1
Изтрити теми / Re: Кораби на подводни криле
« on: 24.07.2013, 11:24:18 »
Би ли споделил цените ?
П.П Благодаря,изтрийте пост-а ми,за да няма офф.
П.П Благодаря,изтрийте пост-а ми,за да няма офф.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Подготвят се проекти за реконструкция на четири кръстовища в София.
По възлагане на дирекция "Архитектура и градоустройство" към Столичната община предприятието "София проект" започна разработване на идейни проекти за четири градски кръстовища. Предстои те да бъдат разгледани за одобрение от експертния съвет по устройство на територията.
Целта е след реконструкцията на пътните възли да се подобри пропускателната им способност и обслужването на прилежащите територии. И четирите обекта ще бъдат решени като кръгови кръстовища на ниво терен. Подобни са транспортните възли около паметника на Васил Левски и Руски паметник.
Единият обект, който се предвижда да бъде реконструиран като кръгово кръстовище, е транспортният възел на ул. "Г. М. Димитров" и бул. "Симеоновско шосе". Решението трябва да бъде съобразено и с бъдещия пробив на бул. "Тодор Каблешков", чиято реконструкция предстои.
Другият възел е на кръстовището на бул. "Климент Охридски" и бул. "Андрей Ляпчев" в жилищен комплекс "Младост".
Ще бъде реконструирано и кръстовището на ул. "А. С. Пушкин" и ул. "Даскал Стоян Попандреев", която е продължение на бул. "България" към резиденция "Бояна".
В квартал Драгалевци ще бъде реконструирано кръстовището между ул. "Папрат" и ул. "Захари Зограф".
Предвижда се кръстовищата да бъдат решени на едно ниво по съществуващо положение. Проектите ще бъдат максимално съобразени с действащите регулационни планове и бъдещите предвиждания за ремонт на булеварди и улици. Същевременно целта е минимално да се налага извършване на отчуждаване и да се реализират във възможно в най-кратки срокове. Изграждането на кръгови кръстовища позволява осъществяването на транспортни връзки във всички посоки на прилежащите територии.
Кръгово кръстовище се планира да бъде реализирано при продължението на бул. "Алея Яворов" и бул. "Драган Цанков", но то ще е на две нива. Проектът е дело на общинското предприятие "Софпроект-ОГП". Предвижда се основното движение да мине на подземно ниво в траншея. На ниво терен чрез кръговото кръстовище са решени всички необходими връзки за обслужване на прилежащите територии.
Преди бул. "Драган Цанков" започва траншея, която продължава до Духовната семинария, като при бул. "Симеоновско шосе" излиза на ниво терен. След това ще има естакада, по която преминава транзитното движение. Тя започва след бул. "Симеоновско шосе" и продължава покрай "София ленд" до бившата жп линия.
Като кръстовища на две нива ще бъде изградена и връзката на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България". Проектът също е дело на общинското предприятие "Софпроект-ОГП". Във фаза предварителен транспортно-комуникационен проект и двата обекта са одобрени от общинския експертен съвет по устройство на територията.
Проектът за бул. "Акад. Иван Гешов" предвижда да бъде продължена траншеята от кръстовището с бул. "Цар Борис III" до ул. "Григор Начевич", откъдето ще бъде отделена и лява връзка към бул. "България". Проектът предлага тя да се осъществи чрез тунелно съоръжение. Тунелът излиза на ниво терен пред спортната зала на стадион "Г. С. Раковски". Подземната връзка е решена така, че да не засегне изградения подлез на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България". Тъй като до подлеза има изградена инженерна инфраструктура - инсталационен колектор и канализационна мрежа, е възможно да бъде направено предложение за изграждане на естакада вместо тунел за връзка с бул. "България".
Софийският административен съд отмени няколко разпоредби от Наредбата за превоз на пътници и условия за пътуване с масовия градски транспорт на територията на Столична община. Делото бе заведено през юни от гражданина Йордан Костов.За града
Съдът обяви за незаконосъобразни глобата по фиш и чрез издаване на наказателно постановление за нередовен пътник, който откаже да плати нормалната глоба от 10-кратния размер на билета, сега 7 лв. Отменена е и разпоредбата, според която издаването на карти за преференциално пътуване може да спре при недостиг на субсидия от общинския и републиканския бюджет. Освен това се забранява изписването на лични данни върху картите.
За противозаконни са обявени и разпоредбите, отнасящи се до рекламация при издаването на нередовни превозни документи, както и за рекламата в транспортните средства