1
Карти, билети, таксуване... / Re: Карти и билети за пътуване в ГТ / Таксуване
« on: 10.09.2024, 19:59:16 »
Няма видими пукнатини, а ПОС терминалите винаги я приемат без проблеми.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Такоеа нещо позволено ли е изобщо? Как работят спирачките на чамугата и защо и е вдигнат пантографа?Трябва най-малкото да отварят и затварят автоматичните врати, които няма как да се командват от Шкодата.
Значи това повдига друг въпрос - защо няма достатъчно аварийни екипи, които да могат да се отзоват на инциденти/аварии, които се случват едновременно?Защото някой трябва да ги наеме, обучи и да им плаща заплати. Емо ти каза, че са се случили почти едновременно три инцидента. Приоритетно е трябвало да отидат в Княжево, оттам бул. Рожен е на другия край на града. Дали е оправдано да се поддържат 3 аварийни екипа, защото веднъж в месеца може да се случат 3 инцидента с трамваи едновременно?
Има такава възможност, точно така се движеше ТМ23 в първите месеци на линията от ул. Обиколна до Гара Искър.До гара Искър има обръщало и може да върти там, не е нужно да се връща по същия коловоз. Въпросът е кой ще се вози от Обиколна до гара Искър.
автоматично спираме подръжката на това, което сме имали до момента.Поддръжката е на санитарния минимум, пътниците няма и да усетят, ако действително спре поддръжката на по-старите вагони. Обсъждали сме го многократно, но БДЖ-ПП не е пазарно ориентирана компания. Те си търкалят някакви влакове, субсидията тече за тях. Дали ще превозят един, или 100 пътника, им е все тая... Още по-малко ги интересува дали са доволни от услугата и дали ще ги задържат тези пътници да станат редовни. 90% от влаковете са с ежедневни закъснения, как да разчиташ на тях? И това не е от днес, от много години е така.