Говорех за символично "леко пипване" на габарита. Колите паркирали от вътрешната страна на локалните платна ще паркират под по-остър ъгъл и по този начин локалните платна ще се разширят леко, колкото да се улесни движението по тях. Иначе да, рестриктивни мерки за колите в центъра трябва да има, но в момента за мен булевард "Македония" е неадекватна пътна артерия. Нямаш никаква видимост встрани, отвсякъде кола до кола, чудиш се откъде може да ти изскочи пешеходец, караш бавно и в резултат на това излъчваните от колата ти вредни емисии се увеличават. Не смятам, че подобни инфраструктурни промени биха направили булевард "Македония" свръхпредпочитана пътна артерия.
тогава смисъл да се ходи с кола до там няма, следователно - за какво са по-широки локални платна?!
По булевард "Македония" има много жилищни кооперации, което за мен значи, че почти всички от паркиращите там коли са на местните, а и булевард "Македония" е достатъчно близо до центъра, за да излязат живеещите на него пеш, а не с коли, което за кратки разстояние особено в и без това неудобният за движение център на София би било по-скоро предизвикване на проблеми, отколкото решаването им. Е не заслужават ли тези хора, които няма къде другаде да си сложат колите да имат по-лесен начин да си ги оставят пред блока? Да не споменавам за асфалтирането на булеварда колко би намалило вредните газове. Ако Столична община провежда адекватна политика за стимулиране на пътуването с обществен транспорт за сметка на пътуването с лични автомобили колите така или иначе ще намалеят, пък нека се ускорят тогава някои пътни артерии, за да може колите, които останат да се движат колкото се може по-безпрепятствено и бързо, което само ще доведе до още намаляване на вредните емисии чрез повишаването на скоростта.
Край на офтопика.