Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 198121 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14151
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #940 on: 19.07.2022, 11:40:51 »
Тунела на „Люлин“ е за основен ремонт по предписанията след инцидента на магистрала „Хемус“ от началото на 2017 г., помним, че АПИ задължи общините да си приведат тунелите в норма, но уловката за тунела на „Люлин“ е да се издействат съответните гаранции от СЕ, че ще подменят трасето, когато настъпи момента на основния ремонт, защото помним какво стана при последния такъв от 2008 г., как СЕ замениха обособеното трасе от източната страна с впокано и след това трябваше да се поставят джърсита, за да се прекратят неправилните изпреварвания, а вместо всичко това можеше да се подмени трасето в тунела. Сега изглежда, че СЕ няма къде да се отърват и е дошъл крайния момент, в който този ремонт трябва да се извърши, но без настояване нищо няма да стане. СО също се окопаха много сериозно от 2019 г. насам, до преди това крупните пътни ремонти, които всички виждаха из града бяха масови, от 2019 г. насам станаха някъде изнесени далеч, до момента, в който миналата година бе направен единствено основен ремонт на старото платно на „Тодор Каблешков“ и част от „Първа Българска армия“ и нищо повече, а тази година нещата изглеждат също толкова вяли с довършването на „Първа Българска армия“ и кръговото на „Андрей Ляпчев“ и „Свети Климент Охридски“. Искам да кажа, че не виждам как не би имало възможност да се подеме инициативата за двата тунела, като се създадат условия СЕ да подмени трасето през тунела на „Люлин“, просто инициативата я няма.
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #941 on: 21.07.2022, 13:03:58 »
Тунела на „Люлин“ е за основен ремонт по предписанията след инцидента на магистрала „Хемус“ от началото на 2017 г., помним, че АПИ задължи общините да си приведат тунелите в норма, но уловката за тунела на „Люлин“ е да се издействат съответните гаранции от СЕ, че ще подменят трасето, когато настъпи момента на основния ремонт, защото помним какво стана при последния такъв от 2008 г., как СЕ замениха обособеното трасе от източната страна с впокано и след това трябваше да се поставят джърсита, за да се прекратят неправилните изпреварвания, а вместо всичко това можеше да се подмени трасето в тунела. Сега изглежда, че СЕ няма къде да се отърват и е дошъл крайния момент, в който този ремонт трябва да се извърши, но без настояване нищо няма да стане. СО също се окопаха много сериозно от 2019 г. насам, до преди това крупните пътни ремонти, които всички виждаха из града бяха масови, от 2019 г. насам станаха някъде изнесени далеч, до момента, в който миналата година бе направен единствено основен ремонт на старото платно на „Тодор Каблешков“ и част от „Първа Българска армия“ и нищо повече, а тази година нещата изглеждат също толкова вяли с довършването на „Първа Българска армия“ и кръговото на „Андрей Ляпчев“ и „Свети Климент Охридски“. Искам да кажа, че не виждам как не би имало възможност да се подеме инициативата за двата тунела, като се създадат условия СЕ да подмени трасето през тунела на „Люлин“, просто инициативата я няма.

СЕ нито извършват ремонт нито са поръчители на ремонта, те са само ползватели. Същото е и с ремонта на Цар Борис 3. Всичко се прави от самата община

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17085
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #942 on: 21.07.2022, 14:23:50 »
Хайде сега, глупости. А СЕ чия собственост е? Или и Фандъкова нвма нищо общо с упрсвлението на Столична община, тя е само кмет, Общината е на столичани!?  :rolleyes:

Нещата са свързани и ако поне малко се спазваха формалните задължения и клетвите, които са давали афминистрация, общински съвет, кметове, директори на дружества и т.н. по веригата, нямаше да е толкова зле и всичко да е водено от личния, нечии чадтен групов интерес и колективната безотговорност за общото...
« Last Edit: 21.07.2022, 14:26:41 by difian »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4823
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #943 on: 21.07.2022, 14:28:09 »
как СЕ замениха обособеното трасе от източната страна с впокано и след това трябваше да се поставят джърсита, за да се прекратят неправилните изпреварвания, а вместо всичко това можеше да се подмени трасето в тунела.

Това е и правилното решение, цялото трасе да се направи да може да минават и други превозни средства, а не само трамваи. Може да са автомобили на специален режим, а защо не и автобуси на МГТ при нужда.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9597
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #944 on: 21.07.2022, 19:09:51 »
Хайде сега, глупости. А СЕ чия собственост е? Или и Фандъкова нвма нищо общо с упрсвлението на Столична община, тя е само кмет, Общината е на столичани!?  :rolleyes:


Когато майка ти ти дава за училище 1 лев няма как да си купиш пица за 2 лева. Ако ме разбираш какво съм написал. Можеш да видиш колко е бюджета за ремонт на релсов път тази година - по спомени - милион и малко.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9597
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #945 on: 21.07.2022, 19:11:01 »
Има ли спрени краставици към момента? Днес 685 беше по 8, предполагам отдавна е бил поправен, просто късно го регистрирах, при другите не отчитам липси.
666?

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 212
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #946 on: 22.07.2022, 02:11:03 »
Има ли спрени краставици към момента? Днес 685 беше по 8, предполагам отдавна е бил поправен, просто късно го регистрирах, при другите не отчитам липси.
666?
659


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #947 on: 23.07.2022, 22:32:36 »
Има ли спрени краставици към момента? Днес 685 беше по 8, предполагам отдавна е бил поправен, просто късно го регистрирах, при другите не отчитам липси.
666?
659


Sent from my iPhone using Tapatalk
663, 676.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 890
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #948 on: 24.07.2022, 08:42:21 »
665, не 663.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13440
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #949 on: 04.08.2022, 15:29:56 »
Сега, покрай спирането на осмицата към Люлин, ми се струва, че част от краставиците не се движат, за сметка на бг трамваи по 11. Даже един от ватманите, който го помня по физиономия, мисля, че беше доскоро с 671, а вчера го видях с ЧКД 3018. Не е ли по-добре все пак краставиците да се движат по 11, вместо да киснат в депото?

Online david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 260
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #950 on: 04.08.2022, 16:10:29 »
Че те българските трамваи са по - хубави от краставиците. Трамказаните са по - безпроблемни, по - проветливи са, не разбиват толкова трамвайните трасета, по - лесно се хващат затегнатите разписания и най вече са по - безшумни. Най - добре би било краставиците да не заемат място в депото, а директно да бъдат откарани към Кремиковци, така и така дружеството е затънало в заеми.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE
Ikarus 280.94T GANZ VILLAMOSSÁGI MŰVEK

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7921
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #951 on: 04.08.2022, 16:12:27 »
Определено е по-добре краставиците да се движат в сравнение с остарелите, шумни и тромави БГ дараци. Съставите T6A2 не са лоши и спокойно могат да работят и те. :rolleyes:

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5019
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #952 on: 04.08.2022, 16:47:37 »
Българските пародии на трамваи са по-хубаво от краставиците. Боже Мили....
По рейс и по жена не се тича!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4281
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #953 on: 04.08.2022, 18:04:10 »
Всеки ден базелските трамваи правят задръжки по тм 11. Вчера, онзи ден.. Непрекъснато дерайлировки и аварии, като в почивните дни 663 беше дерайлирал на Софарма. Както и преди бях писал, в жегите тези трамваи са проблемни, било то заради това, че в Швейцария не са работили на такива температури, било то и заради евтини компресорни масла, разбити трасета и чудовищна липса на части. Та, ако ги харесвате, не им желаете доброто, пращайки ги на 11 през лятото. Трамвайна линия 11 в единия си край е с много лошо трасе, а в другия с много дълги скоростни отсечки.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7921
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #954 on: 04.08.2022, 18:11:32 »
Скоростните отсечки са сериозен проблем за БГ дараците - трудно и рисково е да се карат с над 40 km/h.  :rolleyes:

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4281
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #955 on: 04.08.2022, 18:17:46 »
Досега за 8 години не съм забелязал подобно нещо, но щом ти имаш опит и познания - ок. И много интересно, ако се направи една статистика - дали има повече сериозни инциденти в последните 10 години с български, или с ЧКД или Песа. Само 2022 мога да припомня. Това, че българските не са сигурни напълно, не значи, че другите бараки, които имаме са много по-сигурни. Базелските дерайлират напоследък всяка седмица и то на обособени участъци. За губенето на всякакви спирачки на ЧКД може роман да се напише. Както и за дерайлирането на съставите по 22 извън съоражения. Не зависи сигурността от модела трамвай, а от поддръжката, която за българските поне е позната добре на сервизите.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7921
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #956 on: 04.08.2022, 18:29:05 »
Все пак електрическата спирачка е с един контур за целия вагон и се губи лесно, въздушната с пряко действие може да откаже при повреда на компресора или утечка, МРС са за украса на талигите.  :rolleyes: При другите модели трамваи поне има независими контури в режим на електрическо спиране и МРС както и обратно действаща механична спирачка с принудително освобождаване.  С БГ дараците е имало сериозни инциденти още като са били нови примерно в Люлин и между Журналист и Семинарията. :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14151
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #957 on: 04.08.2022, 21:19:34 »
Досега за 8 години не съм забелязал подобно нещо, но щом ти имаш опит и познания - ок. И много интересно, ако се направи една статистика - дали има повече сериозни инциденти в последните 10 години с български, или с ЧКД или Песа. Само 2022 мога да припомня. Това, че българските не са сигурни напълно, не значи, че другите бараки, които имаме са много по-сигурни. Базелските дерайлират напоследък всяка седмица и то на обособени участъци. За губенето на всякакви спирачки на ЧКД може роман да се напише. Както и за дерайлирането на съставите по 22 извън съоражения. Не зависи сигурността от модела трамвай, а от поддръжката, която за българските поне е позната добре на сервизите.
Ще ме извиняваш, но как точно да повярвам на хора, които през година, две пишат нещо различно? Първо 2014 г. колко са лоши депо „Красна поляна“, в какво отвратително състояние ни оставиха ЧКД-тата, след това ние сме много добри и много разбираме, затова вече не губят електрическо спиране и нашите са по-добри от тези в „Красна поляна“, сега изведнъж все едно не е било, губят си ел. спиране, аварирали, дерейлирали, не знам още какво и някакви мнения в защита на българските отживелици, които ми звучат като написани преди повече от пет години. Всеки може да прави манипулативни генерализации, хайде малко да се извадят фактите вместо да се смучат неща от пръстите. Това, че българските трамваи са направени от кол и въже не ги прави хубави с нищо, точно обратното, просто откакто започна голямата инфлационна криза преди около година поддръжката се сече отвсякъде и човешките трамваи не могат да оцелеят. Трамваите ли са виновни, че в депо „Искър“ експлоатират бандажите до предаварийно състояние? А до преди половин година Шиндлерите дерейлираха ли всяка седмица?
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 212
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #958 on: 04.08.2022, 21:29:18 »
Сега, покрай спирането на осмицата към Люлин, ми се струва, че част от краставиците не се движат, за сметка на бг трамваи по 11. Даже един от ватманите, който го помня по физиономия, мисля, че беше доскоро с 671, а вчера го видях с ЧКД 3018. Не е ли по-добре все пак краставиците да се движат по 11, вместо да киснат в депото?
671 има титулярКА и трамваите излизат като резерва, 1-ва и 7-ма кола или с титулярите им.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4281
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #959 on: 04.08.2022, 21:31:29 »
Досега за 8 години не съм забелязал подобно нещо, но щом ти имаш опит и познания - ок. И много интересно, ако се направи една статистика - дали има повече сериозни инциденти в последните 10 години с български, или с ЧКД или Песа. Само 2022 мога да припомня. Това, че българските не са сигурни напълно, не значи, че другите бараки, които имаме са много по-сигурни. Базелските дерайлират напоследък всяка седмица и то на обособени участъци. За губенето на всякакви спирачки на ЧКД може роман да се напише. Както и за дерайлирането на съставите по 22 извън съоражения. Не зависи сигурността от модела трамвай, а от поддръжката, която за българските поне е позната добре на сервизите.
Ще ме извиняваш, но как точно да повярвам на хора, които през година, две пишат нещо различно? Първо 2014 г. колко са лоши депо „Красна поляна“, в какво отвратително състояние ни оставиха ЧКД-тата, след това ние сме много добри и много разбираме, затова вече не губят електрическо спиране и нашите са по-добри от тези в „Красна поляна“, сега изведнъж все едно не е било, губят си ел. спиране, аварирали, дерейлирали, не знам още какво и някакви мнения в защита на българските отживелици, които ми звучат като написани преди повече от пет години. Всеки може да прави манипулативни генерализации, хайде малко да се извадят фактите вместо да се смучат неща от пръстите. Това, че българските трамваи са направени от кол и въже не ги прави хубави с нищо, точно обратното, просто откакто започна голямата инфлационна криза преди около година поддръжката се сече отвсякъде и човешките трамваи не могат да оцелеят. Трамваите ли са виновни, че в депо „Искър“ експлоатират бандажите до предаварийно състояние? А до преди половин година Шиндлерите дерейлираха ли всяка седмица?
Точно заради това казах, че не зависи от модела, а от поддръжката (ако си чел хуабво). А за ЧКД - попитай София 70 или vaz_2106 в какво състояние дойдоха в Банишора. Сега не са в перфектно, но не са и както бяха. Явно ти търсиш някаква конфронтация, която мен не ме касае. Никъде не съм казал, че българските, които ти толкова мразиш, са хубави. Просто казвам, че не са особено по-опасни от другите.
« Last Edit: 04.08.2022, 21:35:35 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6