Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 166504 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #960 on: 04.08.2022, 22:42:05 »
Точно заради това казах, че не зависи от модела, а от поддръжката (ако си чел хуабво). А за ЧКД - попитай София 70 или vaz_2106 в какво състояние дойдоха в Банишора. Сега не са в перфектно, но не са и както бяха. Явно ти търсиш някаква конфронтация, която мен не ме касае. Никъде не съм казал, че българските, които ти толкова мразиш, са хубави. Просто казвам, че не са особено по-опасни от другите.
Я стига глупости, отдавна не се занимавам с тъпи драми, но каквото и да е не понасям генерализирани манипулативни внушения и селективни изказвания, никакви конфронтации, никакви пет лева, точно пък днес, когато трябваше да си легна снощи в 3 и да стана в 8, а имах и майстори вкъщи въобще не мога да вдяна за какво точно говориш, просто си изказах мнението. И все пак благодаря ти за уточнението, макар че не съм убеден дали трябва да го правя, след като ми отговаряш така. Извинявам се за офтопика.
« Last Edit: 04.08.2022, 22:46:06 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline 04Boris22

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 732
  • 2165
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #961 on: 04.08.2022, 22:55:26 »
Поддръжка и България никога не вървят заедно. Иначе съм съгласен с Татра. Все пак лоша поддръжка и лоша сглобка могат да направят някаква връзка :D

Базелските не са чак толкова лоши трамваи. За 5 години тук им е***а м*****а тотално. Аварии с тях по път и над път. Не случиха нито на линии с добро трасе, нито на добра поддръжка (визирам трасето в Илиянци, за трасето в Люлин не съм много запознат). Иначе всяко возило с добра поддръжка ще е прилично, няма значение дали е 5хх, 9хх, ЧКД, Шиндлер или Песа :rolleyes:
« Last Edit: 04.08.2022, 22:58:16 by 04Boris22 »
Мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/196406210@N08/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #962 on: 04.08.2022, 23:10:16 »
Трудно е да се каже, че ме грабват с нещо особено, но със сигурност ги уважавам предвид състоянието, в което дойдоха и до не малка степен все още са, особено що се отнася до интериора им там не съм видял някъде нещо да е мръднало освен тук и там отделили се облегалки от болтовете за рамките на седалките и кошмарната хигиена през зимата, но иначе винаги са ми били изключително приятни за пътуване стига да не е някой от дежурно най-раздрънканите, но има и такива, които успяват да ме изненадат.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Online Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4024
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #963 on: 10.08.2022, 12:04:18 »
659, 665, 666, 676, 662? са спрени. На тм 8 днес май обаче са само краставици.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #964 on: 10.08.2022, 13:54:37 »
662 от кога е спрян и защо знае ли се?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #965 on: 10.08.2022, 16:16:39 »
Максимум от 19-ти юли, тъй като последната ми негова снимка е от 18-ти.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #966 on: 30.08.2022, 22:18:17 »
Краставиците са абсолютно съсипани - контролерите им прескачат крановете, думкат жестоко, пързалят се при спиране заради счупените датчици. 679 онзи ден даже сам включваше паралел, без да е натиснато копчето, после пък не включваше серия повече от 3-и кран. 681 пък с неработещ километраж, което позволява на вратите да се отварят в движение. Чудесни трамваи, които поради лошо управление са съсипани. А българските бракми си се движат за жалост все още.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4469
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #967 on: 30.08.2022, 22:24:04 »
Българските са толкова елементарни, че няма какво да им се счупи. Имат изключителното предимство да могат да се ремонтират с чук и тесла от всеки Ганьо.
Швейцарските са правени от швейцарци и за швейцарци.

Сещам се за едно село някъде в дълбоката Русия, където се движи междуселски трамвай с един единствен работоспособен вагон. Разправяха, че някога им докарали чисто нов тиристорен вагон, който вървял 2 месеца, нещо му изпушило и повече не тръгнал... а 50-годишния КТМ-5 си върви.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #968 on: 30.08.2022, 22:39:44 »
От какво точно прескачат контролерите, това не е свързано с познатите дефекти със спирачките и датчиците на спирачките?

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4999
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #969 on: 30.08.2022, 23:09:44 »
679 си включва първи кран паралел още с пристигането. Това го правят още един или два трамвая, и си им е хроничен проблем. Далеч съм от мисълта, че тук не сме ги съсипали, но не е лошо да се каже, че още от Швейцария си дойдоха всеки със някакъв свой "характер". Днес 681 не отваряше врати в движение.
Я да попитам - кой от тук пишещите ватмани, каращи такива трамваи, записва в сервизна книга, когато свети лампа за грешка в управлението на маслени станции? Кой от ватманите тук въобще знае къде стои тази лампа? А че има написано черно на бяло, че трябва да се записва такова явление? А знае ли някой, че при изчистване на тези грешки, масата от проблемите с прескачане на кранове, задействане на въздушни или маслени спирачки преди електрическо спиране, практически изчезват? :rolleyes:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #970 on: 31.08.2022, 11:56:25 »
Нямам спомен 679 да е включвал паралел сам преди. Относно повредите - естествено, че се записват в книгата неизправностите, но не се отстраняват или поне не трайно. Като не съм сигурен дали вината е в монтьорите или в липсата на части.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P