да не се пропуска факта, че преди 5031-5060, 5001-5015 се справяха с 13 коли на линия и нямаше данни за непокрити коли поради недостиг на автобуси, поне не и такива, които да са ни направили драстично впечатление, за да коментираме, а имаше много моменти, когато заместваха тролейбуси поради недостиг на водачи с категория за тролейбуси. Най-лесно е да си пишем. Някой е казал, че в първите си години тези електроавтобуси няма да влизат за ремонти ли?

28
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 14.09.2022, 13:24:05 »
Защо ли пътя за летището има най-хубавото небе?
4415-23 13.9.2022 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3623-10 & 4130+4132-20 13.9.2022 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

29
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 14.09.2022, 13:20:52 »
И аз отбелязах един 73 вчера:
5034-73 & 5012-184 13.9.2022 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

31
Идеи / Re: Е 73
« on: 14.09.2022, 09:36:36 »
Трябва да се гледа и от другата страна. Кондензаторите имат много по-дълъг ресурс от батериите, а времезареждането е гарантирана минимална почивка за водачите, която в голяма степен при голяма част от линиите липсва след грандиозното рязане на коли, което започна през 2013 г.

33
До улица „Грозден“ ли е това, след кривата в посока „Хюндай“?

34
Последното обявление за временната организация е до 15-ти, но ние добре си знаем как стоят нещата отвъд фасадата. Няма как да пуснат петицата без фанфари и репортажи по новините.

35
Говоря за терминала от източната страна на реката в съседство с кв. „Христо Ботев“, който доколкото знам съществуваше след като раздигнаха голямата гара до депото. По актуалните сателитни снимки ми се вижда само баласт без коловози.

36
Моля да ме извините ако вече е коментирано. Товарната гара „Смирненски“(западната част на „Подуяне разпределителна“) съществува ли все още, защото на сателитните снимки коловозите ми изглеждат извадени и се вижда само баласта?

37
Идеи / Re: Е 73
« on: 13.09.2022, 20:16:14 »
„Хенрих Ибсен“ с по две ленти в посока е голяма спънка, особено след като метростанция „Витоша“ стана главен хъб за района. Нуждата от пробива на „Каблешков“ до „Черни връх“ е неотложна.

38
:blink:
Да му беше само това проблема:
1847-260 12.9.2022 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

39
А работили ли са? Миналата година на „Западен парк“ ги бавиха много, частите се сглобяваха на час по лъжичка, в началото първата седмица работеха на половин ден, а преди това изглеждаха готови от дълго време, но явно не бяха.

40
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2022, 21:14:05 »
Там няма как да е толкова подробно, защото не съм имал такъв непосредствен досег с тях, но ще разкажа всичко, което знам и което е фотографирано.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 672