Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 455
1
Паветата се разместват лесно, няма кой да ги нареди качествено.  :rolleyes:

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.09.2024, 16:07:45 »
България е имала сериозно партизанско движение, сравнимо по разходи с това в Югославия - неслучайно Великобритания изпраща финансист да провери къде отиват парите, Сталин иска от Трайчо Костов обяснения на същата тема и не получава смислен отговор.  :)

3
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 11.09.2024, 13:03:15 »
Без реални строги наказания и сериозни стимули не се получава нищо - малко са хората, които ще полагат усилия за използване на наличния ресурс ефективно. Оптимално е да има адекватни наказания като hanged, drawn and quartered с излагане на частите от тялото на публично място след дезинфекция, набиване на кол, варене или печене жив и т.н. в съчетание с поощрения за качествено свършена работа. Без страх от сурово наказание малко хора ще си дадат зор. :)

4
Варна / Re: Mercedes-Benz O345/G
« on: 11.09.2024, 11:05:48 »
И в София има два ветерана O345G в резерв както и един O345.  :)

5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 10.09.2024, 16:17:57 »
Съветската армия е дала свидни жертви в тежките неравни битки с етиловия и метиловия алкохол.  :) Още Стамболийски опитва да създаде новата българска армия на базата на Оранжевата гвардия - активисти на БЗНС да станат новите офицери, но за съжаление не успява заради преврата 1923г. След 1944г. е създадено новото българско офицерство от партизански командири, много от които са превъзхождали сериозно като алкохолна подготовка старите офицери.  :)

6
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 10.09.2024, 13:03:56 »
За 100 оптималното решение е три стандартни единични автобуса разпокъсани пикови коли заедно с бусчетата като целодневни. Преди ремонта на Първа българска армия беше с пет пикови коли. В часовете 10-16 и след 20 както и празник и предпразник редовно вози едноцифрен брой пътници. :rolleyes:

7
Междуградските автобуси по Опълченска са примерно 15-16 на ден в посока, може би и по-малко и не натоварват сериозно движението. Камионите са много повече. :rolleyes:

8
200 е на цял час, ако колата отиде на евентуална излетна линия интервалът ще е още по-голям и няма да има желаещи да я чакат.  :rolleyes:

9
Участък 150 m без трета лента не е чак такъв проблем, но такъв над 1 km неизбежно създава тежки задръствания. Опълченска като ринг следва да облекчи по-тесния и с трамвайно движение Ботев.  :rolleyes:

10
Минавал съм много пъти през Букурещ Север заради екстремни метъл концерти и фестивали и гарата е стара, мръсна и занемарена, но влизането и излизането е доста удобно, има повече места за хранене в сравнение с Централна гара, има будки и автомати за зареждане на карти за градския транспорт до входа. Не съм имал никакви проблеми с фестивална униформа Metal Gates.  :rolleyes:

11
Има влакове с рекуперативно-реостатна спирачка за постоянен ток - ЭР2Р.  :)

12
Рекуперативно-реостатно спиране са имали само вариантите за постоянно напрежение, тези за променливо са били винаги с чисто реостатно спиране освен прототипа ЭР29,  който не стига до серийно производство.  :rolleyes:

13
Затова трябва да се премести пешеходната пътека с около 30 m посока Петте кьошета.  :rolleyes:

14
Всъщност Унгария има планини 800-1000 m в най-северната част близо до границата със Словакия.  :) ЖП линиите се модернизират доста бавно, а и за 160 km/h трябва да има достатъчно подходящ подвижен състав и необходимата сигнализация.  :rolleyes:

15
Пълни глупости - 2006г. беше ремонтиран само участъкът от Мария Луиза до Сливница, не е пипано нищо нагоре от Сливница. Градският транспорт се бави сериозно между Сливница и Пиротска и категорично са нужни бус ленти. Руски паметник няма да се натовари допълнително, но ще се разтовари Ботев. Трамвайното трасе беше преместено правилно - вместо няколко конфликтни точки остана една на Скобелев, която може да бъде решена с преместване на пешеходната пътека 20-30 m посока Петте кьошета.  :rolleyes:

16
Ето и в Торино, където ако се завъртим на 360 градуса на това кръстовище можем да видим няколко уникални и интересни решения, дето при нас по никакъв начин не биха се приложили…
Сега се подсещам и за едно уточнение, че междурелсието в Торино е 1445 mm - със сантиметър, но все пак малко над 1435 mm...

Подобни криви надали позволяват скорост много над пешеходната.  :rolleyes:

17
108 делник е на около 20 минути пик, 25 извън пик и 30 нощем, празник е на 25 минути през деня и повече от 40 нощем. Пътува от Люлин до Надежда приблизително 20 минути.  Надали с него ще е по-бързо отколкото с метрото.  :rolleyes:

18
Крайно време е да се обърне към Негово Високопреосвещенство вместо да пълни темата.  :rolleyes:

19
Разни / Re: Спомени...
« on: 04.09.2024, 17:16:39 »
На бактериите са им необходими три неща, за да се развиват - въздух, влажност и температура. Когато едното от тях липсва, шансовете за разваляне са минимални, но пак е руска ролетка.

Има опасни анаеробни бактерии, които не се нуждаят от въздух примерно семейство Clostridium.  :)

20
Имам предвид А4 вместо да отива към Младост 2 и 1 да завива по Москов към БПС, така обслужването на Експериментален се запазва както и връзките с Община Младост и училищата, линията ще е по-къса и редовна - в момента стига от края на Горубляне до МС Балан за около 15 минути.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 455