Author Topic: Re: Зелени трамвайни линии  (Read 583 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13030
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Зелени трамвайни линии
« on: 09.06.2016, 15:12:48 »
Булевард "Македония" трябва да се реконструира изцяло. Нови тротоари, нова настилка, без паважа и ново трамвайно трасе. Ако е възможно автомобилните локални платна да се разширят, а в празното пространство в периферията вляво и вдясно на трамвайното трасе да има велоалеи, но това е встрани от темата иначе наистина е подходящо да се изгради зелено трасе там.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 81 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4637
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Зелени трамвайни линии
« Reply #1 on: 09.06.2016, 15:31:21 »
Булевард "Македония" трябва да се реконструира изцяло. Нови тротоари, нова настилка, без паважа и ново трамвайно трасе. Ако е възможно автомобилните локални платна да се разширят, а в празното пространство в периферията вляво и вдясно на трамвайното трасе да има велоалеи, но това е встрани от темата иначе наистина е подходящо да се изгради зелено трасе там.
Пишем си тук за градски транспорт и изведнъж някой решава да иска разширява лентите за автомобили. Защо? Още ли за да се набутат в центъра? Нали ще правим Зона 30 целият център - тогава смисъл да се ходи с кола до там няма, следователно - за какво са по-широки локални платна?!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13030
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Зелени трамвайни линии
« Reply #2 on: 09.06.2016, 17:11:11 »
Говорех за символично "леко пипване" на габарита. Колите паркирали от вътрешната страна на локалните платна ще паркират под по-остър ъгъл и по този начин локалните платна ще се разширят леко, колкото да се улесни движението по тях. Иначе да, рестриктивни мерки за колите в центъра трябва да има, но в момента за мен булевард "Македония" е неадекватна пътна артерия. Нямаш никаква видимост встрани, отвсякъде кола до кола, чудиш се откъде може да ти изскочи пешеходец, караш бавно и в резултат на това излъчваните от колата ти вредни емисии се увеличават. Не смятам, че подобни инфраструктурни промени биха направили булевард "Македония" свръхпредпочитана пътна артерия.
тогава смисъл да се ходи с кола до там няма, следователно - за какво са по-широки локални платна?!
По булевард "Македония" има много жилищни кооперации, което за мен значи, че почти всички от паркиращите там коли са на местните, а и булевард "Македония" е достатъчно близо до центъра, за да излязат живеещите на него пеш, а не с коли, което за кратки разстояние особено в и без това неудобният за движение център на София би било по-скоро предизвикване на проблеми, отколкото решаването им. Е не заслужават ли тези хора, които няма къде другаде да си сложат колите да имат по-лесен начин да си ги оставят пред блока? Да не споменавам за асфалтирането на булеварда колко би намалило вредните газове. Ако Столична община провежда адекватна политика за стимулиране на пътуването с обществен транспорт за сметка на пътуването с лични автомобили колите така или иначе ще намалеят, пък нека се ускорят тогава някои пътни артерии, за да може колите, които останат да се движат колкото се може по-безпрепятствено и бързо, което само ще доведе до още намаляване на вредните емисии чрез повишаването на скоростта.
Край на офтопика.
« Last Edit: 09.06.2016, 17:45:32 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 81 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4637
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Зелени трамвайни линии
« Reply #3 on: 09.06.2016, 17:39:24 »
Говорех за символично "леко пипване" на габарита. Колите паркирали от вътрешната страна на локалните платна ще паркират под по-остър ъгъл и по този начин локалните платна ще се разширят леко, колкото да се улесни движението по тях. Иначе да, рестриктивни мерки за колите в центъра трябва да има, но в момента за мен булевард "Македония" е неадекватна пътна артерия. Нямаш никаква видимост встрани, отвсякъде кола до кола, чудиш се откъде може да ти изскочи пешеходец, караш бавно и в резултат на това излъчваните от колата ти вредни емисии се увеличават. Не смятам, че подобни инфраструктурни промени биха направили булевард "Македония" свръхпредпочитана пътна артерия. И не на последно място предвид многото жилищни кооперации на булевард "Македония" според мен всички паркирали там коли са местни, което значи, че няма къде да отидат другаде, а изострянето на ъгъла на паркиране от вътрешната страна на булеварда ще улесни маневрите при паркиране, което от своя страна също ще намали вредните емисии. Да не споменавам за асфалтирането на булеварда колко би намалило вредните газове. Ако Столична община провежда адекватна политика за стимулиране на пътуването с обществен транспорт за сметка на пътуването с лични автомобили колите така или иначе ще намалеят, пък нека се ускорят тогава някои пътни артерии, за да може колите, които останат да се движат колкото се може по-безпрепятствено и бързо, което само ще доведе до още намаляване на вредните емисии чрез повишаването на скоростта.
Край на офтопика.
Извинявай Влади, не го приемай лично, но това, което написа са абсолютни глупости. Пишеш за увеличение на скоростта в центъра? Та нали точно обратното трябва да се случи - намаляване на 30 км/ч. Бързо движение на коли = трафик, задръстване, повече коли, все обратното на зелена политика. Има тотална липса на разбиране относно транспорта и инфраструктурата. Пак, не приемай лично, но ти нямаш образование в областта и сам виждаш после какво се разбира от написаното от теб... Това е недопустимо и виждаш как сам попадаш в собствения си "капан" - невежество. Има начини да се подобри положението, но това, което написа - просто е nonsense.