За качествен основен ремонт на историческо превозно средство са необходими доста пари. Целият кош на тролейбуса трябва да се изгради наново. От интериора металните елементи могат да се ползват частично. Всичко друго трябва да се изработи наново. Изработката на една седалка е изключително скъпо удоволствие. А в тролейбуса има 26. И не само.
Трябва да се поднови антикорозионното покритие и всички системи и елементи. Практически - тролейбусът се разглобява, третира се всеки елемент и се сглобява наново. Един такъв ремонт се прави през следващите 30 години да не го пипаш, а не да го вкарваш в Левски да го омажат на всеки 5 години. Ремонтът на една подобна на град Гдиня в Чехия, в заводски условия, е струвал 97 000 евро.
Основният ремонт на 06 не струва. Върху стари ламарини са поставени нови. Целият интериор е неоригинален. Състоянието на шаситата на 05,06 и 07 е доста по-зле, в сравнение с това на 5027. 5027 е бил почти само учебен тролейбус. Кошът му е изгнил главно от стоене и некачествено боядисване, но шасито му е в много добро състояние. Освен това - почти всичко по него е оригинално.