Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 320
1
От вчера 310 е с интервал 8-9 минути в пик.  :rolleyes:

2
Състоянието на превозните средства и контингента са второстепенни. Разтеглените разписания и интервалите отблъскват много повече пътници.  :rolleyes: Цигани и клошари има по определени линии, които ходят към квартали с население от малцинствата примерно 10, 56, 79, 119 и т.н. Във Варна по линиите към Цветния квартал и Каменар се возят доста цигани, към Аспарухово също не са малко. :rolleyes:

3
Clouds - Deepen This Wounds


Силна нова песен на румънците.  :fan: :)

4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 15.09.2021, 11:53:11 »
От Тех парка до Герман е около 9 km в посока, доста голям пробег на батерия.  :rolleyes:
Бърза справка с мапса за маршрута на 84/184, които даже не зареждат на летището, показва друго.

Все пак за 84/184 има междинна зарядна станция на София Тех парк, която е приблизително по средата на маршрута. Тя не е удобна за 6 а и е доста близо до крайната спирка в Гео Милев.  :rolleyes:

5
Принципно спирката е необходима, но трябва да е по-близо до Аксаков, където е събирателната стрелка и тролеите без това преминават с пешеходна скорост. Там няма да пречат сериозно на движението. :rolleyes:

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.09.2021, 11:02:39 »
Интуро са подходящи за крайградски линии с умерено натоварване и концентрация на пътникопотока в няколко основни спирки по маршрута - имат ръкохватки за ограничено количество правостоящи, двете тесни врати и високият под не са сериозни недостатъци в тези случаи. За 204 са абсолютно неподходящи - пътникопотокът е сериозен и разпределен приблизително равномерно по маршрута, няма как да се справят с натоварването и да осигурят бързо слизане и качване на пътниците съответно ще има големи задръжки. :rolleyes: По 63 съм виждал дори стари Конекто 1939 и 1959, които не са по-подходящи за планински маршрути от Ютонг, през лятото веднъж пътувах с 1939 и като изключим задръжка заради прегряване на двигателя нямаше инциденти. :rolleyes:

7
20 е безумно разреден - нужни са 14-15 пикови коли, 22 има нужда от 2 допълнителни коли. :rolleyes:

8
Най-смислено е ТБ1 и ТБ5 да са на 7-8 минути пик, ТБ4 - на 10-12 и така времепътуването от Левски или Хаджи Димитър до Цариградско с прекачване на Гурко или СУ няма да е по-голямо отколкото с по-рядък директен тролей. :rolleyes:

9
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 13.09.2021, 15:39:45 »
Радев е несравнимо по-добър президент от бившия завеждащ отдел в комсомола Чехльо Плевнелиев - Чехльо за цял мандат не наложи едно вето и не сезира КС въпреки изобилието от закони недоразумения, дело на неуки юрист-милиционери завършили висшето милиционерско в Симеоново. :rolleyes:

10
Няма смисъл да се изгражда контактна мрежа за удължаване на сравнително редкия ТБ3 в Младост 2. Редовен ТБ3 в съчетание с ТБ1 би бил полупразен в Левски. 6 до Спартак е прекалено дълъг и се забива в задръствания. :rolleyes:

11
204 може спокойно да не спира на 6-ти Септември - там няма нужда от повече от една линия, разстоянието до Черни Връх е около 300 m. :rolleyes:

12
Hypocrisy - Chemical Whore


Силна нова песен на шведите.  :fan: :)

13
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 08.09.2021, 13:42:13 »
От Тех парка до Герман е около 9 km в посока, доста голям пробег на батерия.  :rolleyes:

14
Fermented Flesh - Crypt of Oblivion


Стойностна съвременна българска песен.  :fan: :)

15
BE'LAKOR - Hidden Window


Силна нова песен на австралийците.  :fan: :)

16
За превоз на краденото обикновено се ползват каруци.  :)

17
Все пак има нужда да поживее в общежитие с истински левскари и хубава ограда.  :)

18
Във Варна вече повече от две години няма компетентен служител, който да разглежда жалбите - визата на свещеник Нъждех Кешишян не беше удължена поради конфликта между Епархийски съвет и духовенството. На Коледа и Великден идва служител от Букурещ да приема и разглежда жалби, през останалото време могат да се ползват услугите на протойерей Дирайр Хадавян в Русе. :)

19
По 18 няма смисъл да се движат състави - дори запълнени седящи места в Песа са рядкост. По-смислено е евентуално да се пускат по 10, но не всички единични вагони могат да работят нормално в състави по СМЕ. :rolleyes:

20
МС Театрална не е безмислена - получава се оптимално разстояние между станциите около 1 km и връзка на МД3 с ТМ20 и 22 както и 11 и 404, осигурява се обслужване на Оборище. При чупка през Подуяне се получава разстояние до МС Хаджи Димитър, която е нужна за едноименния квартал и Сухата река около 500 m, което е твърде малко. Читаво Довозване на Хаджи Димитър и Сухата река до Подуяне е трудно за реализиране. :rolleyes: Връзка на метродиаметър с ЖП мрежата на една станция е напълно достатъчна.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 320