Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 650
1
Няма видими пукнатини, а ПОС терминалите винаги я приемат без проблеми.

2
Такоеа нещо позволено ли е изобщо? Как работят спирачките на чамугата и защо и е вдигнат пантографа?
Трябва най-малкото да отварят и затварят автоматичните врати, които няма как да се командват от Шкодата.

3
Трамваи / Re: Ретро трамваи
« on: 10.09.2024, 11:46:21 »
Ето какво е състоянието му през 2016г., вероятно не е много по-различно сега. Като знам колко струваше 553, който ще е стационарен, предполагам, че 174 ще е над 500 000 лв. На практика трябва да направят почти нов трамвай, само шасито е запазено. Ако искат да стане за 1. януари 2026г., няма никакво време. Може би ще ползват части от някой от останалите български. Другият вариант е СОС да гласуват по-малък бюджет и да възстановят някой от по-запазените екземпляри.

4
Явно продължава да има проблеми с тикет системата. Днес се чекирах с кредитна карта в тм 8, след 10 минути на МС Люлин пробвах на няколко турникета и не искаше. По-късно на МС СУ стана, но с триста зора...

5
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 10.09.2024, 00:03:46 »
По 82 със сигурност няма отлив, електробусчетата са претъпкани в пиковите часове...

6
Повечето са в отвратително състояние. Сигурен съм, че хората, свикнали да пътуват с Дезиро по дефилето, вече са се преориентирали към коли или автобуси/маршрутки.

7
Значи това повдига друг въпрос - защо няма достатъчно аварийни екипи, които да могат да се отзоват на инциденти/аварии, които се случват едновременно?
Защото някой трябва да ги наеме, обучи и да им плаща заплати. Емо ти каза, че са се случили почти едновременно три инцидента. Приоритетно е трябвало да отидат в Княжево, оттам бул. Рожен е на другия край на града. Дали е оправдано да се поддържат 3 аварийни екипа, защото веднъж в месеца може да се случат 3 инцидента с трамваи едновременно?
Пък и, в крайна сметка, в района минават и автобусни линии. Ако някой е на зор, ще си хване автобус.

8
За разширението на Опълченска между Сливница и Мария-Луиза мрънкаха и тогава, но протести нямаше. Макар че там реално и 2х2 е достатъчен габарит. За сегашното разширение се говори още от времето на Софиянски, сега понеже Тома Белев живее наблизо, на ул. Цар Симеон, и Вера Стаевска май е на Опълченска, и изкарват, че са централна градска част, и затова мрънкат. А аз много добре си спомням задръстванията по тази тясна част. Това, че тролеите били навреме и не закъснявали, са пълни глупости. Просто в района разписанията бяха по-раздути, за да компенсират закъсненията. Помня, че между ул. Пиротска и бул. Стамболийски се даваха по 3-4 минути, което би могло да се намали, ако няма задръствания.

9
До Черквица се движи Дезиро, а от тази година - и по линията Левски-Троян. Поддръжката им обаче е лоша.

10
Има такава възможност, точно така се движеше ТМ23 в първите месеци на линията от ул. Обиколна до Гара Искър.
До гара Искър има обръщало и може да върти там, не е нужно да се връща по същия коловоз. Въпросът е кой ще се вози от Обиколна до гара Искър.

11
Днес изключително трудно става чекирането с банкова карта Виза. В два автобуса опитах да се валидирам безуспешно. В метрото става, но след задържане на картата повече от 15 секунди до устройството.

12
Колкото Карат-С си предадоха автобусите от концесията на СО, толкова и МТК ще го направят...

13
Това е 'thinking out of the box' - нещо, немислимо за такива тромави, държавни структури, където за всяко отклонение се пишат десетки бумаги хартия... Ефективност и удобство не се търси, целта е да се направи пробега.

14
И аз се возих преди месец на 7620. Беше с три вагона 63 серия и един 50 серия. Единственото предимство е, че е точен. Вагоните бяха мръсни, климатик се усещаше много слабо, и ме ухапа дървеница на няколко места по краката. Добре, че я хванах и убих навреме.

15
Дали по някои трасета няма да е по-изгодно за частните компании сами да си изградят жп трасета, независимо от НКЖИ? В Италия например, в Бари има различни жп оператори, и на централната им гара са реално 3 различни, независими една от друга, гари, с отделни жп трасета.

16
автоматично спираме подръжката на това, което сме имали до момента.
Поддръжката е на санитарния минимум, пътниците няма и да усетят, ако действително спре поддръжката на по-старите вагони. Обсъждали сме го многократно, но БДЖ-ПП не е пазарно ориентирана компания. Те си търкалят някакви влакове, субсидията тече за тях. Дали ще превозят един, или 100 пътника, им е все тая... Още по-малко ги интересува дали са доволни от услугата и дали ще ги задържат тези пътници да станат редовни. 90% от влаковете са с ежедневни закъснения, как да разчиташ на тях? И това не е от днес, от много години е така.

17
За мен не е правилно да се спира за храна по време на курс. Последният път ми се случи зимата, пътувах със 107, спря на кръстовището с Никола Петков за дюнер, с отворени врати, и стоя така 10 минути. Човек може да си носи от вкъщи, или да се помисли за вендинг машини на крайните спирки.

18
Всички вагони вече са в България, но бистрата пристигнаха с последната доставка. Вероятно не са оборудвани все още за редовно движение.
Колкото до вагоните, аз се надявам да спрат да пускат 33/43/45 серия на бързи влакове. 50 серия има някои с много лоша возия, така че може и от тях да бракуват. 97 серия са ОК, единствено салонът им е по-странен.

19
По-добре да бяха изместили спирката с 50 метра напред, или назад, и да не влизат в локалното. В пиковите часове, както и през уикендите, има да висят автобусите в задръстване...

20
Днес БДЖ-ПП доста са закъсали, сума ти влакове с над 60 минути закъснение, прекъсната контактна мрежа между Казичене и Подуене, както и между София и Драгоман...

Pages: [1] 2 3 ... 650